Birthe Gleerup reviews

Birthe Gleerup reviews

6.0

klippede ikke som aftalt

Aftalte klipning i lange etager for at lette håret (har været klippet sådan de seneste år); kom ud med halvlangt page-hår klippet op og med en underlige tot ned langs ørerne. Da jeg kom tilbage for at snakke med dem om det blev jeg mødt med mistro og kølighed af frisøren. Er blevet lovet ny klipning når dette vokser ud til en tung sæk, garanteret i løbet af få uger. Desværre skal samme frisør klippe mig igen, det er salonens politik, så jeg overvejer at springe over den gratis klipning og finde en anden frisør. Gleerup = dyr og ikke nødvendigvis valør for pengene!

Great customer service

I wasnt satisfied with my hair cut, so I went back two days after. They adjusted it for free ... now that's great customer service!

Is Birthe Gleerup your company?

Frisør Birthe Gleerup Details

Visit Birthe Gleerup