Biltilbehoer reviews

Biltilbehoer reviews

8.1

Udmærket

Bestilte et spejl til Fiat Ducato
Det tog lidt længere tid end ventet,
men ellers alt i orden.
Spejlet ser ud som originalt, men til næsten halv pris.
Jeg handler gerne der igen.

Super nemt og hurtigt

Super nemt og hurtigt. Jeg bestilte et par bilspejle til min nissan gtr r35 og et par nye lygter. Begge dele blev leveret 2 dage senere. Hjemmesiden er meget overskuelig og der er ikke nogen problemer der. Jeg er generelt meget overrasket over denne hjemmeside, da jeg ikke havde regnet med at jeg ville have fundet spejlene så hurtigt.

Jeg vil anbefale denne virksomhed til alle, der leder efter biltilbehør.

Super priser, super kundeservice

Godt internet-firma med dag-til-dag levering, gode priser, hurtig og venlig kundeservice samt de rigtige produkter.

Hurtig betjening til under prisen!

Manglede et sidespejl til min Skoda, kun spejlet. Det kom til tiden og til Under den beregnede fragtpris:-) Altså billigere end jeg havde Trykket ja til. Kan kun anbefales!

Fandt lige hvad jeg skulle bruge...

Biltilbehoer har et kæmpe udvalg af stort set alt i spejle og andet biltilbehoer. Så det var fantastisk, at de lige havde det spejl jeg skulle bruge til min trofaste Volvo - kan kun anbefales! Og så bliver man oven i købet behandlet som en kunde burde behandles. Fem stjerner herfra.

Ingen problemer!!!

Jeg søgte et spejl til min gamle golf, og fandt det her på siden.
Jeg var lidt skeptisk, da det var meget billigt.
Men dagen efter modtog jeg et meget fint nyt spejl, lige til at sætte på!
Jeg kan varmt anbefale biltilbehør.com

Bedste pris og super hurtig leverance

Jeg købte et sidespejl til min Citroen Xantia. Den blev bestilt søndag aften, håndteret mandag formiddag, hvor jeg fik mail om at varen blev sendt. Tirsdag modtog jeg den korrekte vare.

Ingen slinger i valsen her.

Kan kun anbefales.

biltilbehoer.com. Der er ikke så meget at sige en super service, hurtig fragt og ingen slinger i valsen!

Er det en joke???

"Man må sku da kunne finde de spejle på nettet" var min første tanke efter jeg havde været tæt på at vælte cyklist nummer 80 den dag.
Og straks gik jeg på jagt efter cyklist spejle til varebiler på nettet. temmelig væmmelig hurtigt gik det op for mig at der var RIGTIG mange sider der gerne ville sælge mig den type biltilbehør.

Men sjovt nok fandt denne simple, nemme side ud af at forklare det ligeså nemt som en varm kniv gennem smør.

Endte med at bestille et spejl, som desværre ikke var på lager, fik en mail om problemet og fandt hurtig på en løsning med sælger, det er sq da kvalitop-service!
Endelig en hjemmeside/virksomhed, der fatter at man lever af sine kunder, og at høflig kundeservice er absolut prisværdigt, og tillidsfuldt.
Er anbefalet til samtlige kollegaer, da der findes MANGE ting til bilen.

Is Biltilbehoer your company?

Biltilbehoer Details

Autotilbehør, biltilbehør samt spejle til biler, caravan og motorcykler leveres over hele landet. Stort sortiment i spejle og spejlglas, carvantilbehør og hjulkapsler.

Visit Biltilbehoer