Billum Kro reviews

Billum Kro reviews

7.1

Weekendophold, med masser af mad..

Efter en lidt besynderlig ankomst, fik vi tildelt vores værelse der var ganske udemærket, dog med en lidt særpræget indretning og stil, som formentligt ikke var ændret siden 80´erne.
Efter ankomsten stod den på kaffe og kringle som vi fik serveret i deres hyggelige krostue.
Vi kunne til aftensmad vælge mellem deres Julebuffet, eller en 3 retters menu. Efter tjenerens præsentation af den 3 retters menu, valgte vi dog at tage imod tilbuddet om Julebuffet. Det har vi ikke fortrudt.
I ca. 2 1/2 time, blev der løbende serveret julemad - og der var noget for enhver smag. Man går ihvertfald ikke sulten fra bordet på Billum Kro.

Alt i alt en god oplevelse, til trods for Vi nødvendigvis ikke er "målgruppen" for kro ophold.

Is Billum Kro your company?

Billum Kro og Motel ApS Details

Visit Billum Kro