Biosoft reviews

Biosoft reviews

Very low
2.9

Oseriöst företag som inte följer distanshandelslagen!

Ett oseriöst företag som inte följer distanshandelslagen. Dom accepterar inte returer utan skickar räkningar på räkningar med påminnelseavgift och hot om inkasso. Betala INTE ett öre till dessa skojare utan bestrid räkningarna och driv ärendet till sista instans så att vi slipper bedragare som dessa. Jag har anmält företaget och kontaktat media, tidningar, om detta oseriösa företag. Går det så långt som till kronofogden kommer jag kontakta tv. Jag är ju inte den första som anmält det här företaget och troligen långt ifrån den sista. Mitt råd är att Ni undviker detta företag helt. Dom lurar Er.

SPAM SPAM SPAM SPAM.....

De har fået én stjerne fordi man ikke kan anmelde på trustpilot uden at gi' stjerner.
Jeg har modtaget en pakke med to par sokker og skal betale 39 kr for dem. Hvis jeg sender varen tilbage skal jeg betale 49 kr.
Jeg har IKKE meldt mig ind i deres fup firma og ønsker ikke at være "medlem". Har prøvet at ringe på deres telefonnummer 12-13 gange i dag og sendt en mail om at jeg IKKE ønsker noget fra dem, så må jeg jo vente og se om de svarer...! Om jeg så skal bruge penge på advokatbistand, så får de ikke én krone af mig.
Det er SPAM - desværre ikke virtuel, men i rigtige postkasser og pisseirriterende at man skal bruge tid på at slippe af med dem.

Får uønsket post

Uønsket post på trods af at de ER informeret om at jeg aldrig kunne finde på at bestille noget hos dem!!!???

Min mand fik tilbud og gratis strømper - SVINDEL og humbug

Min mand blev tilbudt gratis strømper til kun 39 kr. i forsendelse. Det syntes han lød som et godt tilbud. Da han bare kunne meddele, hvis han ikke ønskede flere strømper til firmaet.
Da han havde fået strømperne. og han havde prøvet dem, blev han enig med sig selv om at, han ikke ønskede flere strømper.
Jeg gik derfor ind og skrev en mail til post@biosoft.no for at afmelde dette abonnement, men trods dette blev der alligevel tilsendt strømper, min mand nægtede modtagelsen, og vi hørte ikke noget i lang tid, men en dag kom der et brev fra BIOSOFT - Hvor de skriver og jeg citere " For en tid siden sendte vi en vare som de ikke har betalt.
Såfremt vi ikke har modtaget Deres betaling indenfor 10 dage for d. d vil sagen blive overdraget til inkasso uden yderligere varsel" citat slut.
Vi har ikke modtaget nogen varer, da vi har send strømperne tilbage.
De opkræver 49 kr. for en varer vi ikke har fået
og de opkræver 59 kr. i gebyr D.V. S vi skal betale 108 kr. FOR INGEN TING.
SÅ TIL ALLE JER FORBRUGER: Hop ikke på tillokkende reklamer fra BIOSOFT eller SOFT FLEXI som er samme firma. HOLD JER FRA DEM.

Utroligt, men sandt

BioSoft Pharma/SoftFlexi optræder i så mange konkurrencer, hvor man kan vinde hvis man svarer på der deres spørgsmål, blandt andet QDB. Jeg sendte dem en advarsel og påpegede faren ved dette firma, som lover gratis produkter og uden bindinger. Svaret fra QDB var-citat:

Jeg forstår godt din frustration, hvis du føler dig snydt af firmaet.
Det er dog ikke vores egen konkurrence, men en konkurrence afholdt af Media Danmark. Vi har derfor ingen indflydelse på hvem der indgår i konkurrencen, og kan ikke ændre i opsætningen af konkurrencen.

Det er godt at du læser betingelserne, hvilket man altid bør gøre. Jeg kan dog ikke gøre andet end at opfordre dig til ikke at deltage i konkurrencer hvor Biosoft Pharma indgår, da vi ikke kan fjerne dem fra konkurrencerne.

QuizDataBasen

Hvordan kan danske databaser indeholde denne slags svindlere, især efter udsendelsen kontant, hvor man advarer mod at handle med dem og hvor mange mennesker bliver nødt til at betale dem for medicin man ikke har bestilt.

bliver ved med at få produkter.

Jeg bliver ved med at få tilsendt produkter som jeg ikke har bestilt, Har flere gange forsøgt at sende en mail til dem og at du skal ophøre med at fremsende diverse varer, men hjemmesiden er nedlagt, jeg har desuden returneret varerne og skrevet at jeg ik ønsker at få deres varer. men forgæves. Så venter jeg på svar og returnere ikke mere, før jeg hører fra dem.

Så jeg fraråder at tage imod deres tilbud.

PAS PÅ

Virksomheden lokker med gratis tilbud, men når man meddeler at man ikke ønsker yderligere bliver de ved med at sende varer og pludselig vælter det ind med regninger på det ene og det andet underlige gebyr - de er fuldstændig ligeglade med, at man ikke ønsker flere varer og har meldt sig ud!!! Butikken kan kun på det kraftigste frarådes!! Man kan kun få fat i dem pr. mail og ikke engang her kan man få ordentlige svar!!

Is Biosoft your company?

Visit Biosoft