Bingo Foto reviews

Bingo Foto reviews

9.0

Lynhurtig levering

Bingo Foto havde absolut den bedste pris på det kamera jeg var interesseret i. Jeg bestilte den søndag aften og fik en ordre bekræftelse samme aften. Varen blev leveret tirsdag formiddag. Varen var som bestilt og den var godt og forsvarligt pakket. Fakturaen var med i pakken. Bingo Foto kan anbefales.

Hurtigt, enkelt og præcist

Bestilte et kamera, hurtig en venlig bekræftende mail, levering dagen efter, ALT var som det skulle være. PERFEKT Bingo

Jeg har i længere tid overvejet at jeg skulle ha nyt kamera og var meget i tvivl om det det skulle være spejlreflekskamera eller systemkamera - mit stop i dag blev i bingofoto på Frederikssundsvej i Kbh NV og der var svar på alle mine spørgsmål. Jeg er gået derfra med et kamera der passer til mine behov - og fik en go pris både på kamera og tilbehør og kan kun anbefale bingofoto til andre.

God og fornuftig service til førstegangskøber

Var forbi butikken i NV her til formiddag, for at investere i mit første Nikon dslr kamera. Flink og fornuftig sælger. Bestemt en butik jeg har tænkt mig at besøge flere gange, når min økonomi er til det igen. :)

Glimrende handel...

Ud over at slås med GLS, der havde lavet en fejl med hensyn til levering, gik alt som det skulle.
Bingofoto.dk havde klart den bedste pris, forsendelsen var forsvarligt pakket og de svarede på mails inden for en fornuftig tidsramme.

Alt i alt gik handlen som den skulle og lige efter bogen. Jeg har bestemt tænkt mig at vende tilbage.

WOW det gik stærkt.

Jeg bestilte Extension tube set hos Bin(go) Foto.dk søndag aften, allerede Tirsdag morgen Kl.09,00 stod GLS med pakken.
Det er fantastisk service.

Fantastiske priser & service!

Købte et Nikon D7100 kamerahus + Nikon's dertilhørende batterigreb gennem Bingo fotos hjemmeside. Foruden det at Bingo Foto kunne tilbyde de absolut billigste priser på både kamerahus samt batterigreb, har servicen under forløbet været i top klasse! F.eks. har en venlig medarbejder taget sig tid til at besvare spørgsmål i en god email korrespondance. Det der dog gjorde oplevelsen ekstraordinær positiv, var da Bingo Foto kontaktede mig, da kameraet kom på lager i "kitudgaven", hvorefter de tilbød at tage objektivet ud af kassen og sende mig kameraet med det samme, i stedet for at vente på kassen kun med kameraet kom på lager! Se DET er kundeservice!

hurtigt og effektivt bestilling og levering

Det er fantastisk at man i løbet af inden tid får varen leveret lige til døren og så oveni spare penge på at handle på nettet

God service, selv om den ikke opfyldte aftale helt.

De havde ikke afsendt pakken som lovet. Men da jeg ringede og sagde at det hastede med at få den var de hurtig til at afsende med post Danmark i stedet for GLS. Det gjorde jeg nåede at få mit kamera inden jeg skulle rejse.

Alt var fint...Både varer og tidslevering! Hurtig maikorrespondance og søde medarbejderer!!!

God og hurtig service

Havde købt en Sun-Sniper kamerarem, som desværre gik i stykker. Sendte den retur mandag og modtog en bytter onsdag. Havde også i forbindelse med købet en telefonisk snak med Bingo Foto, som var meget imødekommende og servicemindede.

God service - god betjening

Købte en optik og fik gode råd om filtre m.m. Behagelige og søde mennesker bag disken som var meget kompetente. Har tidligere købt kamera hos Bingo via deres hjemmeside, hvilket også fungerede perfekt med levering fra dag til dag. Og så er priserne også de samme både i forretningen og på hjemmesiden. Kan ABSOLUT anbefales.

Hurtig service

Bestilte en mandag, men varen var ikke på lager, som det også fremgik af deres hjemmeside. Efter kort tid modtog jeg en mail, hvor firmaet beklagede og fortalte at varen igen kom på lager om onsdagen. Onsdag modtog jeg enenu en mail, med oplysninger om at varen var sendt og forsendelsesnummer. Torsdag modtog jeg varen. - Super service.

Bingo Foto - Aldrig mere

Jeg købte et digitalt kamera som gave til min søster. Jeg spurgte ekspedienten i butikken om min søster ville kunne bytte det og få pengene retur, hvis hun nu ikke ville beholde kameraet. Ekspedienten sagde, at hun sagtens ville kunne bytte det og få pengene tilbage, uden problemer.

Min søster havde haft kig på et andet digitalt kamera, og gik derfor ned i Bingo Foto (Frederikssundsvej 57, København) og ville gerne have pengene tilbage. Man til min søsters store overraskelse ville Bingo Foto nu IKKE bytte kameraet (som de ellers havde lovet) og give hende pengene tilbage. Ekspedienten havde altså direkte TALT USANDT, da jeg købte kameraet, og jeg ville aldrig have købt kameraet som en gave, hvis der ikke var mulighed for at bytte det og få pengene tilbage.

Det endte med, at min søster IKKE kunne få pengene tilbage for kameraet!!!

Fup og Fidus!!!

Ingen Bingo her!!!

Aldrig mere!!!
Jeg har d.06-02-2009 købt et Pentax Digital kamera hos Bingo Foto i Rødovre.Jeg har selv tideligere handlet digi kamera der og det var grunden til at jeg valgte at handle der igen... Det var en fødselsdagsgave til min søster. Det var på bud til 1295 inkl et memorycard og en taske. Vi valgte dette kamera pga det havde 3" skærm, samt vejledningen i butikken, hvor vi forklarede manden at det blot skulle bruges til alm ferie fotos og den slags. Altså ikke noget der kræver det helt vilde udstyr. Alligevel viser det sig at det ikke kan tage ordentlige billeder. Vi har nu prøvet at tage billeder fra flere forskellige steder i bl.a. stuen og nogle billeder bliver gode og nogle billeder bliver xtremt dårlige. Efter ca. 1 uges test af kameraet henvender min søster sig i butikken for at klage over kvaliteten af billederne. De tager kameraet retur, efter at have forklaret at det altid skal stå på auto-blitz og at der ikke så ud til at være noget galt med det her kamera. Vi har naturligvis prøvet flere forskellige former for blitz, men manden fastholder at der ikke er noget ivejen. Han giver samtidigt "diskret" udtryk for at det ligeså godt kan være min søsters betjeningsevner der er noget galt med. Men hallo, hvor svært er det at tage billeder med et digital kamera??? Han giver hende et andet kamera og indstiller blitzen på "auto", og fortæller at det er på denne måde det altid skal stå. Fint nok, hun tager hjem og prøver igen, denne gang uden at pille v de indstillinger manden fra Bingo Foto har indstillet for hende. Samme resultat, meget dårlige billeder stadig. Igen henvender vi os i butikken og klager vores nød. Denne gang vil de dog ikke bytte, ej heller sælge os et andet, evt. dyrere kamera da de stadig ikke mener at kameraet fejler noget. De vil sende det tilbage til Pentax og få dem til at teste om der skulle være fejl på dette kamera. Det vil der så gå minimum 11 dg med. I skrivende stund er der nu gået 3 uger uden en lyd fra Bingo, andet en et meget beskidt svar da jeg i sidste uge ringede og rykk

Bingo Foto - aldrig mere

Jeg har købt et kamera i Bingo Foto for første, eneste og sidste gang.

Kameraet var skrammet da jeg fik det hjem, og forretningen nægtede at tage det på garantien til trods for at æsken ikke var plomberet da jeg fik det. Derudover så kameraet endnu værre ud, da jeg hentede det, fordi forretningen havde opbevaret det løst i en plasticpose, mens det var indleveret hos dem, til trods for at de selv afviste at få æsken med.

Så jeg kan absolut ikke anbefale Bingo Foto i City 2.

God handel

Købte et digital kamera det var hurtig og billig levering.
Kan anbefales

Digitalgrossisten ApS Details