Bilsyn Midtjylland reviews

Bilsyn Midtjylland reviews

6.1

Alvorlige fejl på bremserne på nysynet bil

Jeg købte en brugt bil, der var nysynet hos Bilsyn-Midtjylland. Bilen havde så alvorlige fejl på bremserne, at FDM meddelte mig, at hvis bilen var blevet synet hos statens bilsyn, var den aldrig gået igennem.

Is Bilsyn Midtjylland your company?

Bilsyn Midtjylland Details

Hos Bilsyn-Midtjylland har vi specialiseret os i erhvervskøretøjer. Grundet mange års erfaring med denne type køretøjer kan du trykt placere dine syn hos Bilsyn-Midtjylland.

Visit Bilsyn Midtjylland