Billund Lufthavn reviews

Billund Lufthavn reviews

6.8

Grådighed koster markedsandel

Jeg rejser tit med KLM fra Billund Lufthavn. Eller rettere rejste! I billlund har de en urimelig parkerings politik. Det er nærmest røveri.

Jeg er væk et par dage, og kommer til at betale mellem 300 og 500 kroner i parkering.

De kan gøres lidt billigere hvis man er indstillet på at gå optil 500 meter med baggage.

Nu har Ålborg Lufthavn også fået afgange fra KLM. Og de har gratis pakering.

Så jeg sparre en lille plovmand hver gang jeg rejser. Og spare også kø tid ved P betalings automaten.

Så jeg er et helt konkret eksempel på at Billund Lufthavn har mistet en kunde, fordi man lige skal presse citronen lidt ekstra.

Tillykke til Ålborg Lufthavn for klog markedsføring. :-)

I øvrigt er de to lufthavne ens i deres tilbud og services.

Is Billund Lufthavn your company?

Visit Billund Lufthavn