BJ Trading reviews

BJ Trading reviews

6.6

Hurtigt og ingen problemer

jeg har kun haft gode oplevelser med BJ, og har købt der meget efterhånden. Produkterne man bestiller kommer hurtigt, hvis de er på lager og deres service er kanon. 5stars!

God, hurtig levering

Jeg har nu handlet en del gange hos BJ.
De har altid gode priser og hurtig levering med GLS.
Sidst jeg handlede ændrede jeg ordren telefonisk og selv da, blev den send samme dag og modtaget dagen efter.
Kan anbefales.

Ingen problemer

Har handlet der flere gange. Hurtig levering og ingen problemer. De svare også hurtigt, hvis der skulle være problemer.

Alt ok

Jeg købte mikro SD kort, som kom med posten efter et par dage som forventet. De har gode priser.

Problemfri handel, utroværdig hjemmeside

BJ Trading var det billigste sted jeg kunne finde, til at købe hukommelseskort. Efter at have læst lidt blandede anmeldelser, besluttede jeg mig alligevel for at købe nogle hukommelseskort hos dem.
Handelen var gnidningsløs - ingen problemer med betaling, og modtog varen efter 1½ dag.

Hjemmesiden er dog ikke særligt troværdighedsvækkende, og lidt gammeldags i looket - desuden også lidt svær at finde rundt i. Derfor kun 4 stjerner.

God pris og hurtig levering. Nåede knap nok at læse mail vedr. status på forsendelsen, før den var til afhentning i den lokale pakkeshop.

Langsom, men god service

Det tog 1½ uge for at få varerne på lager, men deres service var god, derfor får de 4 stjener :-)

Leverer altid uden problemer

Har bestilt hos BJ mange gange. De er blevet lidt sløve til at sende på det sidste. Sidst jeg bestilte tog det flere dage, i dag er man jo vant til at få leveret fra dag til dag.

God og pålidelig butik

Selve webshoppen er ikke det mest sprudlende design, men det virker, og man får sine vare som angivet i leveringstider, og til konkurrencedygtige priser.
Her handler jeg trygt, og vil ligeledes uden problemer kunne anbefale butikken til andre.

Lav pris hurtig levering.

Laveste pris på printeren denne dag jeg bestilte. Hurtig levering på kun 5 dage. Og printerne var ikke på lager ved dem. Flot.
Dankort gebyret på 1 krone trækker lidt ned, da jeg hader gebyr af en hver slags.
Super gls fragt til nærmeste udleveringssted uden omkostninger trækker meget op.
Faktura skulle hentes på BJ Tradings web side, det havde været rar den havde fulgt med en af mailene der kom i forbindelse med købet af printeren.
Bemærkning : Undere mig lidt over at printeren har været åbnet. Men alt var lukket rigtigt i kassen med blå tap alle de steder de normalt sidder. Kun strøm ledningen var brudt. Hvorfor ??

Billig men det er servicen også

Det er totalt useriøst at forlange penge for at ens vare ikke bliver syltet.
Man skal betale 10kr for at varen sendes samme dag. Det er ikke et concept jeg af princip vil støtte, så lod være.
Men kan så efter et par dage konstatere at selvom varen stadig er på lager, er den ikke afsendt.
Hold jer til en mere seriøs forhandler.

Køber altid toner til min printer her. De altid på lager og leveres efter kort tid.

En god og stabil webshop!

Har flere gange bestilt hardware ved BJ-Trading, både til mig selv såvel som til venner og familie. Hurtig ekspedering og super service.

Gode priser

Har købt hos dem i mange år. De har ikke den smukkeste hjemmeside, men priserne er gode og leverancerne er hurtige. Altid positiv oplevelse.

Opdatering:
Havde givet dem 5 stjerner, men har nedgraderet dem til 4, da man ikke kan være sikker på at få ekspederet en ordre, med mindre man betaler 10 kr. Hos BJ Traiding er priserne så lave, at det alligevel kan betale sig, men jeg bryder mig ikke om princippet med at betale for at få op prioriteret ens ordre.

Hurtig og billig

Købte en usb-casing til 2.5 HDD efter at have fundet via edbpriser.dk at bj-trading.dk var billigst. De havde den dog ikke på lager men jeg tænkte at det var lige meget da det ikke hastede. Alligevel modtog jeg pakken 3 dage efter bestilling. Det er da lækkert. Kan kun anbefale dem. Selvom deres hjemmeside ved første øjekast ser lidt gammeldags ud har de gode priser og leverer hurtigt.

Hurtigt og nemt

Hurtig levering og lave priser! Super nemt - Positiv oplevelse.

Useriøst

Ville købe Norton 360 Multi-Device. Pris 280kr
Der var en fejl på deres side, når jeg havde udfyldt navn adresse osv og klikkede på forsat, blev jeg viserestillet til forside og det skete flere gange, ringede så til dem i dag kl 10 for at høre om de kunne lave ordren manuelt, det kunne de ikke og nu var prisen så steget til 393kr kl. 09 stod den forsat til 280,-kr og de kunne ikke ændre prisen selv om jeg fortalte om fejlen.
Prisen var nu 393kr og det kostede varen, til trods for fejlen på deres side...

Total useriøs butik, kan bestemt ikke anbefale at handle med dem.

Første og sidste gang.

Jeg bestilte en WB Green 1 TB harddisk onsdag d. 22/1-14, som var på lager.

For det første opkræver de et ekspedition gebyr (5 kr.), da min bestilling var under 500kr. og derefter for at jeg skal være helt sikker for at de sendte samme dag ville de have yderlige 10kr.

Jeg vaglte ikke at betale de 10kr. med at gemme min order - efter en uge uden nogen ændringer - valgte jeg at annullerer.

For mig at se er det proptrækkeri - det svarer jo til at kassedamen i Kvickly tager 5 kr. for at scanne dine varer ind og derefter 10kr. for at du kan få lov til at tage dine vare med hjem.

Nu har jeg bestilt hos komplett.dk (ja, harddisken var lidt dyrere (14kr.) men den er allerede afsendt og jeg kan forvente den imorgen.

BJ-Trading er ikke noget jeg vil anbefale eller benytte mig af fremover.:)

Dejlig kundeservice og nemt at handle derinde

Bestilte nogle ram til min pc inde hos BJ-Trading. Snakkede med deres kundeservice og de sagde at der var bestilt mange over weekenden, men lovede mig at de nok skulle kunne skaffe nogle hjem inden ugens udgang. Fik dem leveret fredag og det var dejligt nemt og super fedt at snakke med deres kundeservice.
Deres hjemmeside trænger dog til en ordentlig overhaling, men så længe priserne er lave og de er søde nok derinde er det i orden :)

gode priser, hurtig og gratis levering

har ikke haft nogen problemer med dette firma, bruger dem af og til da jeg selv bygger computere til familien

Is BJ Trading your company?

www.bj-trading.dk Details

bj-trading.dk - De bedste priser og den bedste service på hardware, software, computere, el-artikler - nu med nye åbningstider

Visit BJ Trading