Billigtryksag reviews

Billigtryksag reviews

8.0

"Det virker sgu bare ...!"

Super god kombination at man kan udregne et prisoverslag via web - og at der rent faktisk sidder personer i den anden ende, der kan komme med faglig vejledning. Jeg har fået lavet kommercielle postkort, plakater og folder til en fotoudstilling hos Billigtryksag - og har været fuldt ud tilfreds med alle faser i produktionen!
Carsten Egevang (www.carstenegevang.com)

Kære Carsten.
Tusind tak for din anmeldelse.
Vi mener, at det skal være nemt og overskueligt at bestille tryksager.
Derfor glæder det mig meget at høre, at du haft en god oplevelse med vores web-løsning og vejledning :)

Jeg håber, at du nyder dine tryksager. Vi ser frem til dine kommende ordre!

Tommy Frederiksen, Billigtryksag.dk

Billigste produkt med KANON SERVICE!

Jeg bestilte 1000 postkort hos billigtryksag.dk
Dagen efter ringede en super venlig medarbejder for at sikre sig, at jeg kendte til den papirkvalitet jeg valgte - det gjorde jeg ikke, og derfor ændrede han min bestilling til en anden kvalitet. Det tog 5 minutter.
Det er den slags der gør kunder rigtig glade og trygge! TAK! :)

Glæder mig allerede til jeg skal betille nye ting, alt i mens jeg venter på mine postkort.

Kære Lucas.
Tusind tak for din anmeldelse.
Det er dejligt at høre, at du havde en god oplevelse da du bestilte dine postkort.
Vi sætter en stor ære i god kundeservice, så det er godt at høre om din dialog med vores medarbejder.
Vi glæder os til at modtage dine kommende ordre. :)

Tommy Frederiksen, Billigtryksag.dk

Service i top og god produkt Kvalitet,

Jeg har netop startet samarbejde med Billigtryksag omkring tryk af A5- flyers samt nye kursuskataloger.
Jeg har fra start fået en super service og god support fra firmaets medarbejdere. Udover en meget nem og overskuelig hjemmeside, leverer firmaet tryk af høj kvalitet, ydermere leveres produkterne ekstremt hurtigt.
Firmaet informerer om alle evt. faldgrupper i form af dårlige billeder eller manglende elementer i dine tryksager, et firma som ikke bare tænker på økonomien, men som virkelig er her for at hjælpe dig på den bedst mulige måde.
Jeg er meget glad for samarbejdet og jeg ser allerede frem til at fremsende de næste opgaver til dem. Jeg anbefaler varmt Billigtryksag.dk til alle.

Henrik Juul
SavingLives.dk

Papirprøver på visitkort

To gange (september og oktober) har jeg bedt om papirprøver, så jeg kunne beslutte mig for, hvilken slags mine visitkort skulle printes på, men jeg har endnu ingen prøver modtaget (januar 2014) trods de har min adresse, mail og mobilnr.
Først sagde ham gutten, som stod for det, at de var blevet sendt (og dermed blevet væk i posten - fair nok, det kan jo ske), og i oktober havde han kun den ene papirprøve, mens han ventede på den anden. Alligevel har han endnu ikke sendt den ene afsted til mig (det kunne jo være, at det ville være den rigtige papirtype, så jeg ikke behøvede den anden prøve).
Jeg synes, at det er meget lav service, hvis de forventer at få nye kunder.

Kære Hannah.
Tak for din anmeldelse.
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har haft denne dårlige oplevelse.
Vi stræber os efter at yde den bedst mulige kundeservice, så det er selvfølgelig meget beklageligt og jeg forstår godt din frustration.
Hvis du har bestilt 2 papirprøver, er det selvfølgelig også det vi vil sende dig. (Medmindre andet bliver aftalt undervejs) Vi gerne give dig det, som du forventer - Så det ville være fjollet at sende én ad gangen :)
Du er velkommen til at følge op på din aftale sammen med vores salgchef, Henrik, på telefon 86 32 30 33.
Jeg er sikker på at I kan finde en løsning, som du kan blive glad for!

Tommy Frederiksen, Billigtryksag.dk

Kvalitet og service i top og pris i bund

Jeg har prøvet flere at trykkerier og besluttede fornyligt at forsøge mig med "billigtryksag". Billigtryksag bruger ikke samme midler på generel markedsføring og tv-reklamer som forskellige andre trykkerier. Deres priser er i bund og deres pris/produkt fleksibilitet er meget fin.
Den leverede trykkvalitet hører til det bedste jeg hidtil har oplevet. Ydermere modtog jeg et proaktivt serviceopkald inden selve trykningen, for at rydde eventuelle misforståelser af vejen - jeg er jo ikke uddannet grafiker.
Meget flot - jeg vender snart tilbage!

Som det bør være

Skulle have trykt visitkort og forstod ikke valgmulighederne. Ringende derind og fik en god support og en uge senere (som der stod på bestillingen) har jeg nu modtaget visitkortene som er rigtig flote og lige som de burde være og samtidig til en fornuftig pris.

Lækker kvalitet & super service

Nu har jeg snart prøvet alverdens trykkerier, og der er simpelthen ikke nogen som billigtryksag, som leverer en så hurtig og god kundeservice.

De er altid venlige og hjælpsomme når man ringer til dem, det er virkelig et firma med servicen samt kvaliteten som deres kerne områder, jeg vil bruge dem til alle mine sager!

De har også en meget meget hurtig turnaround.

/Phillip Lind

En rigtig god service

Vi har som skiltefirma, handlet med BilligTryksag igennem en årrække.
Har været godt tilfreds, især da firmaet skiftede ejer, blev servicen meget bedre.
Det er meget vigtigt for os, som leverandør til vore kunder af tryksager, at kvalitenen er i top og prisen er konkurrencedygtig, levering kommer til tiden og det opfylder BilligTryksag til UG.
Da vi som skiltemaler, ikke er uddannet som grafiker, render vi af og til ind i nogle tekniske opgaver, her er der altid mulighed for at få proffesionel hjælp ved henvendelse til firmaet og få løst opgaven.
BilligTryksag har igennem tiden hjulpet os med mange specielle opgaver og der er altid en rigtig god kundeservice med en kvalificeret personlig betjening.
Så vi kan kun anbefale BilligTryksag som samarbejdspartner.

God service, pris og slutprodukt

Jeg havde "hængt" hos et større kendt trykkeri i længere tid, hvor jeg først fik oplyst forkert pris og hvor det til sidst endte med at de alligevel ikke teknisk kunne klare at lave de rigtige fold.

Jeg indhentede derfor tilbud fra forskellige trykkerier og fik et godt tilbud fra billigtryksag.dk - Her gik det straks hurtigere; 5 dage efter bestilling havde jeg tryksagerne i hænde. Jeg fik en god rådgivningen og er endt med et rigtig flot slutprodukt. Er meget tilfreds!

Tilmeld var prisen utrolig konkurrencedygtig OG så er det svanemærket trykkeri. God pris og miljøvenlig - hvad mere kan man forlange?

Nem bestilling af tryksager

Fik en virkelig fin behandling da jeg bestilte hos billigtryksag. Deres hjemmeside er nem og overskuelig og det var ikke svært at bestille det jeg ønskede. Deres service var over forventning ang de spørgsmål jeg havde. Og varen kom kort efter og var som ønsket. Kan klart give min anbefaling til billigtryksag

Billigtryksag Details

Billigtryksag.dk har fokus på miljøet samtid med at vi er blandt de billigste. Vi er et svanemærket puljetrykkeri som både er billigt for dig og for miljøet. - Billige visitkort, brevpapir, flyers, brochurer, foldere, plakater, kuverter og meget mere...

Visit Billigtryksag