Biltema reviews

Biltema reviews

5.3

Useriøs senior Biltema ambassadør!

I dag da jeg var i Biltema Næstved, forespurgte jeg en af jeres senior ambassadører mht. placeringen af plastikhætter til nummerpladeskruer. Og jeg blev ekstremt skuffet over hans svar. Ikke bare var hans svartid langsom, men i stedet for at svare ordentligt på mit spørgsmål. Så forsøgte han at skjule at han ikke vidste hvor tingene lå, ved at påstå at det var bedre at begå lovbrud og få en bøde for ikke at skrue sine nummerplader fast.

Useriøst Martin Terp, skam dig!

Simpelthen for ringe......

Havde man kunne give 0 stjerner var det gjort :-(

Købte i januar 2013 en jumpstarter i Biltema i Næstved, den er nu her 13 måneder efter gået i stykker (kan ikke holde strøm, og hvad er den så værd) men det er hvad der sker, det kan de jo ikke gøre for......

Sendte dem så en mail og forespurgte om jeg kunne få pengene tilbage da jeg så ville købe en anden model i stedet, dette skete via deres kundeservice på hjemmesiden, dette skete d. 1/2-14 og her d. 10/2-14 har jeg igen rykket for et svar da de endnu ikke har ulejliget sig til at svare...... Prøvede også på deres telefon, men efter 17 min ventetid gad jeg ikke længere......... Deres produkt ryger lige lukt på containerpladsen og så gider jeg ikke spilde mere tid på dem.......

Bitema Næstved god men!

Biltema i Næstved er generalt en god forretning varelageret er fyldt, men det er ærgeligt at de har "gemt" så mange varer som man skal stå i kø for at se, ekspedienterne bliver tydeligt irriterede når beder om at flere ting frem, eller ikke lige ved hvad er. De kunne sælge meget mere hvis tingene lå hylderne. Reservedels firmaer som har deres lager gemt for kunderne har vi mange af, med god service. Biltema få varerne ud på hylderne så man kan se dem.

Godt udvalg, fornuftige priser

Jeg har besøgt Biltema i Horsens en enkelt gang og kommer sikkert igen. Jeg hr handlet værktøj til et hobbyværksted og kvaliteten er i orden i forhold til prisen.
Jeg gætter på at det er studerende der arbejder i butikken og det er også fint med jobs til de unge, men deres viden om hvad de arbejder med er desværre mangelfuld. Men ved man præcist hvad man går efter er det intet problem at handle der.

Biltema Aalborg

Jeg har handlet rigtig meget i Biltema Aalborg, og synes de har mange gode ting som man ikke lige kan findes andre steder til de priser. Lækkert.

Jeg har altid levet med at deres personale ikke ved meget om deres produkter, men når det er sagt synes jeg alt for tit deres reoler er tomme, og der er meget langt imellem de bliver flydt op igen. Kører efterhånden alt for tit derud og, ender med at mangle 2-3 ting som ikke lige var på lager. Generelt kan jeg se at der er mange tomme reoler. Det er ikke specielle ting som de ikke lige har, i dag var det en pære og led nummerplade lys.

Det er en rodet forretning hvor der står store papkasser med varer spredt rundt omkring, og så kan man jo kun spekulerer på om den dims man mangler bare ligger i kassen og ikke er kommet på hylden endnu. Dette forekommer mest når de igen og igen vælger at flytte rundt på sagerne, hvilket er meget irriterende.

Biltema når i sender et nyt katalog ud så se at få sagerne på hylderne, og så er det vel logik at blive ved at bestille hjem af de sager i mangler?

Mvh. Jacques

Gode dele

Jeg har købt flere udstyrsting til min Passat som altid er kommet hurtigt.

Godt firma og flinke mennesker.

Nis Jeppesen.

Billigt, billigt

..og billigt. Ender altid med en vogn fyldt med ting. Enkelte dele er af en ringe kvalitet, men så har man jo også sparet en anselig sum penge ved købet.
Reservedele til f.eks. bilerne har jeg dog altid været tilfredse med. Og her kan man virkelig spare...

Bredt udvalgt og rimelige priser

... er årsagen til, at jeg ofte handler i Biltema. Og i morgen går turen efter en juletræsfod, så sortimentet spænder bredt.

Odense Biltema

ja i deres reklame bog er der masser af gode vare men de er altid enten udsolgt eller udgået eller sælges ikke i DK det er FOR DÅRLIGT og nogen af deres medarbejder burde gøre rent i stedet for og servicer for jeg skulle for leden brugen nogen led strimler men han kom i stedet for med nogen led kabine pære og jeg sagde det nok 15 gange før han fandt ud af hvad det var og det kalder jeg dårlig service også kalder de sig for Biltema og det eneste de næsten ikke har er noget til biler i deres forretning.- Så kan kun give 2 stjerner

Biltema Aalborg Kundeservice skal man kæmpe længe for at få...

Jeg har over en flere årig periode handlet meget i biltema Aalborg, har efterhånden lagt mange penge derude.
Har altid været tilfreds, indtil sidst jeg var derude...
Jeg havde købt en Tryksprøjte derude en 8L, sådan en til at sprøjte med ukrudtgift ect. Den blev købt i december 2012, så der er mere end 1 års garanti på sprøjten.

på trods af dette, få jeg en MEGET skidt kunde behandling da jeg kommer derud. jeg går op til disken hvor man reklamere, der står deres faste reklamations mand, jeg fortæller ham at min sprøjte er utæt i bunden når den står med tryk, "nå.. den er jo 1 år gammel, den bliver ikke bare utæt sådan lige pludselig..." siger han,
vi pakker den ud af den originale emballage som jeg har medbragt, næsten med det samme siger han "den skal jo heller ikke stå med tryk på sådan en her..." jeg spørger ham om hvordan han så vil bruge den hvis ikke den kan stå med tryk på i få minutter uden at det løber ud af den i bunden.

medarbejderen går ud bagved i 5-10 min med mit produkt, hvorefter han kommer tilbage og påstår at det er selve sprøjte håndtaget som bare var fejl justeret og derfor stod åbent og lukkede væske ud, og at det skal justeres og det også står i instruktionsbogen, hvilket det ikke gør, derudover kan jeg ikke se hvorfor en sprøjte skal justeres på fra ny for at være tæt.. dette bliver i ikke enige om.
Da jeg prøver at forklare ham at den er utæt i bunden og ikke i sprøjte håndtaget, dette vil han ikke høre på, han taler til mig som om jeg er dum..

Nu står jeg med en medarbejder der ikke tror på min klage, jeg spørger hva han så vil gøre, til dette siger han at de kan sende den til sverige for at få at de kan undersøge den, men at de bare vil sige det samme som han har fortalt mig, og at jer her desuden skal betale 250 kr i fragt. Hvortil jeg siger at det ikke passer og at det er dem der skal betale fragt, det har de gjort ved mange andre kunder siger han og der er det kunderne som betaler...

Du kan på nettet slå op hvordan reglerne er mht dette og en virksomhed skal betale alle udgifter der er i forbindelse med en fejl/mangle på et produkt.

Så dette vidner om at de flere gange har snydt andre kunder med dette fragt gebyr...

Efter vores diskution ang betaling af fragt bliver vi enige om at vi ikke kan snakke "fornuftigt" sammen mere så jeg beder medarbejderen være venlig at hente en overordnet der har mere forstand på købeloven end ham. Det ender med han henter chefen .

Chefen vælger at gå ud fra hans medarbjeder har 100% ret uden at høre på min side af sagen, og at jeg bare lyver om at den er utæt i bunden, Jeg gør flere gange opmærksom på at medarbejderen ikke har haft ordentlig tryk på sprøjten og at deres håndtering af min sag er dybt useriøs

Der er ikke noget at gøre, din sag er afvist, for jeg at vide. Jeg skal selv bevise at produktet er defekt på trods af de ikke vil høre på hvad jeg siger...

Jeg tager hjem..
Tester min sprøjte, vandet pisser ud af den i BUNDEN... og vender du den kan du høre trykket fise ud i bunden, derudover har medarbejderens superjustering nu gjort min håndtag utæt.

Finder mine rettigheder på nettet, printerden ud.
Nu ringer jeg ud og vil snakke med chefen, jeg får at vide han er gået for i dag, så spørger jeg efter den faste reklamations mand, ham får jeg så.
Jeg forklare ham jeg har testet den og at den er utæt, jeg vil komme og vise ham det, og om han så vil bytte mit produkt, Nej det er samme afgørelse som tidligere, ellers skal jeg komme derned igen i morgen og snakke med chefen. medarbejderen skal nemlig hjem nu....
Jeg vælger at tage derned afligevel, nu står der en ung arbjeder ved reklamationen.
jeg fortæller ham sprøjten er utæt, tager den op på disken, laver tryk, hvilket resultere i deres disk er halvvejs fyldt med vand efter 5-10 sek, medarbejderen siger at han godt kan se den ikke er helt god, og giver mig en tilgodeseddel.

Jeg tænker hva sker der lige her.
Jeg tror den faste reklamations mand havde set sig sur på mig, og at han på forhånd bestemte sig for ikke at bytte noget...

Så Biltema Aalborgs faste reklamations mand og Chef, laver deres egne forbrugs regler og Afviser produkter der er klart defekte, de har et kundeservice nær nul, og er ekstremt uhøflige overfor kunderne... det skal siges det var en tryksprøjte til 159 kr...
dette ville de risikere at miste en kunde på fordi de ville slippe udenom en reklamation...

Er i dag den 14/11/13 blevet opringet af Afdelings lederen fra Biltema Aalborg. Han har været i københavn denne uge, og der er først taget hånd om sagen nu.

Siden anmeldelsen, har jeg gjort opmærksom på denne via biltemas facebook, her har de gentagenden gange slettet mine indlæg, og påstået de har haft min sprøjte undertryk og ikke fundet det utæt, det er end ud med de nu slet ikke modtager posts fra kunder på deres side.
Jeg havde skrevet navne på medarbejdere i aalborg afdelingen dette er begrundelse for sletning af alle mine posts, dog var det kun få steder at der var nævnt navne, jeg kan godt forstå de kan føle sig personligt angrebet det var ikke intentionen.

Afdelings lederen beklagede mange gange(også på vejene af Facebook administratoren) og han havde bedt dem lave tryk i sprøjten, det viste sig "DE HAVDE IKKE PUMPET NOK TRYK I DEN" dvs ved fuld tryk var det utæt som jeg klagede over i starten.... Jeg fik op til flere undskyldninger, og fik at vide han ville påtale sagen over for de enkelte medarbejdere, og ville vende tilbage til mig i morgen, han formodede at han kunne overbringe en undskyldning fra de omtalte medarbejdere.

Nu har jeg fået svar igen fra afdelingchefen i biltema, han kunne fortælle mig at de to medarbejdere har fået en påtale af den store slags, og at biltemas retur afdeling er blevet ændret i deres afdeling så de skulle give kunderne bedre service, derudover skulle han overbringe en beklagelse/undskyldning fra de to medarbejdere.
Samtidigt gav han udtryk for at han håbede at se mig som kunde i deres butik igen, og hvis jeg skulle være uheldig at få et produkt jeg ikke var tilfreds med, at deres retur afdeling ville tage sig ordentligt af det.

Jeg er tilfreds med opfølgningen af denne sag, og måden Afdelingslederen har til sidst har håndteret sagen på.
Derfor vælger jeg at give 1 stjerne ekstra fordi der ENDELIG er blevet taget hånd om sagen
Jeg føler også at jeg nu igen kan handle og få byttet defekte ting igen. Dog håber jeg ikke der næste gang hvis der bliver en sådan, skal være en masse bøvl som denne gang, både for deres og for mig egen skyld.

biltema ingen reservedele

købte rundsav ved biltema da den den som holder lanet knækkede ringede jeg til biltema odense og de lovede at undersøge om det var noget der kunne bestilles fra sverige. Efter fire dage og de ikke havde ringet tilbage ringede jeg til dem de havde smidt mit telefon nummer væk og nej desværre det kunne man ikke få
så hvis der er noget der går i stykker så regn ikke med reservedele fra biltema
mega dårligt

Elsker at shoppe i biltema.

Tør ikke tage en vogn med i Biltema Rødekro, ender altid med en total overfyld kurv når jeg kun mangler få ting. Der er så meget godt specialværktøj til små penge i super kvalitet, at jeg altid finder noget nyt jeg mangler i værkstedet.

Eneste jeg ikke er så imponeret over er deres to-deling af butikken, og at nogle varer skal hentes i en speciel bemandet afdeling, ud på hylderne med det!

Godt

Biltema i rødekro. Varene er hjemme og der er styr på tingene. Kvaliteten er ofte overraskende god, hvis man køber de bedste ting i biltema. Deres billige værktøj er dårligt, men deres lidt dyrere, men stadigt meget billige værktøj, pensler etc er overraskende godt.

Dårlig service i Næstved

Jeg oplevede, at medarbejderen sagde, at hun blev nød til at gå, hun havde fået nok af mig. Men det var biltema, der havde lavet en fejl, de havde slået varerne forkert ind og dermed hævet mere fra mit dankort end de vare jeg fysisk havde kostede. Jeg ville have pengene ind på kortet igen. da jeg ikke ville have kontanter på mig. Men dem der kunne lave dette var ikke på arbejde. De er der kun i dagstimerene (læs: kl. 8-16)

Jeg sad lige og læste andre kunders beretninger og der kunne jeg se, at Biltema kun har "reserverne" på arbejdet uden for tidsrummet 08-16 mandag-fredag.

Dårlig service

Har været i Biltema Horsens , spørger på varen på deres computer , udleveres butikshop 8 skriver den , negativt resultat de har ikke varen, vedkommende kikker på skærmen, og siger ved ikke hvornår den kommer igen , så spørger jeg kommer den igen ,svar det ved jeg ikke. Varen er i katalog og på hjemmeside. det kan da ikke være rigtig. Biltema ligger ikke så mange steder så der bliver rigtig langt når man køre forgæves. Og det vil sige hvis jeg kan få varen, et andet sted lægger jeg mine penge der.

Biltema Odense.

Biltema butikken i odense er skam en god og billig butik, deres vare er billige, og desværre er kvaliteten også på nogle af varende, dog ikke alle!
Der er et problem med webshoppen, det er at der står ´´på lager´´ og så når du er kørt derud, så er der ikke den vare du søger.
Det kunne være dejligt med lidt flere ansatte til at gå rundt og hjælpe, da jeg kun har set 2 personner gå rundt i den miles store butik!
Jeg købte en polermaskine for 400,- derude, den har en stor poler plade = at du ikke kan bruge den til en skid, så to dage efter var jeg derude for at købe en mindre en, det kommer til at koste 65,- i alt. Dog havde de fået en ny model polermaskine, med en mindre polerplade...
Så min udgåede model, kunne have været en ny en, hvis jeg dog bare havde ventet 2 dage... Det ville jeg gerne have haft som information!

Dårlig bemanding

Man skal ikke forvente at man kan købe vare der er højere oppe end den ansatte på lageret kan nå fra gulvet, i weekenden, for der er ingen medarbejdere med truck certifikat. De er der kun på hverdage. Sådan kan man da ikke drive forretning.

Reklamerer med vare som er udgået

Biltema har radio/cd på deres internetside, jeg klikker ind på Aalborg for at se lagerstatus der. Der står der er "begrænset lager", vi kører (50 km. hver vej) til Aalborg for at finde ud af, at de ikke har varen. Ugen efter tjekker jeg igen på deres hjemmeside og der står igen "begrænset lager" så jeg tænker at de nok har fået dem hjem igen. Vi kører turen igen, men forgæves. Denne uge tjekker jeg nettet igen, og stadig samme info kommer frem med "begrænset lager". Denne gang skriver jeg en mail til dem, og spørger om de kan reservere en til os, da vi efterhånden har brugt megen tid og penge på at køre turene frem og tilbage, hvorefter jeg får at vide den er udgået og de ikke har haft den på lager siden sidste år, jeg skriver lidt frem og tilbage med kunderådgiveren som ud fra hendes mail får det til at lyde som om det er mig der er idiot. Radioen er stadig på deres internet side, de har nu dog ændret status af lager til udsolgt. Synes bare det er så ringe når butikker har noget på nettet og så kører man efter det og så har de det egentlig ikke men det er bare for at logge kunder til - for så køber de nok noget andet.

Gode priser

I Ålborg har de det de lover
Og til en god pris

Is Biltema your company?

Biltema Danmark A/S Details

Biltema kendetegnes af kvalitetsprodukter til meget lave priser. Produktområderne er bil, værktøj, båd, byggeri, teknik, fritid, hjem, kemi.

Visit Biltema

We live here: Stenbukken 21