Billigvoks.dk reviews

Billigvoks.dk reviews

9.7
19166 Trustpilot review(s)

Bestilte vare og fik dem allerede dagen efter 😊

Super sted!

Hurtig levering, gode produkter. Jeg vender tilbage!

Rigtig fin og effektiv service

Modtog bestillingen dagen efter. Fon service og gode priser.

INGEN PROBLEMER

Har absolut intet dårligt at sige om www.billigvoks.dk :-) Og det bedste er at du modtager varen kun få dage efter du har købt den.

Godt og hurtigt

Bestilte produkter om morgenen og i løbet af samme da var de pakket og sendt afsted, modtog dem dagen efter. Super lækkert og hurtigt :-)

Hurtig og præcis levering

Bestilte varerne og fik dem allerede leveret dagen efter - helt problemfrit at benytte billigvoks.dk!

God pris, MEGA hurtig levering :-)

Perfekt, jeg vil til hver en tid handle hos billigvoks.dk :-)

Super hurtig og god betjening

Alt var super og jeg fik det leveret meget hurtigt. Der er ikke første gang jeg handler her og bestemt heller ikke sidste.

Super nemt og hurtig ekspedition

Bestilte en dag og varen var fremme næste dag! -super nemt og hurtigt

Tilfreds

God service, dog fik jeg ikke den lille bonusgave af en prøve på en shampoo. Man skal ikke tilbyde det, hvis man ikke kan holde det.
Billigvoks.dk

Reply from Billigvoks.dk

Hej Trine,

Du har helt ret i, at man ikke skal tilbyde noget, hvis man ikke kan holde det. Der var desværre sket en pakkefejl i din ordre, og det er vi kede af!
Jeg har sørget for, at der bliver sendt 3 bonusgaver i form af shampooprøver ud til dig i løbet af i dag. God fornøjelse og ha' en forrygende påske. :-)

Ditte, billigvoks.dk

Det er meget effiktivt

Det gik hutigt og det var meget tilfredsstillende at de sendte en mail når de sendte ens pakke, og hvornår den ville komme.

Super priser, lynhurtig levering, nem og overskuelig hjemmeside osv. - alt er bare tip-top :) :)

absolut iorden

hurtig levering, god service, god pris

Fin og hurtig service.

Ingen problemer, hurtig levering.

Billigt og hurtigt!

De har ofte gode tilbud, det er nemt at bestille på hjemmesiden og pakken blev leveret super hurtigt! Jeg er meget tilfreds og kan anbefale hjemmesiden.

En rigtig god oplevelse

Jeg syntes at man får en hurtig og god betjening ,jeg bestilte sidst på dagen og pakken var allerede fremme næste dag. Skulle jeg sige noget negativt ville det være at der er Porto på det er næsten gratis mange steder nu.

Fuldstændig styr på tingene, BRAVO

Jeg har lige bestilt noget shampoo og lidt til min kone, knægten ville gerne have noget voks som på hjemmesiden var udsolgt.
Da jeg gerne ville over det beløb som gjorde købet fragtfrit ville jeg gerne bestille voksen som iflg. hjemmesiden ville komme på lager kort efter, det var ikke en mulighed.
Så ringede jeg til kundeservice og fik fat i en hjælpsom fyr som hed Nikolej, han fortalte mig at han havde set at voksen var ankommet samme dag, men ikke var blevet lagt på lager endnu. Jeg skulle bare bestille en anden vare til nøjagtig den samme pris og der efter skrive i kommentar feltet at jeg ikke skulle bruge den vare men have voksen stedet.
Dette forgik 10 minutter i deadline kl. 18.00.
Jeg var ærlig talt lidt spændt på hvordan dette ville gå.
Dagen efter kom mine vare incl. den voks jeg skulle bruge.
Det kalder jeg service der virker, stor ros herfra, det er bare så lækkert når det bare virker. jeg bukker mig i støvet og siger tak for handlen.

super service, stort udvalg, rimelige priser og hurtig levering

Super god service, ved billigvoks.DK er der et stort udvalg samt det er nogen meget rimelige priser. Jeg bestilte varen en dag kl 18.30 og dagen efter fik jeg besked om at varen var afsendt, og jeg modtog varen dagen efter som forventet.

Helt perfekt, super fantastisk!!

Nemt, billigt, super hurtigt og fejlfrit. Andet kan jeg ikke sige. Handler der helt 100% igen.

Hurtig levering - gode priser

Mine varer blev leveret dagen efter jeg havde bestilt dem - som de også lover, bestiller du inden kl 18, får du varen dagen efter. Gode priser, der er penge at spare hvis du køber pakketilbud, og som regel også selvom det er normal vare! :-)

Billigvoks.dk - vi er de billigste

Dag-til-dag levering

Bestil inden 18:00 og modtag i morgen. Vi sender også søndag.

Gratis gave

Vælg at modtage pakken som b-brev eller til din arbejdsplads, så kvitterer vi med en gave.

Gratis fragt

Gratis fragt ved køb over 499 kr.

Hurtigt svar

Vi besvarer din mail indenfor 2 timer - også om søndagen.

Originale mærkevarer

Hos billigvoks.dk er alle produkter 100 % originale mærkevarer.

Om billigvoks.dk

Billigvoks.dk er Danmarks største forhandler af professionelle hårprodukter, herunder den populære og mest sælgende hårvoks ID voks. Keywords: Shampoo, hårvoks, hårpleje, stylingprodukter, børster, fladjern, føntørrer.

Visit Billigvoks.dk

Har du nogle spørgsmål er du altid meget velkommen til at ringe eller skrive.

Write to: info@billigvoks.dk
We live here: Rosenvangs Allé 4