Bino reviews

Bino reviews

8.5

Fantastisk!

Min oplevelse med Bino.dk har været ikke mindre end fantastisk!
Idag omkring kl. 11 bestilte jeg en tremmeseng og en puslekommode (og der var endda 1200 kroners rabat i alt!). Modtog en ordrebekræftelse kort efter - dog røg den ind under "junk", så den skulle lige flyttes ind i indbakken.
En halv time senere modtog jeg en mail fra en medarbejder ved navn Anna, som spurgte mig om jeg var hjemme mellem 17.30-18.30, da hun skulle til Århus (hvor jeg bor) idag. Efter 20-30 minutters skriveri mellem hende og jeg, fik vi så planlagt noget. Og cirka kl. 18.15 idag stod kasserne med møbler i min lejlighed.
- og så slap jeg for at tage fri imorgen eller en af de andre dage for at vente på en GSL leverandør.
Og så fik jeg at vide at jeg endelig måtte skrive hvis jeg havde spørgsmål eller andet.

Det er vidst hvad man kan kalde fantastisk service. Kan kun anbefale denne hjemmeside - og et kæmpe TAK til hende den søde medarbejder Anna, både for den gode service, levering og de hurtige svar på mail. :-D

Rigtig god service

Jeg bestilte en ammepude, og oplevede en god kommunikation fra bino.dk samt levering dagen efter bestilling - kan varmt anbefales.

kan klart anbefales

Har handlet hos Bino.dk flere gange nu. hver gang har jeg fået dem efter få dage. Prisen og kvaliteten er god på alle møblerne.

Dårlig kvalitet og ringe service!

Vi bestilte en Amanda puslekommode, men følgende var ikke i orden:
1) Da vi skulle montere kommoden var der fejl i brugsanvisningen, da skuffer og sidestykkerne ikke passede sammen. Så vi måtte afmontere igen og vende skabet 360 grader, for at få skufferne til at passe.
2) Et tværstykke var længere end de andre, hvilket resulterede i, at selve samlingen var ustabil og sidestykkerne bøjede ud af. Skinnerne til skufferne gik i stykker, da de ikke passede ind.
3) Jeg ringede ind og fortalte hvad problemet var, men blev mødt med en del modstand (nærrmest som om jeg stod og fandt på problemer) og at de påstod, at et nyt tværstykke og nye skinner ville løse problemet. Jeg sagde, at jeg helst vil have pengene tilbage og de kunne få deres skab, fordi jeg mente at over 50% af skabet ikke var optimalt. Jeg måtte selv sørge for transport - der var 2 dage tilbage til min termin og jeg orkede virkelig ikke at skulle bøvle med at sende retur også fordi vi havde smidt kasser og emballage ud i den tro at tingene var i orden. Jeg gik med til at få tilsendt et nyt tværstykke og skinner - i dag står jeg med en puslekommode, som er af virkelig ringe kvalitet, de 2 øverste skuffer vil ikke lukke på trods af at jeg har skiftet til de nye skinner - jeg ved ikke, tror det er noget hjemmelavet træværk, som de selv samler - det virker ikke særligt professionelt og af dårlig kvalitet. Jeg er virkelig ked af mit skab, men pga servicen orker jeg ikke at sende retur og skulle betale for noget som ikke er i orden. Kan ikke anbefale det til nogen!
Bino A/S

Reply from Bino A/S

Hej Amire,

Vi har sagtens forstå din frustration, og det er kedeligt når tingene driller.
Samleanvisningen er blevet gennemgået, den er korrekt i forhold til hvordan kommoden skal samles. Da du ringede, aftalte vi, at prøve at sende dig en ny tværben og nye skuffe skinner, da disse var blevet beskadiget under samlingen. Det blev gjort samme dag. Siden har vi ikke hørt fra dig, så gik ud fra det var gået i orden.
Vi vil rigtig gerne hjælpe, og du er velkommen til at kontakte os igen, så vi hjælpe dig med at få skufferne til at sidde rigtigt, men det skal være indenfor almindelige rammer i købeloven.
Med venlige hilsner
Bino.dk
Anna

Fin tremmeseng og super hurtig levering!

Der er ikke så meget andet at sige end at Bino,dk er en blanding af professionalitet og meget personlig service. Jeg havde et par spørgsmål omkring en af deres tremmesenge og jeg fik en rigtig god service. Hurtig levering og god kvalitet til prisen.

Fin vare, men ankom uden samlevejledning.

Bestilte en puslekommode, som ankom som ventet og var som ventet. Som lovet på hjemmesiden, fulgte der til gengæld ingen samlevejledning med, hvorfor jeg om aftenen mailede og brokkede mig. Trods det var aften, fik jeg hurtigt svar og fik en indscannet kopi af samlevejledningen i min indbakke, kort efter. Så det endte godt, trods en ærgerlig start.

Ingen anmærkninger

Super fin service.
Bestilte torsdag aften, fik mine varer mandag morgen og alt var som det skulle være.
Anbefaling herfra.

hurtig levering

kendte ikke til bino før men lavede en bestilling på en tremmeseng og 2 dage efter kom den med GLS - super service og god kvalitets seng.

Det var en rigtig god oplevelse at købe min datters nye seng ved Bino.dk. Jeg har anbefalet siden til venner og familie.
Bestilte kl. 12.30, og kl. 9.50 næste morgen var varen ankommet. Det kan ikke blive bedre :) Selve sengen virker også til at være af god kvalitet.

Rigtig fin service

Jeg fik varerne efter 5 dage uden problemer eller bøvl.
Fine varer af god kvalitet.
De lovede at sende varerne indenfor et døgn, men det tog noget længere tid. Dog synes jeg, at det gik rimelig hurtigt.

Ok hurtig levering og fint produkt

Kan klart anbefales. Ingen problemer

Professionel og pålidelig virksomhed, der hurtigt leverer varen.

Det er en nem og overskuelig hjemmeside. Varen bliver hurtigt sendt afsted. Det er nogle fantastiske ting de har, som jeg kan anbefale til alle med små børn.

Super god service

Kan ikke sige andet end at de super søde, hjælpsomme og forståelige. Fik et puslebord med en skramme. Jeg skrev til dem og kunne vælge at få delen skiftet eller få noget legetøj som kompensation. Dagen efter modtag jeg et dejligt stykke legetøj til en værdi af 200,- (puslebordet kostede 500)

Vil ikke tøve med at handle der igen!

uforbederlig

Det er lynhurtig ekspedition!

Ok..

Bestilte et aktivitetstæppe. Fik herefter email om, at det var udsolgt og ikke kom på lager igen. Trods det fortsætter varen med at figurere på deres website.

leverer varer som aftalt til tiden - til ok priser

leverer varer som aftalt til tiden - til ok priser

BINO

Bestilte en aften kl. 21.00 dagen efter kom de selv og afleverede puslekommode og babyseng. Super Service.

Fin service og gratis fragt

Rigtig fin vare, dog ikke med farver som på billedet, men hurtig levering og god service.

Super service, søde og professionelle medarbejdere og hurtig levering.

Bino A/S Details

hos Bino børnemøbler har vi en online shop, hvor du kan købe møbler til børneværelset og babyværelset. Vi har også et udvalg af det prisbelønnede sanselegetøj fra TAF Toys. Det skilkler sig ud med unik design udviklet i samarbejde med børnepsykologer, pædagoger, børnespecialister.

Visit Bino

We live here: Mosedraget 11