Bisgaardnielsen reviews

Bisgaardnielsen reviews

8.1

Godt produkt, afsendt samme dag

Min oplevelse med Bisgaardnielsen.dk er meget positiv. Jeg skulle bruge en champagnesabel til en fødselsdagsgave og samme dag jeg bestilte, var pakken sendt. Næste dag kunne jeg gå ned i nærmeste kiosk og hente pakken. så fint!

returret fungerer, brugte støvler i top kvalitet

Jeg købte et par nye m48 støvler, men størrelsen viste sig at være for stor. Jeg returnerede dem og fik mine penge så snart de havde støvlerne. De brugte støvler jeg købte i stedet var tiptop.

Alt OK

Hr. Nielsen er en yderst behagelig person at handle med. Kan kun give mine bedste anbefalinger.

ingen problemer, hurtig levering

har handlet der 1 gang og er ganske tilfreds! varen kom efter 2 dage. jeg kan ikke klage!

Is Bisgaardnielsen your company?

Bisgaardnielsen Details

Online salg af samlervåben, reservedele, uniformer og beredskabsmateriel.

Visit Bisgaardnielsen