BilligtITudstyr.dk reviews

BilligtITudstyr.dk reviews

6.9

Skod butik! Manglende levering og ingen responds fra "kundeservice"

Bestilte et DVD-drev d. 07.10. Onsdag d. 10.07 havde jeg stadig ikke modtaget mit drev. Skrev en mail til "kundeservice". Intet svar! Skrev en mail igen d. 13.10. Igen intet svar! Jeg kan nu konstatere, at jeg formentlig aldrig modtager mit drev. Jeg vil forsøge at få mine penge igen samt forhindre at andre bliver snydt. Butikken har hverken adresse eller telefonnr. på webben, hvilket burde få alarmklokkerne til at ringe. I følge domæneoplysninger skulle butikken være en del af [name removed] /v [name removed], Søborg. Måske vil [name removed] gerne have besøg!

Update:
Billigtitudstyr har besvaret min anmeldelse her siden, hvilket desværre ikke kan ses, grundet anmeldelsen er blevet rapporteret til kundeservice til nærmere undersøgelse. What ever! Billigtitudstyr bedyrer, at de skulle have sendt en mail til mig for en måneds tid siden. Jeg ved så ikke, hvilken mailadresse de har anvendt, for jeg har ikke modtaget nogle mails fra dem udover, en betalingsbekræftelse, ordrebekræftelse samt en automail vedr. besked sendt fra deres web. Jeg skulle mene at de har min mailadresse. Endvidere har de bemærket, at min betaling af d. 7.10 via Paypal blev refunderet d. 30.10, hvorfor handlen er annulleret! Det tror da fanden. Da jeg hverken havde modtaget min vare eller fået svar på min henvendelse inden for en uge, skyndte jeg mig at oprette en tvist på Paypal samt kontakte min bank. Billigtitudstyr - jeres forklaring her en måned efter stinker! og i øvrigt er jeres skodweb stadig nede, og lad den endelig blive der.

Hej Michael

Jeg kan se vi har skrevet en mail til dig for en måned siden, uden du har vendt tilbage, vil du ikke kontakte os på den email.
Jeg er sikker på vi nok skal finde en løsning, det kræver blot du besvarer mailen fra os også :-).
Vi bemærkede i samme øjekast at du har fået refunderet pengene hos Paypal, og har derfor ikke en gennemført handel med os.

Venlig hilsen
Billigtitudstyr.dk
----------------

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse. Vi har desværre ingen mails modtaget fra dig, og synes det er meget beklageligt.
Havde vi modtaget din mail, så havde vi selvfølgelig fulgt op på din henvendelse.

Vi ser med stor beklagelse på din anmeldelse, da vi leverede varen som ønsket til Elektra A/S.

Jeg kan se varen er afleveret til en "Rasmussen". Du kan finde en kopi af fragtpapirene på GLS med pakkenummeret: YP7VMQKM

Jeg ønsker dig en god dag.

Venlig hilsen
Billigtitudstyr.dk

Bedste Online Hjemmeside

Jeg bestilte min computer om lørdagen. Så vidst godt at min ordre først ville blive behandlet om tirsdagen, da der også var ferie om mandagen.

Tirsdag fik jeg en mail, om at min nye computer var blevet behandlet og sendt.
Onsdag kommer computeren med post danmark.
2 dage og man har det man gerne vil have. Det er fuldstændig fantastisk!
Og varen er fint pakket ind, i godt beskyttelse.

Kan ikke sige andet, end at det er DK's bedste nethandlen, og at alle burde købe på deres hjemmeside!! Man KAN ikke blive skuffet!

100% tilfreds med alt hjemmesiden, fragten og modtagelse.

Thumps up fra Helsinge!

alt ok

hurtig levering

intet at komme efter her

Har købt en harddisk til en stærk tilbudspris hos billigtit, den kom hurtigt, og de var super gode til at opdatere mig per mail i hele processen.

Rigtig gode priser

Fandt det jeg skulle bruge til den helt rigtige pris. Blev sendt samme dag. Fantastisk service.

Virkelig hurtig afsendelse og meget billigt

De leverede min bestilling hurtigere end hvad de lovede.

Jeg havde købt en ekstern harddisk og tre kabler. Allerede morgenen efter fik jeg varerne. Dette på trods af jeg først bestilte 17.55. Jeg fik en mail om at varerne måske ikke ville kunne nå at blive sendt inden klokken 18 men det viste sig alligevel at de godt kunne. Jeg synes det var dejligt at få en mail med det samme om status på bestillingen.

Super kundeservice!

Nice!

De er meget hurtige til at få deres varer ud.
Jeg har bestil varer ved dem to gange, og jeg er blevet forbavset over hvor hurtigt det er gået begge gange.
Det tager ca. 1 - 2 dage før at man har sine ting. Ved ikke hvordan de kan gøre det, men syntes det går rigtig stærkt i forhold til andre computerforhandlere.

Hvis man vil spare lidt penge er det også stedet at kigge, for de har en masse gode tilbud og deres normapriser er lavere end mange andre steder.

HURTIGT & NEMT!!!

Jeg syntes at billigtitudstyr er helt fantastiske at handle hos fordi det er smart nemt og super meget billigt og at de overholder deres aftaler omkring leveringstidspungt, og det er grundlaget for mine 5 stjerner.
kan med garanti andbefalde andre at bruge siden.

Udenmærket levering

Købt en mus til pc'en... Meget nemt og overskuelig hjemmeside og alt var fejlfrit

Hej Michael

Tak for den meget fine anmeldelse af BilligtITudstyr.dk.
Ud fra din anmeldelse har jeg lidt svært ved at se hvorfor vi "kun" har fået 4 stjerner.

Jeg kan se vi desværre brugte omkring 48 timer på at levere, men håber alt har været i orden med dit produkt hidtil.
Den lange leveringstid ser ud til at skyldes Post Danmarks levering på Bornholm er gået lidt i koks :).
Vil du ikke kontakte mig således vi kan få løst eventuelle nødvendigheder for at få hævet den til 5 stjerner :).

Jeg ønsker dig det bedste :)

Best Regards

Super Schnell levering

Vi bestilte i firma regi to dage i træk - og begge dage blev ordren leveret dagen efter!

Vi sparede små penge i forhold til vores normale leverandør, men alene leveringstiden giver 5 stjerner.

Tak for hurtig betjening.

Godt

Fungerer perfekt

Hej Heidi

Tak for den meget fine anmeldelse af BilligtITudstyr.dk.

Jeg kan se vi leverede indenfor 24 timer, og håber alt har været i orden med dit produkt hidtil.

Jeg ønsker dig det bedste :)

Best Regards

Det fungerer jo

Har handlet med BilligtITudstyr for første gang. Det bliver helt sikkert ikke sidste gang, jeg er overud tilfreds med produkt og levering. Prisen var rigtig god, leveringen hurtig og perfekt.
Fem stjerner til BilligtITudstyr.

Levering indenfor 24 timer

Jeg bestilte en IPod nano til min kæreste (http://billigtitudstyr.dk/product.php?id_product=5093) fordi hun havde fødselsdag om fredagen og ønskede sig sådan en.
Jeg bestilte omkring klokken 14 og allerede indenfor 30 minutter havde jeg fået en kvittering på den var sendt afsted.
Desværre fik jeg ikke noget Trackingnummer men det gør mig ikke noget når varen kom næsten med det samme.
Postbuddet var der med varen dagen efter klokken 9. Det må klart være god service.

Billigt og hurtigt

Fik min iPad dagen efter jeg bestilte den

Rigtig dårlig oplevelse!

Det tog 5 dage inden min pakke ankom, og de havde set til fakturerings adressen og ikke leverings adressen, det er ret amatør agtigt!

De har dog har de en ret god administrations del på deres hjemmeside, hvor man kan hente og se fakturaer (DOG IKKE se Track & Trace nummer)

Jeg syntes generelt også de mangler MANGE ting før deres webshop er komplet,. design, brugervenlighed og hastighed, siden er MEGET langsom at navigere rundt på!

Men held og lykke til dem med at få en god webshop op at køre, tror nu der går længe inden jeg handler der igen!

Hej Peter

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af din oplevelse af BilligtITudstyr.dk har været så ringe, og jeg må meget beklage vedrørende din pakke.
Som fortalt på E-mail er det vores distributør som håndterer adresserne i forbindelse med pakkerne, og de har af ukendte årsager taget den forkerte adresse, vedrørende leveringen fra Post Danmark kan jeg umiddelbart ikke give nogen grund (andet end sneen) på hvorfor det er gået langsomt.

Pakken blev sendt på anden hverdag efter bestillingen, da den ikke nået igennem systemet på første hverdag.

Jeg vil tage notits af du har oplevet hjemmesiden er langsom.

Jeg håber du får en god jul, når du kommer dertil.

Venlig Hilsen
BilligtITudstyr.dk

Billigte priser og hurtig levering

Fandt bl.a. en router her til billigere penge end andre webshops.

Excellent sevice, hurtig levering, og gnidningsfri betaling.
ingen problemer og nem at overskue - skal absolut anbefales!

BilligtITudstyr.dk Details

Visit BilligtITudstyr.dk