BilligVVS.dk reviews

BilligVVS.dk reviews

9.1

Gode priser men rodet levering.

Vi bestilte alle dele til at renovere toilet og badrum, toilet, håndvaske x 2, brusedøre, armaturer mv. Prisen var rigtig god og konkurrencedygtig. Men da det kom fra flere forskellige leverandører blev det afsendt af 3-5 omgange. To gange ringede fragtmanden, at nu stod han bed min dør. Intet forvarsel og jeg var på arbejde. Kundeservice var gode til at ordne situationen, men den gentog sig endnu en gang hvor fragtmanden leverede en dato flere dage før den vi havde fået oplyst. Desuden kom der flere leveringstid med post Danmark til posthuset. Så alt i alt besværligt og tidskrævende.

god første gangs oplevelse

Umiddelbart, et sted jeg vil handle igen.

Meget fin service, dog forundret over at bestilt lagerholdt vare blev solgt til anden side

Jeg bestilte varer 1 måned før jeg havde brug for dem og fik meget fin service og vejledning. Ved levering blev jeg ikke orienteret om at emhætte var blevet udsolgt!! og de ikke havde fået bestilt en ny til mig - og at den gamle udgave nu var udgået, så jeg blev nødt til at modtage en ny model. Ret rodet oplevelse, men personalet var meget søde hele vejen igennem. Er vist noget systemmæssigt.............

Overskuelig

Hurtig og nem hjemmeside, varen kom før tiden. Da vi ikke var hjemme, skrev vi at varen måtte stilles i gårdspladsen, som så stod der om aften da vi kom hjem....

God service, hurtig levering , så det vil jeg gøre igen

Vil handle der igen og igen..

Det spiller bare, og gode varer, gode priser.

Ingen problemer med denne hjemmeside. Denne kan jeg god anbefale. Rigtig god service og levering.

Super service og priser

Alt fungerede som det skulle og fin serviceres og hjælp ved brug af billeder når vi skulle finde de rigtige varenumre.

Effektiv levering.

Vi bestilte en køkkenvask med afløb.
Varerne kom som oplyst ved bestillingen efter 3 hverdage uden mangler.

Forventningerne blev opfyldt.

Vil også købe hos BilligVVS næste gang

Fin service, også ved telefonisk henvendelse. Dele af leverancen blev forsinket, men vi blev orienteret herom forinden.

SUPER BETJENING

Varen jeg skulle købe, havde jeg tekniske spørgsmål til.
Jeg kontaktede dem og de svarede på de spørgsmpl jeg havde med det samme.
Super betjening.

hurtig og korrekt

Der er særdeles hurtig levering, og alle varerne var med og i god tilstand. Utrolig god måde at handle vvs billigt.

Kanon service og levering, BRAVO

De er flinke og hjælpsomme, prøver ikke at snyde på vægten. Bare dejligt.

Levering og betaling som beskrevet i betingelserne

Jeg bestilte en brusevæg. Den blev leveret som aftalt, inden for den tidsfrist der var angivet på hjemmesiden og beløbet blev trukket efter levering som beskrevet i betingelserne. Jeg fik en mail på dagen hvor pengene blev trukket.
Super nemt og ingen problemer!

Service ud over det sædvanlige...

På trods af en mindre fejl fra min side, oplevede jeg en fænomenal service

Hurtig levering super service

Der var desværre en mindre transportskade på den vare jeg fik leveret, så kontaktede Billigvvs for at reklamere. De svarede samme dag, med svar om at varen ville blive ombyttet UB

måtte køre hjem

Da fragtmanden ringer siger han at han må ikke stille pakke og vil tage den med tilbage på lageret og jeg må betale for endnu en fragt. jeg fræser hjem og når ham lige
men hvad er meningen
BilligVVS.dk ApS

Reply from BilligVVS.dk ApS

Hej Alex

Det er et ansvars- og forsikringsspørgsmål der gør sig gældende, når fragtmanden siger, at han ikke må stille pakken uden der kvitteres for den. Jeg kan godt forstå, at det er irriterende, når du siger god for det, men det er det fragtfirma vi benytters procedure. Det er ikke de mest fleksible vilkår, men vi kan desværre ikke rigtig gøre noget ved det, da det er et eksternt firma.

Venlig hilsen
Kristine Bunde-Pedersen, BilligVVS.dk

hurtig levering og god pris

hurtig levering og god pris

God service og hurtig levering

Jeg bestile en del varer, som blev leveret fra fire grossister. Hurtig levering og alle varer var med. God og hurtig respons på de ændringer jeg havde til min indkøbskurv... Alt i alt en god anbefaling fra mig.

Meget hurtig svar og forslag til løsning af mit problem.

Jeg henvendte mig via mail torsdag sent eftermiddag til BilligVVS. De svarede tilbage 30 minutter senere med information om, at de lige skulle undersøge fredag morgen, hvad der kunne gøres.
Her fredag morgen kl. 09.11 fik jeg svaret, der sagde, at jeg vil få reservedelene sendt til min adresse.
Så det har været en rigtig god oplevelse og start på denne fredag morgen.
Nykøbing Falster

BilligVVS.dk Kundeservice

Om virksomheden

Vi ønsker altid at give den bedste kundeservice. Kontakt os på telefon, e-mail eller chat. Vi har åbent i dagtimerne, og derudover også på hverdagsaftener og i weekenden.

Visit BilligVVS.dk

Write to: info@billigvvs.dk