BIVA A/S reviews

BIVA A/S reviews

7.3

Fin betjening, hurtig men for dyr levering.

Bestilte mine varer og kunne afhente dem 3 dage senere. Jeg afhentede selv da jeg synes Biva's leveringsomkostninger er temmelig pebrede. Derfor kun 3 stjerner.

Reply from BIVA A/S

Hej Peter,

Vi beklager selvfølgelig at du syntes vores leveringsomkostninger er for høje.
I øjeblikket er priserne følgende til levering i Danmark:

0 kr. for levering til butik ( selvfølgelig :-) )
99 kr. for alle ordre over 10.000 kr.
299 kr. for alle ordre under 10.000 kr.

Vi håber dog at du ikke havde noget besvær med selve afhentning i butikken og den del forløb problemfrit.

Alt var bare perfekt

Alt var bare perfekt

Fin service, fik varerne til tiden uden problemer

Fik mine varer tidligt i det angivne tidsrum uden problemer. Både e-mail og sms som reminders.

God Handel samt Transport med opbæring af børene køjeseng

God Handel samt Transport med opbæring af børene køjeseng.

Rigtig god

Forløbet har været godt og personalet har været imødekommende og flinke :-)

Fantastisk service og billige priser!

Jeg købte en fed sofa til 4000 kr. Jeg fik den hurtigt leveret af en venlig chauffør. Og til min overraskelse fandt jeg sofaen næsten magen til i ilva til 6000 kr. Det er absolut ikke sidste gang jeg handler i Biva i Kastrup!

Varen var ikke på lager trods skriftlig bekræftelse

Købte on-line et cafesæt. Bestilling og betaling fungerer perfekt, modtager straks en ordrebekræftelse og lidt senere en mail fra Biva, at varerne kan afhentes i den ønskede afdeling på den ønskede dato. Desværre var varerne ikke på lager og efter noget ventetid fik jeg stolene og deres udstillingsmodel af bordet. Super service i butikken, men har ikke tillid til Bivas leveringsgaranti i.h.t. bekræftede. øv øv øv

Overskuelig hjemmeside

God og hurtig betjening!

Jeg synes, at min behandling kom hurtigt og nemt igennem. Bestilte over internettet, og kunne nemt vælge hvilken butik, jeg selv ville afhente i. Fravalgte dog at få leveret, da de skulle have 400kr for at gøre dette - samme pris som det bord, jeg havde bestilt. Det synes jeg dog, var lige i overkanten, så jeg måtte transportere mit bord jeg balancerede på min cykel. Dyr udlevering - derfor kun fire stjerner.

Fejlfrit

Fin betjening og fin sofa, som var let at samle.

Hurtigt, sikkert og nemt.

Bestilling og betaling afgivet søndag aften via nettet. Varen kunne vi selv afhente i nærmeste Biva dagen efter. Det var nemt, bekvemt og hurtigt. Service i butikken lige så effektiv, venlig og hurtig. Det vil jeg aldrig betænke mig et sekund på at gøre igen en anden gang.

God og hurtig betjening, selv med fejl i faktura.

Min faktura lød på 4800, for et skab til 2400 inkl. Køresel. Jeg kontakter kundeservice via mail og regningen blever retter med det samme... Super service, selv ved IT-fejl.

Søde mennesker i butikken

Sød betjening af en dame der hedder lone i holbæk afdeling

Ingen problemer

Jeg bestilte en seng på hjemmesiden og jeg kunne selv vælge hvilken dag samt tidspunkt på dagen, hvor sengen skulle blive leveret.
Dagen hvor sengen skulle leveres, bliver jeg ringet op og får at vide af vognmanden at han er der om ½ time - og det var han.

Super god oplevelse med ingen problemer

Rigtig god service

Hurtig levering og dejligt at de ringede op og sagde, at varen ville komme inden for en halv time så man ikke bare skulle sidde og vente. Varene vi fik var tip top i orden uden en eneste skramme.

En rigtig GOD oplevelse.

Til trods for to forskellige bestillinger med en uges mellemrum lykkes det Biva at samle det hele til én ordre med tidlig levering. Alle møbler var pakket super ind, så selv de smalle døre gav ingen ridser/skrammer. Fragtmanden var venligheden selv (på den varmeste dag hidtil og lang arbejdsdag). Det var virkelig en fornøjelse og jeg handler mere end gerne i Biva igen.

Jesper, Ringsted

Perfekt vareog levering

1. gang jeg bestiller en vare hos Biva og alt gik perfekt. Fik mail, sms og tlf. opkald med klokkeslet for levering.

Utilfredsstillende levering

Sofa er købt og betalt over nettet, og bliver bedt leveret mellem 15-21 (må siges at være et langt interval) 18.15 ringer chaufføren og ved ikke hvor adressen er, i bedste forsøg prøver jeg at forklare hvor jeg bor, men han hverken taler eller forstår særlig godt dansk.. Hvorefter jeg spørger om han ikke har en GPS? Han svare den er et år gammel og den ikke kan finde adressen (boligbyggeriet har ligget her i 50 år)... Efter et par opkald fra chaufføren finder han det endeligt, og vi går ned og tager imod da vi er informeret om at vi selv skal stille en mand til rådighed, til at bærer det op, således at chaufføren hjælper og min kæreste hjælper, men i og med både min kæreste, far og jeg selv går ned, vælger han at stille tingene på fortovet og køre. Dårlig service at forvente en gammel mand bærer den op, når jeg ni har betalt for at chaufføren skulle hjælpe..

Reply from BIVA A/S

Hej Ann Britt
Beklager at du synes din oplevelse med vores levering har været dårlig.
Men chaufføren kom indenfor den aftalte tid, og han ringede da han var på vej. Hans gps viste desværre et forkert postnr, så skulle lige have hjælp til dette. Vi beklager meget hvis han har været uforståelig.
Mht opbæring ville han meget gerne hjælpe, men fik en forståelse af at i klarede det selv. Denne misforståelse beklager vi.
Vi tager anmeldelsen til os.

Hilsen
Biva A/S

super nemt, kommer til tiden

Du kan med fordel handle over nettet i biva. Nemt at overskue og bestille. Varene leveres til tiden.

Meget fin service fra butikkens side

Vi fik vores sofa leveret men den kunne vi ikke samle. Det er en hjørne sofa.

Vi ringede til butikken som kom inden een time og vi hjalp hinanden med at samle den.Den er rigtig flot.

BIVA A/S Details

Visit BIVA A/S