Billigpakkepost reviews

Billigpakkepost reviews

5.1

Ligegyldighed en dyd...!

Aldrig har jeg mødt en sådan ligegyldighed fra et firma til deres kunder.
Har ringet igen og igen for at klage over manglende vare, og hver gang lover de bare at de vil følge op på det, og vende tilbage hurtigst muligt. De vender bare ALDRIG tilbage, og følger da slet ikke op på noget som helst. Det er mig en gåde hvordan man kan drive firma med sårn en elendig service og kundesupport, eller retter mangel på samme!

Må da ABSOLUT anbefale alle, både private eller firmaer, til IKKE at benytte dem!!

Dårlig service!

Havde bestilt en pakke d. 30 marts, den skulle være afsendt torsdag d. 31.. Fik så en mail om at den ville ankomme mandag d. 04.04 mellem 16 og 20.. Den dukkede ikke op, så jeg ringede, og snakkede med en sød ekspedient som beklagede og lovede at den ville komme den 5..

Den 5 kunne jeg så se på track&trace at den var landet på terminal fyn, og jeg ringede igen, hvorefter de lovede at ringe tilbage..

Da den endnu ikke var dukket op d. 6 ringede jeg igen, og blev lovet levering den aften.. Det skete heller ikke!

Jeg blev vred, igår d. 7 og ringede IGEN til dem, hvorefter jeg blev lovet de ville kontakte chaufførene og derefter ville ringe tilbage, det skete så HELLER ikke..

Idag d. 8 kan jeg så se at den er landet på terminal jylland nord, den anden ende af landet, og jeg ringer IGEN til dem, hvorefter de endnu engang lover mig at finde ud af det, og vil ringe tilbage..

Jeg tvivler på at jeg får min pakke, og jeg kontakter firmaet som har afsendt pakken og benyttet billigpakkepost.dk på mandag såfremt jeg ikke modtager den i aften, hvilket er usandsynligt..

Jeg fraråder virksomheder såvel som private at benytte den elendige service de tilbyder!

Tropefisk VS Billigpakkepost

Købte vare fra Tropefisk (firma lukket ned) som skulle sendes med Billigpakkepost. Det er som sådan også fint nok.
Problemet ligger i at tropefisk var ligeglad med hvornår jeg fik min vare på tros af at de lover og lover at jeg nok skal få min vare hurtigt. Da varen så endelig skulle være sendt af sted med Billigpakkepost. Går der yderligere flere dage i levering. Selvom de lover dag til dag levering. Der går 2 dage før varen er forsøgt leveret. Men der er bare det problem at jeg var hjemme den dag hvor de skulle havet forsøgt at levere og der var intet i postkassen at finde på at de skulle havet været der. Alt i alt har de altså ikke været på adressen selvom de skriver det. Klager til kundeservice som sjovt nok er den samme person både hos Tropefisk og Billigpakkepost. Meget mærkeligt. Hun lover så igen at jeg nok skal få det, hvilket er svært at tro på. Men dagen efter modtager jeg så min vare, leveret i en privatbil.
Det to over en uge før jeg havde den medicin jeg havet bestilt. Hvilket betød at jeg nu ikke har flere fisk i mit akvarie fordi jeg trode der var hurtig levering som jeg også var lovet.
En ting er sikkert. Jeg skal aldrig have noget leveret med billigpakkepost igen.

2 stjerner fordi jeg dog fik min vare til sidst.

Is Billigpakkepost your company?

Visit Billigpakkepost