Biocenter reviews

Biocenter reviews

7.5

God service med et smil

Jeg syntes servicen i Kolding er helt i top. Godt nok er priserne i deres egen shop høje, men så kan man jo bare lade være med at købe noget. Der er altid et smil på læben ved betjeningen, hvad enten der er i billet lugen eller butikken.

Absurde priser i kiosken

Vi går normalt ikke i Biocenter Kolding, da vi ikke bor i nærheden, men i juleferien var i vi i området og havde en "biftur for 2" der udløb til nytår, så vi tænkte at vi ville bruge den i Biocenter Kolding.
Vi skulle betale en femmer i gebyr for billetterne, dette er man jo vant til, så fint nok. Derudover havde vi to billetter til popcorn og sodavand. I Kinorama Sønderborg har vi ALTID (10+ gange) kunne bytte den ene sodavand til en icetea, da min kæreste har kulsyreallergi, men det kunne der ikke være tale om her, gufbilletterne skulle bruges til 2 x popcorn og 2 x sodavand, så vi måtte betale 25 kroner (!) for en icetea. Derudover koster deres bland selv-slik 16,95 pr. 100 gram - fuldstændig gak i låget! Man forstår virkelig godt hvorfor folk "smugler" drikkevarer og slik med hjemmefra, for de priser er da helt hen i vejret.

Sødt personale

Vi var en tur i biffen i Kolding storcenter, og skulle selvfølgelig have popcorn, kluntet som jeg var tabte jeg efter betaling bægeret. Vupti blev jeg tilbudt et nyt med et smil - det er god service.

På overfladen ser det godt ud...

Kvaliteten af filmene er der intet i vejen med.
Men men men..hvad sker der lige med prisen på slik, popcorn, drikkevare og at atge penge for f.eks 3D briller når en billet til en 3D film koster 110kr hos dem, det er uforståeligt og uartigt. Og på hjemmesiden hvor du kan bestille og købe dine billetter, bliver du slet ikke informeret om at disse briller koster ekstra, så du får en skøn overraskelse når du ankommer, for at afhente dine billetter, som du så også skal betale 5kr for at få selvom du selv har lavet alt arbejdet på nettet selv..igen ØV Biocenter Kolding. Til slut vil jeg også sige at jeg synes det er meget kortvarigt at I vælger at vise filmene, men det blev først sådan da i lavede om..ærgeligt..for vi er mange der ikke kan nå at se filmene når i kun viser dem i 10-14dage. Så vi har fundet anden biograf at tage i..kan anbefale Kosmorama i Haderslev, kanon service, skønne sæder der ALLE kan lægges ned UDEN merpris, slik priser der normale og så kan vi alle nå at se alle film for de bliver ikke taget af programmet efter 2 uger!!

virker perfekt

har tit bestilt billetter på biocenter.dk og der har aldrig været problemer sådan burde det være med alle sider, kan enhver tid anbefale andre at bestille billetter der og få en god oplevelse hvis man har mulighed for at komme i biografen i Kolding storcenter :-)

Altid i top!

Skulle i biografen med 4 andre venner. Bestilte billeter og pladser online, uden nogen som helst problemer. www.biocenter.dk er super.
Kan varmt anbefales.

Is Biocenter your company?

BioCenter Kolding Details

Visit Biocenter