Biozonen reviews

Biozonen reviews

7.5

Dårligt

Der er ofte fejl, så har besluttet, at det ikke er besværet værd!

Mega fee..

Super svedig måde at trække folk i biffen på. Med de tårnhøje priser der er på stort set alle former for kulturel underholdning i Danmark, er det sgu fedt at man giver kunderne lidt igen. Måske er det ikke så meget (3.000 point for en Cola..), men man bliver glad af det alligevel.

Cheers.

Dumt ikke at melde sig ind

Det kan klart anbefales at melde sig ind i biozonen! Man får kun gode medlemstilbud og hvis man er rigtig glad for film, ligesom jeg, så kommer man til at nyde rigtig godt af det!

en god inverstering..

Jeg kan varmt anbefale biozonen.dk
Det er en god inverstering at bruge nogle få minutter på at udfylde tilmeldingen. Derefter modtager du dit kort og en masse gode fordele og goder.

Fedt og nemt

Fedt sted at finde info om de nyeste film. Masser af konkurrencer og mulighed for at få bonuspoint for at gå i biffen.

Nemt og sjovt

Jeg finder siden nem og sjov.. Både hvis jeg bestille billetter til bio turen eller hvis jeg skal deltage i nogle af deres konkurrencer!
Nu går jeg meget i bio så derfor er bio pointsne en dejlig ting, da det har udløst mange gratis billetter :)

God filmside !

BioZonen.dk har over 180.000 medlemmer, der alle er filmelskere, og som optjener BioBonus-point, anmelder film og får anbefalinger, der matcher deres filmsmag.

Siden er nem at finde rundt i og fortjener klart meget opmærksomhed.

God ide... men med huller i, desværre

Jeg har været medlem i næsten 2 år nu og er opgraderet til VIP-medlem. Jeg bruger altså biffen og mit biozonenkort ofte. Det fungerer som regel som det skal, men der har været et par svipsere.

En enkelt gang gik mine point ikke ind på kontoen, men efter jeg rettede henvendelse pr. mail, rettede de fejlen og indsatte point.

En anden gang havde jeg betalt billetter til et arrangement, som jeg desværre ikke kunne deltage i alligevel. Da jeg tog hen I en biograf for at ordne det, sagde ekspedienten at hun blev nødt til lige at printe billetterne ud for at annulere dem. Da hun havde printet dem ud sagde hun så at de ikke kunne returneres... det havde desvære ikke været oplyst ved købet :-(

Når det virker, er det en god ting, men de kunne måske godt lige skrue op for events med nye film og skrue lidt ned for maraton og re-premierer...

Fungerer ikke optimalt!

Update august 2012: Bestilte og købte billetter på Kino.dk. Fik ikke mit swipe og henvendte mig til Biozonen. Trods jeg kan fremvise kvittering fra Kino på, at jeg har købt og betalt mine billetter online, vil de ikke give mig mit swipe (næ nej jeg skal skam have nummeret på billetten, som ingen gemmer). Jeg har bedt "trunten" fra Biozonen om at sende min maildialog med hende, hvor jeg har vedhæftet kvitteringen, til chefen for kundeservice, men har intet hørt nu her efter en uge. Det er ganske enkelt ikke om og ufattelig ringe kundeservice. En kvittering er en kvittering. Fup!

Jeg har været medlem siden 2007 og er utrolig træt af at skulle rette henvendelse ca. hver anden gang jeg har været i bio, fordi mine swipes eller bonuspoints ikke er registreret.

Kundeservice svarer ganske fint på mine mails. Dog er det vanvittig irriterende, at de beder om mit billetnummer (hvem gemmer en biobillet???). Burde være overflødigt, når man har betalt kontant på nettet og kan oplyse alle detaler vedr. køb (numre mv.). Som om de forsøger at undgå at tildele de manglende swipes/points.

Igen - jeg er så træt af deres system ikke virker optimalt og problemet , og bevisførelsen, hver gang er mit!

Fedt!

Fedt at man har muligheden for at optjene point og derved for rabat ved at gå i biografen. Det er et fedt koncept, at man optjener point alt efter hvor dyr billetten er. Så opfattes ens penge ikke spildt.

Ganske godt tilfreds

Det er nemt at finde rundt i, og de er meget behjælpelige hvis der er problemer, jeg er lige blevet Vip-bruger og får derfor flere fordele. Det er dog et minus at man ikke får point hvis man har gavekort.

god medlemsklub

med nyhedsbreve hvor der findes gode tilbus om sær arrangementer og andre tilbud.

Fint idé men for få ansatte...

Har fået anskaffet mig et medlemskort til biozonen for at få de gode fordele der er ved at være VIP efter anbefaling af en ven. Med efter opdatering af deres system manglede jeg 2 "klip" på mit sølvkort som ikke var blevet registreret (heller ikke på min kærestes kort). Efter at have ringet forgæves adskillige gange til deres kundeservice skrev jeg en mail for at få mine klip registreret. De skriver på deres site at de svarer inden for 14 dage, og det var også cirka den tid det tog inden jeg fik svar. Men da jeg så skriver at min kæreste også mangler at få nogle klip registreret beder de om hende kortnummer hvor efter intet sker igen. Vi venter stadig på at blive "Klippet"...

Okay, men kunne være bedre.

Det kunne være bedre, savner nogle lidt bedre sæder, der syntes jeg, at cinemaxx vinder og derfor vælger jeg altid cinemaxx...

Jeg ville ønske, at de lavede deres pointsystem om, så kunden selv kunne taste sig ordrenummer ind eller andet dagen efter og være 100% sikker på at få sine point, dem har man da ret til under alle omstændigheder, hvorfor lave et system, hvis det kun favoriserer virksomheden selv?

Ellers et meget godt pointsystem i sig selv, der er nogle gode tiltag, men hvis man ikke altid har mulighed for at få point for sine besøg, hvad er det hele så værd?

De ville få fuld karakter, hvis de ændrede ved måden man kan få sine point på.

Is Biozonen your company?

Biozonen Details

BioZonen er Nordisk Films biografklub og filmportal. Information om alle de nye film. Særlige fordele for medlemmer, konkurrencer og særarrangementer.

Visit Biozonen