Biosfix reviews

Biosfix reviews

7.7

Intet problem.

Fik lavet rod i min bios og fandt dette sted på nettet. Jeg må sige jeg havde mine bange anelser om noget der ikke var "anmeldt" nogle steder. Jeg tog chancen, efter en masse krydreferencer jeg selv drog på personen bag biosfix og tog kontakt til "biosfix" via email. Havde nogle spørgsmål omkring måden man tager min type chip ud, Fik super vejledning over mail ved hjælp af billeder og videoer på youtube som biosfix linkede til. Super hurtig ekspedition af chip fra biosfix´s side. Kan klart anbefale en speciel service der er langt imellem og håndteringen af denne.

God servies

Fik biosen fixet fuldtilfres :)

Is Biosfix your company?

Biosfix Details

BiosFix, hjælp til dårlige bios opdateringer.

Visit Biosfix