Biocity reviews

Biocity reviews

6.2

Fik ny cola. god service

Min dreng tabte sin cola i kiosken. Han fik en ny med det samme uden brok. tak for det

Ingen tilbagemelding

Vi var i Biocity Esbjerg den 25.11.2013. Der var problemer med IT og vi kunne ikke få billetter til "sorg og glæde" til tiden. Vi var der 35 minutter før. Vi gik glip af 20 minutter af filmen pga. problemerne, og fik ikke fundet hoved og hale i filmen.

Jeg skrev efterfølgende til Biocity 2 gange, men ingen respons. Det er simpelthen bare for dårligt, at I kommer med en tilbagemelding.

Fed biograf

Dejligt at komme i en biograf med okay tilgængelighed, gode sæder og varme popcorn!! ;-)
Et extra plus har I fået ved at gi fribilletter til handicaphjælper, det sku I ha gjort for længe siden, men bedre sent end aldrig.
Den sidste stjerne får I ikke fordi I har glemt at spørge om hjælp til at indrette handicaptoilettet....

Rigtig god biograf og god service

Vi var den 15. januar i Bio City Århus- alt gik som smurt bortset fra ar periodisk var gennemtrængende borelyde fra bagsiden af væggen?! Kl 22 om aftenen. Meget besynderligt og ret forstyrrende,,,

Dårlig service

sidste gang jeg skal i biografen!
Da jeg fredag d. 29.11.2013 skulle i biografen med min kæreste, blev vi mødt uoplagte medarbejdere, der var optaget af alt andet end deres kunder.

Biografen var rigtig beskidt. sodavand i sæderne, popcorn og fedtede håndtag alle vegne.

Biocity Aalborg

Lige vendt hjem fra Spise - Glistrup, rigtig god film. - næsten skræmmende så tæt den er på virkeligheden.
MEN oplevelsen blev skæmmet af dårlige BESKIDTE biograf stole. Jeg så mig lidt omkring, det var ikke kun mit sæde ( 6 række sæde 1) der var beskidt, det var ALLE sæder - både sæde, og i særdeleshed ryggen, hvor folk sidder med deres hår var direkte klistret. Det betød at man måtte sidde helt oprejst under hele filmen.
Hvis et flyselskab havde så beskidte sæder, solgte de ikke et eneste fly sæde.
Jeg tror jeg ser den næste film i TV.

Biocity Århus

Jeg kan varmt anbefale biocity århus. Er min fortrukne biograf, og deres store sal er skøn.
Dejlig forområde og glimrende kiosk. Har tit oplevet at de har lavet ekstra tiltag som gør oplevelsen lidt "sjovere"
Er man til vibrerende sæder er dette også en mulighed omend lidt opreklameret da man 20 min inde i filmen alligevel ikke lækker mærke til det. Men sjov nok er det da.

Alt i alt en super lækker biograf.

Super fin behandling

Er altid glad for at komme i Biocity Odense..
Man føler sig velkommen hele vejen igennem. Om man så kommer der med en ven eller alene, så er der super service :-)
Man bliver taget rigtig godt imod, også selvom de har mange kunder igennem hver dag, så er der altid rigtig god personlig service.
Det er en biograf, jeg er rigtig glad for at besøge.

BioCity Tåstrup er de bedste

Har kun haft oplevelser med BioCity i City2, Tåstrup og har aldrig haft en dårlig oplevelse, trods utallige besøg de sidste mange år.

Når det kommer til de helt store, hypede film snupper jeg for det meste Imperial på grund af stemningen og lærredet som er one of a kind, men ellers er det altid BioCity Tåstrup jeg vælger.

Personalet er altid venligt og har aldrig oplevet noget rod med mine bestillinger, hvilket jeg har oplevet flere gange i Palads. Salene er i top, og sæderne er behagelige. Billed og lyd kvalitet er upåklageligt.

Deres kiosk har ikke det store udvalg, men det er ikke et kæmpe problem siden biografen ligger i et storcenter med masser af muligheder, og det er bare generelt et lille problem i langt de fleste biografer.

Elsker personligt BioCity Tåstrup og det vil, sammen med Imperial, fortsat være den biograf jeg vil holde mig til :)

Dårlig service i Biocity Hillerød

I søndags skulle vi i biografen, og jeg havde min lille baby med på 3 måneder, som jeg også har haft da mine to andre børn var babyer, de har altid sovet fint under filmen, og der har aldrig været problemer med at medbringe dem. Vi tager afsted til biocity Hillerød, og vi skal købe billetter, da vi pænt får at vide, at vi ikke kan få lov til at købe billetter - da vi har medbragt en baby........... der er regler, som er lavet i alle Biocity i landet og det står skrevet i deres husregler.....???? Så bliver jeg lettere irriteret, og læser deres husregler som er sat op på væggen, vender tilbage til skranken og fortæller pænt, at der står intet skrevet i de regler som ekspedienten har udpeget og jeg intet har set på deres hjemmeside. Jeg beder at snakke med chefen...men dette er ikke muligt. Så vred, irriteret og med uforrettet sag,må vi gå hjem igen uden biotur.

Biocity Hillerød gjorde en velplanlagt oplevelse til en fiasko

Jeg købte gavekort "Helaftensoplevelse" via bellevue.dk til 249 kr. hvor pakken indeholdt:
2 x biografbilletter og 2 x øl, vand eller kaffe/te på nærliggende café/bar.

Gaven skulle sammen med en middag d. 29. december 2012 danne rammer for en længe ventet hyggelig aften og Biocity har tidligere været foretrukket, også rent geografisk. Derfor blev det biocity Hillerød igen.
Men...

Forud for aftenen havde vi bestilt billetter til Hobitten. Samtidigt skulle vi via vejledning på bellevue.dk anvende Vouchere til at vælge en café, hvor vi ønskede de 2 kopper kaffe, som var inkluderet i oplevelsen.
Fra bellevues hjemmeside kan vi vælge caféen, der hører til Biocity Hillerød, hvor vi vælger og indtaster kode, der står bag på Voucher-kortet. Dermed skulle kaffen før filmen dermed være sikret, troede vi.

Billetterne afhentede vi i god tid og betalte det resterende, i forhold til filmens længde samt 3D briller. Vi køber diverse varer til forplejning under filmen i kiosk/caféen, som hører til Biocity Hillerød (som vi har valgt på bellevue.dk forinden) og ved kassen oplyser vi, at vi gerne vil bede om de 2 kopper kaffe, som fremgår af vores køb. Vi har Voucher-kortet med, som bellevue.dk anviser og beder dem scanne stregkoden i den forbindelse.
Her får vi at vide, at de slet ikke kender til kortet. Vi er i dialog med to medarbejdere og fortsætter med at forsøge at forklare, at vi netop har valgt deres cafe på hjemmesiden.
En anden (muligvis stedfortrædende leder) tilkaldes og bekræfter ligeledes, at kortet slet ikke kan anvendes hos dem og at han tidligere har været i dialog med bellevue og nu er i tvivl om, hvorvidt "de gør, som han har bedt dem om i forhold til aftaler". Derfor beder han os gå til vores parkerede bil og afhente den æske, som gavekortet har været i - på trods af at vi viser ham Voucher-kortet.
Efter 15 minutter er vi tilbage og viser ham gaveæsken, hvortil han stadig fastholder, at de 2 kopper kaffe IKKE kan udleveres og at det slet ikke burde kunne lade sig gøre at vælge deres kiosk/Café på bellevues hjemmeside.
Vi beder om at få lov til at vise ham, hvor vi har foretaget valget på den side, men hertil svarer han, at de ingen PC`ere har, som er på Internettet men derimod kun til biografbillet-salg.

Vi forklarer, at vi ikke ville have valgt deres biograf til aftenens oplevelse, hvis vi havde vidst, at de ikke ville have udleveret kaffen. Men intet at gøre, En ganske ikke-serviceminded herre, vi diskuterede længe med. "Kunden har altid ret", er bestemt en talemåde, der ikke eksisterer i Hillerød Biocity, trods vi medbragte dokumentation.

Filmen var fin. Kaffe fik vi ikke. Så i princippet har vi ikke fået, hvad gavekortet indeholder til fulde.
Men vi sætter ikke vores ben i Biocity Hillerød igen. Beklageligt, at de ikke formår at servicere og behandle deres kunder med venlighed. ÆV!

lækker biograf..

Vi er tit brugere af Biocity i Hillerød og er fuldt ud tilfredse.. Altid fin service og smilende personale.. Kan varmt anbefales..

Bio City Århus

Jeres "nye" sæder er desværre elendige (sal 1).
De er vinklet på en sådan måde, at man skrider lige så stille ned ad i sædet, og må hele tiden stemme mod med benene.
Ryglænet er lige så ringe...

Lyd, billede og temperatur er godkendt, men
jeg kommer desværre ikke i jeres biograf mere.

Dårlig behandling af kunder.

I fredags d. 05-10-12 skulle jeg ind og se "Sover Dolly på ryggen?" med min kæreste i BioCity Hillerød. Jeg havde bestilt billetterne på forhånd på kino.dk så jeg kunne få en god plads... Men da filmen skulle til at starte gik udstyret i stykker og vi blev sendt hjem igen, da det ikke bare lige kunne repareres. Som undskyldning fik vi, som refundering, to billetter til valgfri film. Der skal det så siges at jeg har betalt 5kr. for bookinggebyr, 30kr. for parkering, 100kr for slik og sodavand og derudover har vi spildt vores tid... Da tænker jeg så, da de i det mindste ikke refunderer pengene tilbage for billetterne, i det mindste kunne have budt deres kunder på noget, en kaffe eller whatever - som undskyldning.. Som jeg ser på det, så har de ikke et ønske om at tilfredsstille deres kunder; og derfor bliver det det sidste besøg i biocity's biografer, hvis ikke de kan være forstående overfor dette. Det handler ikke om pengene, men princippet.

Babybio i City 2

Jeg var i baby bio i City 2. Det fungerede rigtig godt. Vi blev mødt af et venligt personale. Der var stillet kaffe, the og chokolade til rådighed. Bagefter da jeg havde glemt mit tørklæde, var personalet meget venlige og villige til at hjælpe mig med at finde det.

Alt i alt en god oplevelse.

Er MEGET skuffet!!!

Var i Biocity i Odense i eftermiddags.
Er skuffet! Hvordan fa... kan man finde på at kalde dyre pladser for sofaplads/loveseats? "Sofaplads" bør vel være en sofa, og "loveseats" skal sq da ikke være midt i biografen!!!
Derudover sad jeg ad h.... til, for sæderne er for høje, så jeg kunne ikke nå ordentlig ned med fødderne (er 161cm høj).
Og sidst men ikke mindst, så hunde frøs jeg! Udenfor havde vi årets varmeste dag, men inde i salen, var der pivende koldt.
Lige et sidste råd: spar lidt på saltet på popcornene!!!

Bio City Aarhus

For en uge siden bestilte jeg billetter til The Avengers, som min kæreste og jeg havde glædet os meget til at nyde i dag. Da vi så kommer derind for at hente billetterne i god tid får vi den kedelige nyhed, at der er sket en fejl og der er noget galt med deres system, så de kunne ikke finde vores reservation, heller ikke selvom vi viste dem vores mail om bestillingen. Vi kan så købe nogen billetter et andet sted i salen, og så vil de reserver hvis der kommer nogen bedre pladser ledigt. Hvilke jeg finder utrolig sødt af ham betjeneren, da det ikke er hans skyld. Da jeg så kommer for at se om der er kommet nogen bedre, ender vi faktisk med at få nogen lige ved siden af de oprindelige, hvilke min kæreste og jeg var super glad for, da vi også fik lov oplevet deres nye sæder, som var fine nok, især fordi de dejligt med armplads. Det var sødt af dem, at de prøvede at hjælpe.

BioCity Århus

Så frem til at skulle se en god action film (Mission Impossible) i den nye ombyggede sal 1.
Købte 2 billetter på 8. række, så vi kunne prøve de her nye ThunderBox stole.
Jeg håber ikke de stole har været alt for dyre. For hold da op man sidder virkelig dårligt i dem. Jeg sad allerede inden filmen startede, og fik ondt i baller og ryg. Problemet er at selve sædet hælder nedad, så der ikke er nogen form for støtte i lårene. Lidt som at sidde på en tynd bænk. Hvilket gør at det er meget anstrengende at sidde der i et par timer.
Man kan læne stolen tilbage, men heller ikke det virker optimalt, da man skal bruge mange kræfter på at kunne holde stolen tilbage, ved at støde imod med fødderne.
Selve effekten med vibrationerne virker fint, men det bliver desværre overskygget af at man sidder meget dårligt.
Er ked af at sige det. Men de gamle stole var faktisk bedre.
Så det kan kun blive til 2 stjerner for den oplevelse, og jeg vil nok benytte mig af anden biograf for fremtiden, pga det.
Kvaliteten (lyd/billed) af filmen var super. Bare synd man sad og ønskede den snart var færdig, fordi sidde komforten var så ringe.

Som en biograf bør være

Jeg har kun kendskab til Biocity Odense, men jeg synes da de fungerer fuldstændigt som en biograf skal fungere. Slik, popcorn, sodavand, film og en helt fin service.
Deres sale er også ganske fine. Generelt synes jeg at jeg får ondt i benene af at sidde stille i så lang tid, men det er et generelt problem jeg synes alle biografer har.

Altid nemt og hurtigt

Der er ikke så meget at sige, man får det man bestiller og det er jo skønt;o)
Jeg bestiller altid billetter her, inden jeg tager nogen steder

Is Biocity your company?

Biocity Details

Kino.dk er et filmsite med online køb og bestilling af biografbilletter til nye premierefilm og aktuelle film i biografer som Imperial, Palads, Metropol København, Falkoner Biografen, Dagmar Teatret, Grand Randers og alle BioCity biografer

Visit Biocity

Biocity is in category: Cinemas