Binderupkro reviews

Binderupkro reviews

7.1

Bedre end forventet

Vi havde købt et ophold til 6 personer, via spotdeal, for et ophold med 5 retters goumentmåltid. Vi havde aldrig hørt om St. Binderup Kro og vores forventninger var ikke kanon høje. Ankommet til kroen - fik vi et positivt indtryk af personalet, ejeren Hans. Værelset var et standard kroværelse, dog med det ene minus at der var utroligt varmt pga gulvvarmen i badeværelset, som vi dog fik slukket (og det var 28°C)
Da vi startede på middagen bestemte vi os for en tilsvarende vinmenu og så blev der ellers serveret de fem skønneste retter og rigeligt vin. Her skal jeg understrege, rigeligt vin.. med skøn portvin til osten og dessertvin til isen. Vi var positivt overrasket og prisen taget i betragtning var det til de fire stjerner. Næste morgen fik vi et meget standard morgen måltid og forlod kroen men ro i kroppen.
Det er dejligt at blive positivt overrasket og vi ønsker kroparret alt godt fremover, deres måde at drive kro på er der ikke noget galt med.

Is Binderupkro your company?

St. Binderup Kro Details

Visit Binderupkro