Biosoftpharma reviews

Biosoftpharma reviews

Very low
1.5

Det mest utroværdige, inkompetente svinderfirma... NOGENSINDE

Min kære mormor havde som (nærmest alle andre herinde) modtaget en pakke på 39 kr. Min mor får så mig til at ringe og opklare dette mysterie - måske hun havde bestilt dem ved at trykke på noget forkert... næ nej, hun havde som mange andre modtaget dette pga. spørgeskema.
Jeg ringer for at afmelde dette og snakker med (ja nok jordens mest flabede) kundeservicemedarbejder, der både grinte og hånede mig. Han havde aldrig talt med en dansker der "ikke fatter en skid" - her referere han til, jeg fattede klejne af norsk. Jeg beder om at tale med hans chef og han siger, han er sin egen chef. Jeg kigger så efterfølgende herinde og på kontants hjemmeside og opdager, hvor stort et svindlerfirma de er. Jeg ringer tilbage og beder om at tale med Kristian Holm som er chef for firmaet og præcis den samme medarbejder (som er den eneste derinde) fortæller mig, jeg kan ringe i morgen. Da jeg konfrontere ham med, jeg lige havde talt med ham og han der havde hævdet han var chef, blev han endnu mere ubehøvlet og flabet. Jeg har nu bedt om mail og brev på at han har opsagt abb. og har truet med at kontakte kontant, hvis jeg igen hører mere fra dem.

HOLD JER VÆK fra dette møg firma. De tager røven på folk!!!

Ja så skete det igen

Så fik min søn (11 år) da lige en pakke mere dog fra dette firma, det da utroligt. Som om han har brug for slankepiller!!! Jeg har idag snakket med posten og de siger at modtager man noget man ved med sig selv eller andre i husstanden, at man ikke har bestilt. Så skal man ikke åbne pakken / brevet men aflevere det til posten igen og sige at man ikke ønsker at modtage pakken / brevet. Så skal posten sende brevet retur til afsender :-) Dette agter jeg at gøre fremover :-D

Det her får jo ingen ende, har præcis i dag sendt et brev/pakke retur til et at andet firma som også er at finde herinde som også er et fupfirma og dette kostede mig 120 kr for at sende det retur. Men det er også første og sidste gang jeg har taget imod sådan en pakke så Biosoft / pakken kan i beholde for jer selv!!!!

PAS PÅ : BIOSOFT HAR BEGGE HÆNDER I DINE LOMMER

På trod af at jeg hverken har bestilt endsige fået leveret varer fra Biosoft har de sendt mig en faktura for varer PLUS et strafgebyr på hele kr 50. Ja, jeg har klaget. Og de beder mig om at returne varerne, som jeg ikke har modtaget, hvis jeg skal slippe for at betale. Jeg forklarer igen Biosoft, at jeg jo ikke kan returnere varer, som jeg ikke har fået. Selvom jeg gør Biosoft opmærksom på at jeg vil lade min sag tilgå al den dårlige omtale af deres anløbne forretningsmetoder, som allerede findes på nettet og i Tænk, vælger Biosoft ikke at besvare mine mail. De er ligeglagde; MEN LAD VÆRE MED AT HANDLE MED DEM. DE STÅR MED BEGGE HÆNDER I DINE LOMMER, LIGE SÅ SNART DU KONTAKTER DEM

Bedragere, Fupmagere, Bondefangere og Svinepelse!

Blandt de ovennævnte særdeles ubehagelige kategorier indtager det norske firma Biosoft-Pharma en absolut førsteplads. De er "second to none" virkelig førsteklasses svindlere.
Desværre kendte jeg ikke firmaet, så nu sidder jeg i den samme suppedas som alle jer andre, at skulle betale for uønskede varer og trusler om inkasso.
Men jeg giver mig ikke, det lortefirma skal bare ned med nakken og lukkes for altid.

Hvordan avslutter man.

Hei!

Jeg hadde samme problemet som andre har og til de som ikke veit hvordan man blir kvitt av de.

Ring til: 37 28 10 40
Så sier du at de vil avslutte abonemet, så spør de deg om medlemsnr. (Det står over navnet ditt på faktura).

Forhåpentligsvis er det alt og jeg blir også kvitt av de.

man kan åbenbart ikke regne med dem,det kan man jo se.

De har hævet på min konti den 1/2-2011 322,40kr jeg ved ikke hvor de har min konti fra.Varen havde jeg betalt, så jeg ringede til dem og de ville sende en check men intet er sket.Jeg har ringet mange gange, de skulle nok sende den men er stadig ikke kommet jeg ringede igen i dag 24/7-12 men optaget hele tiden. har ringet den 9/11-11 og 7/6-12og 25/6-12 venligst ingelise kristensen 8585 Glesborg. Jeg håber de sender den nu.

Jeg tilslutter mig koret

Jeg tilslutter mig koret: Magen til fuskerfirma.
Prøv at google firmaet og se hvad der kommer op.
Betalt dem aldrig aldrig for deres latterlige prøvepakker.

FUPFIRMA eller hvad

Jeg er åbenbart ikke ene om dette problem.
Jeg har gentagne (4) gange sendt afmeldelse af deres produkt NeOpuntia men intet retur svar fået, jeg har også forsøgt at ringe og efter en eller anden uforståelig besked bliver rører lagt på.
Nu har jeg fået nr 2 rykker for en levering jeg ikke har fået, og kan stadig ikke få fat på dem......HVAD FANDEN ER DET FOR ET FIRMA

Svindlere og bedragere!

Jeg har en mail, hvor der står, at jeg ikke er medlem mere og har også snakket med en medarbejder, som sagde, at alt var ordnet og at jeg ikke skulle betale for en pakke, som jeg ikke har modtaget, udover det, så har de også sendt ting til mig, da jeg var under 18 og har villet sætte mig i RKI i denne periode.

Nu har jeg fået et brev, som advarer mig om, at de vil sætte mig i RKI og jeg er (IGEN) blevet tosset over deres inkompitence, svindel og bedrageri! Jeg forstår ikke hvorfor de ikke er blevet lukket ned??

De har jo ikke en gang et firma, de har kun 2 postbokse! Så det er ikke et fysisk firma og dette burde alarmere ALLE lande, som de sælger til.

Svindlere

Desværre kan man ikke tildele 0 (som i NUL) stjerner

Fik tilsendt en pakke kapsler, som jeg ikke havde bestilt.

Sendte dem en mail om, at jeg ikke agtede at betale og hørte intet.

Pludselig dumper der et brev ind fra et inkassofirma, mod trusler om optagelse i RKI.

Jeg sender dem et "pænt" svar med cc til Forbrugerombudsmanden og Kontant på DR1 da firmaet er i søgelyset begge steder.

Et par dage senere meddeler inkassofirmaet, at de har frafaldet kravet???

Hvis jeg virkelig skyldte dem penge mon så ikke de ville have gået lidt mere til stålet???

Så BETAL IKKE - DE ER EN FLOK SVINDLERE

PAS PÅ NÅR I UDFYLDER SPØRGESKEMAER!!!!

Pas på når i udfylder deres spørgeskema, da de opfordrer at vi skal have prøveprodukter fra et norsk firma Biosoft Pharma.
Det er nok et af de største svindlere som også har møvret sig ind i Danmark.
Hvis i ikke tror det kan være sandt, så se dette link: http://www.dr.dk/DR1/kontant/2011/03/25110825.htm som siger alt, hvad der er at sige om dem.

Boykot alle spørgeskemaer, som har denne klient.

SVINDLERE!!!!

De snyder alle de kommer i nærheden af!!

Svindlere med infamt gebyr - PAS PÅ DERUDE !!!!

Min kæreste modtog på et tidspunkt en pakke fra "noget der hedder BIOSOFT PHARMA". Hun har aldrig ytret ønske om at modtage en vare fra dette firma og nægter derfor at modtage varen.

Efterfølgende kommer en opkrævning på 49 kr for - som de udtrykker det: "for å dekke våre omkostninger".

PAS PÅ DERUDE! Firmaet benytter sig sandsynligvis af "skjulte aftaler" der indgåes ved deltagelse i spørgeundersøgelser, konkurrencer og/eller lignende.

Hjælp

Hvordan kommer jeg i kontakt med biopharma for at opsige medl.skab, kan ikke gennemskue hvor til man skal rette henvendelse..

ADVARSEL

Er en pengehej der sluger ens penge. Firmaet bliver forhåbentligt snart lukke ned, iføle det norske forbrugerråd.

Hvordan kommer man af med dem???

Jeg får sørme også piller jeg ikke har bestilt?! Og hvad værre er, der er ingen mailadresse eller telefonnummer man kan ringe til - nu har jeg nægtet modtagelsen og sendt pakken retur og jeg betaler ikke!
Med stor vrede

Jane Stenberg
Hybenhegnet 10
2630 Taastrup
danmark

Snyd og bedrag

Jeg fik gennem en opskrift-hjemmeside, et tilbud om at modtage en gratis pakke CLA 80 % kapsler, kun mod betaling af fragt. Det takkede jeg ja til, da produktet loed okay. Efter lidt over en maaned, og pillerne for laengst var opbrugt (uden virkning), fik jeg en ny pakke, som jeg ikke havde bestilt. Skrev til dem med det samme, at dette maate vaere en fejl, og jeg ikke havde bestilt mere - intet svar. Skrev igen efter en uges tid, og de skrev igen at jeg nu var "slettet som medlem", selvom jeg aldrig har vaeret medlem, eller meldt mig ind. Skrev at jeg ville sende pakken tilbage, men ikke ville betale for fragten. Fik intet svar paa dette. Efter ca 3 mdr., faar jeg saa en rykker, reagerer med det samme, og de skriver tilbage at jeg ikke har betalt for pakken. Skriver igen, at jeg havde sendt dem med mails med overstaaende. Faar intet svar, og efter en maaneds tid igen, faar jeg endnu en rykker, og en trussel med at blive anmeldt til et inkasso firma. Jeg skriver efterfoelgende ca. 4 mails, og beder om dokumentation for mit medlemsskab etc., uden svar.
Jeg har kontaktet forbrugereuropa, og haaber paa de kan hjaelpe mig med sagen. Jeg har desuden kontaktet hjemmesiden, hvor reklamen var paa, at det var helt uacceptabelt, at de havde annonce, med et fupfirma som BioSoft Pharma.

Jeg har surfet rundt paa nettet, og har fundet utallige forum'er i DK, Sverige og Norge, med folk der klager over fupfirmaet. TV2 Danmark, har tidligere lavet en udsendelse om firmaet, og forbrugereuropa.dk har mange henvendelser fra biosoft. Se links:

Sendte nogle varer unden jeg har bestilt demRe

Returnerede brevet på posthuset og modtog stadig regninger mv derfra, skønt ingen her har bestilt noget derfra

Is Biosoftpharma your company?

Visit Biosoftpharma