BilligSikring.dk ApS reviews

BilligSikring.dk ApS reviews

9.0

Korrekt levering

Var lidt spændt på om det rigtige antal nøgler var med i pakken. Det var helt som forventet. Det var billigt og nogenlunde hurtig levering. Har tidligere handlet her. Det er en god oplevelse hver gang.

Great Customer Service

I recently needed a lock for a new garden gate. I called billigsikring but to be frank I did not expect much in terms of customer service and was resigned to my fate of having to go to the local Låsebutik and pay a lot of money. I was naturally surprised when a very helpful Joachim answered the phone, taking the time to discuss my situation and mailing me a list of all the parts I needed and making a recommendation that was cheaper than my first thought, saving me nearly DKK 1,000 kroner!
Highly recommended and will definitely use them for all my security needs again

De er flinke, fleksible og billige

Jeg har købt diverse låse, håndtag mv. hos Billigsikring.

De har hver gang været rigtig flinke og fleksible. Gode priser, god vejledning og hurtig ekspedition.

Jeg kan varmt anbefale dem.

En fornøjelse at handle hos firmaet

Jeg har købt RUKO nøgler igennem firmaet. Jeg har oplevet firmaets hjemmeside som overskuelig med gode forklaringer på hvordan man skulle bruge den til f.eks. at bestille flere nøgler.

Varer blev leveret til tiden og de har haft den forventede kvalitet.

God service og hurtig levering

Fik en rigtig god før salgs support, og varene blev leveret til den aftalte tid

DÅRLIG OPLEVELSE

Jeg ved ikke hvor i andre har handlet henne, men jeg kan ikke nikke genkendelse til de rosende ord i skriver!.
De reagerer ikke på mail!
De tager ikke telefonen!
Deres www har nu på tredje dag været nede!
Lever ikke op til deres egen leveringsbetingelser!

Har endelig langt om længe fået leveringen.
Men han er vel ved at lukke ned som de 2 andre tidligere firmaer på adressen.

Dårlig oplevelse, jeg tør ikke handle der igen.

Man skal min give en stjerne, det må være for prisen og udvalget.

Hurtig levering.

Hurtig levering af den bestilte vare. Gode produktbeskrivelser med nyttige information på hjemmesiden.
Desværre manglede boreskabelon til låsen, ellers havde det været 5 stjerner.

God oplevelse

Hurtig og professionel behandling af min ordre.

Ubrugelig 30 dages returret

Jeg måtte desværre erfare at Billigsikrings værdiskabe tilsyneladende er pakket ind i det pureste guld.
Ville returnere skabet efter at have pakket det ud da det faldt ikke ind under det jeg skulle bruge det til. Sendte en mail til Billigsikring og blev ringet op dagen efter - Jeg kunne returnere det hvis jeg havde original indpakning. Fair nok, dog er et pengeskab på 100 kilo svært at løfte og dermed få pænt ud af den kasse den står i - Resten kan man selv regne sig til...
Har svært ved at forstå at skabet ikke kan pakkes ind igen uden det skal koste kunden deres returret.

Proffesionel betjening

Jeg har ved Billigsikring.dk købt nye cylinderlåse til alle vores døre i hus, redskabsrum samt postkasse... Vi har valgt "GULD" nøgler som betyder at der ikke kan laves kopier af nøglerne uden at man har et kort med kode til disse special nøgler...
Jeg oplevede en suveræn proffesionel betjening og vejledning i opsætning af de nye cylinder..
Leverancen var som lovet indenfor 3-5 dage...
Jeg oplevede at vores terrassedør lås gik i baglås, og her fik jeg uden diskution tilsendt en ny, samt en labels til min egen pakke, således at jeg var holdt skadesfri også på fragten.... sådan
Derfor er det ikke sidste gang at jeg køber hos billigsikring.dk

Stort udvalg, kompetent service...og hurtig levering

BilligSikring.dk har et stort udvalg, hjemmesiden giver hjælp og er nem at bruge. Efter bestillingen blev jeg ringet op med afklarende spørgsmål til min bestilling. Flot!

Super hurtig service

Hurtig ekspedition: Eksisterende nøgle fremsendt torsdag aften, fredag eftermiddag afsendes det bestilte med omlagte cylindere. Suer service

Billige priser og virkelig god service

Ualmindelig god service ifm. udskiftningen af låsene i mit hus til Rukos Garantt10-system. Billigste pris på nettet (selvom Ruko stadig er alt for dyr). hurtig og effektiv forsendelse af varer.

Super billig og utrolig service ud over hvad man normalt kan forvente.

Super super firma, har lige købt 1 rokoko cyl., 1 alm. cyl, og 4 stk. Ruko vindues låse + tilbehør. Her er min oplevelse, sender nogle billeder af mine faktiske forhold hjemme hos mig om onsdagen, over hvor jeg vil have låse på. Torsdag eftermiddag ringe de fra Billigsikring, jeg bliver guidet hele vejen igennem hvad jeg skal bruge, og jeg sidder selv og tilføjer til indkøbskurven på hjemmesiden, tingene bliver dobbelt tjekket med sælgeren i røret, inden jeg trykker bestil.!
Fredag bliver varen sendt, som jeg kan se på den mail jeg fik fra billigsikring, pakken kan følges på nette via PostDanmark.
Pakken modtog jeg igår mandag. Alt var som det skulle være, derfor kan jeg kun sige,...........SÅDAN.......... det er sådan det skal være når man handler på nettet. TAK Billigsikring.!

Sådan skal kundeservice være!

Har lige bestilt og fået leveret nye låse (Garant 10) til alle døre i mit hus. Siden er nem at bruge og da min viden om låse var meget lille blev jeg guidet igennem bestilling af en flink mand som var meget tålmodig. Jeg sendte billeder af mine døre så jeg var sikker på at få de rigtige dele og kommunikation via mail og telefon har været hurtig og professionelt - selvom jeg synes Ruko tager en del for deres låse så var priserne de laveste jeg kunne finde. Varerne havde jeg dagen efter og er nu installeret.

E-handel når det er bedst. Jeg køber meget over nettet så jeg ved at denne butik ligger blandt de bedste. Kan anbefales.

Kan kun anbefales

Bestilte en Zeiss Ikon ekstra lås en weekend. Ordren blev afsendt mandag og jeg havde den tirsdag. Desværre var låsen ikke konfigureret ordentligt så jeg kunne kun låse låsen op og i fra den ene side.
Jeg ringede ind til kundeservice - fik fat i en efter 30 sek. venten og fik en meget venlig mand i røret, der straks kunne se problemet. De afsendte samme dag en ny lås med udfyldt mærkat til returpakke med den første låse. Modtog erstatningslåsen i går - 2 dage efter.

Rigtig god service, gode priser og gennemskuelig butik. Kan kun anbefales.

Seriøs nethandel, med god telefonsupport og hurtig afsendelse af vare.

Hurtig levering og god kundeservice når man ringer.

Is BilligSikring.dk ApS your company?

Om BilligSikring.dk ApS Details

Visit BilligSikring.dk ApS