BJ Trading reviews

BJ Trading reviews

6.7

Gode priser

Har købt hos dem i mange år. De har ikke den smukkeste hjemmeside, men priserne er gode og leverancerne er hurtige. Altid positiv oplevelse.

Opdatering:
Havde givet dem 5 stjerner, men har nedgraderet dem til 4, da man ikke kan være sikker på at få ekspederet en ordre, med mindre man betaler 10 kr. Hos BJ Traiding er priserne så lave, at det alligevel kan betale sig, men jeg bryder mig ikke om princippet med at betale for at få op prioriteret ens ordre.

Hurtig og billig

Købte en usb-casing til 2.5 HDD efter at have fundet via edbpriser.dk at bj-trading.dk var billigst. De havde den dog ikke på lager men jeg tænkte at det var lige meget da det ikke hastede. Alligevel modtog jeg pakken 3 dage efter bestilling. Det er da lækkert. Kan kun anbefale dem. Selvom deres hjemmeside ved første øjekast ser lidt gammeldags ud har de gode priser og leverer hurtigt.

Hurtigt og nemt

Hurtig levering og lave priser! Super nemt - Positiv oplevelse.

Useriøst

Ville købe Norton 360 Multi-Device. Pris 280kr
Der var en fejl på deres side, når jeg havde udfyldt navn adresse osv og klikkede på forsat, blev jeg viserestillet til forside og det skete flere gange, ringede så til dem i dag kl 10 for at høre om de kunne lave ordren manuelt, det kunne de ikke og nu var prisen så steget til 393kr kl. 09 stod den forsat til 280,-kr og de kunne ikke ændre prisen selv om jeg fortalte om fejlen.
Prisen var nu 393kr og det kostede varen, til trods for fejlen på deres side...

Total useriøs butik, kan bestemt ikke anbefale at handle med dem.

Første og sidste gang.

Jeg bestilte en WB Green 1 TB harddisk onsdag d. 22/1-14, som var på lager.

For det første opkræver de et ekspedition gebyr (5 kr.), da min bestilling var under 500kr. og derefter for at jeg skal være helt sikker for at de sendte samme dag ville de have yderlige 10kr.

Jeg vaglte ikke at betale de 10kr. med at gemme min order - efter en uge uden nogen ændringer - valgte jeg at annullerer.

For mig at se er det proptrækkeri - det svarer jo til at kassedamen i Kvickly tager 5 kr. for at scanne dine varer ind og derefter 10kr. for at du kan få lov til at tage dine vare med hjem.

Nu har jeg bestilt hos komplett.dk (ja, harddisken var lidt dyrere (14kr.) men den er allerede afsendt og jeg kan forvente den imorgen.

BJ-Trading er ikke noget jeg vil anbefale eller benytte mig af fremover.:)

Dejlig kundeservice og nemt at handle derinde

Bestilte nogle ram til min pc inde hos BJ-Trading. Snakkede med deres kundeservice og de sagde at der var bestilt mange over weekenden, men lovede mig at de nok skulle kunne skaffe nogle hjem inden ugens udgang. Fik dem leveret fredag og det var dejligt nemt og super fedt at snakke med deres kundeservice.
Deres hjemmeside trænger dog til en ordentlig overhaling, men så længe priserne er lave og de er søde nok derinde er det i orden :)

gode priser, hurtig og gratis levering

har ikke haft nogen problemer med dette firma, bruger dem af og til da jeg selv bygger computere til familien

Sådan!

Jeg har flere gange købt varer ved BJ-Trading. Alle gange har det været gode varer til lave priser. Varerne er leveret hurtigt og skadefrit.

Leveringstid passer ikke altid - dog lave priser

Jeg har nu et par gange bestilt på BJ-Trading. Priserne er rigtig billig og de leverer altid varen.

Men jeg er ret irriteret over jeg nu 2 gange i træk har oplevet at leveringen trækker ud fordi varen pludselig ikke er på lager. jeg ved godt at lagerbeholdningen holdes på et minimum og at der kan komme flere bestillinger på den samme vare samtidig og dermed kan der være udsolgt selv varen stod som værende på lager jeg bestilte.

Det sker - men nu er det sket 2 gange i træk og den ene af gangene var der åbenbart så mange bestillinger på den vare, at min ordre ikke engang kunne behandles ved deres ekstra bestilling hos deres leverandør.

Jeg har i princippet ikke noget i mod lange leveringstider hvis jeg bare bliver informeret om det, således jeg ikke skal skal vente forgæves.

Rigtig god service

Købte NAS + HD. Utrolig gode priser. Hurtig levering. Fik desværre en HD, som fik fejl efter 3 dages brug.
Men igen viste BJ Trading, en god service. Da de havde modtaget min HD, så sendte de straks en ombytter, samme dag, som de modtog den defekte.
Flot service.

Kan varmt anbefale dette firma.
Ikke sidste gang, at jeg handler der :-)

Dårlig!

Deres design er hæsligt og det er umuligt at finde rundt i. der står at jeg får varen efter 2-3 dage med jeg får den først efter 8 dage og det finder jeg virkelig irreterne, Linke til gls så jeg kan følge det får jeg 2 dage efter også tænker jeg bare "Hvad kan jeg bruge det til nu?"

Billigt og nemt

Har handlet der flere gange og har aldrig haft problemer. Varen ankommer hurtigt og prsen er billig.
Hjemmesiden er dog temmelig "gammeldags"

Ingen problemer. God pris, hurtig levering.

Bestilte nogle Canon blækpatroner til fornuftige priser og de ankom hurtigt og problemfrit til afhentning i min nærmeste GLS-pakkeshop.

Mange års gode oplevelser - nu også med succesfuld retursag

Jeg har handlet hos BJ Trading siden omkring årtusindskiftet og har altid været tilfreds med både priser og levering. Nu har jeg så lige haft en RMA sag hos dem, som de har behandlet hurtigt og ordentligt. De får min anbefaling uden forbehold.

gode priser og god kvalitet

Bestilte nogle computerdele d. 1/1.
Mange af dem var ikke på lager, men det irriterede lidt at ordren først kunne afhentes fra d. 10/1.
Valgte at afhente ordren selv i deres butik, her skal man være opmærksom på at den kan være ret svær at finde.
Alt i alt er jeg dog meget tilfreds og alle delene virkede perfekt.

Gode priser, men plads til forbedring

Synes priserne er fornuftige, men synes at leveringstiden er lidt for lang, når det er lagervare man bestiller og så synes jeg godt man kunne pakke det lidt mere forsvarligt ind

Dårlig

Sendt mikro SDHC kort til dem som var defekt.Da man godtroende regenede med den ville dukke frem som alm breve altid gør.Har de aldrig modtaget det.Deres efter Service på de ting som de sælger er lig O.Dette er ikke første dårlige oplevelse på en RMA.Men det er så Den sidste krone de modtager fra os.

Ekstrem dårlig service, ingen feedback + forkert info på hjemmeside!

Jeg havde lavet to bestillinger fra BJ-Trading. Den ene vare var sendt med det sammen, den anden som jeg bestilte dagen efter fik jeg overhovedet intet info på. Det forstod jeg ikke, da der på deres hjemmeside stod den var på lager og 1-2 dages levering. Jeg tjekkede hver dag i omkring en uge, der stod stadig 1-2 dages levering, der skete ingenting. Bestilte før jul, så fik ikke kontaktet dem, da der var gang i juleting. Så tjekkede jeg igen deres side lige omkring nytårsaften, og nu stod der pludselig varen ikke var på lager og de forventede den kom på lager d 3. Januar. Der gik til omkring den 6. før den endelig var sendt. Jeg havde ventet med at hente min anden bestilling som var blevet sendt, da jeg gerne ville spare kørsel og kun køre hen og hente en gang, men så da det var sidste dag jeg kunne hente varen måtte jeg jo af sted for at hente den så den ikke blev sendt tilbage. I min mail stod der jeg senest kunne hente den igår d 7. Januar senest kl 16. Jeg var der imellem 13 og 14 og de havde sendt den retur. De sagde også det var dårligt og at de ville tage mit tlf nummer og se om de kunne gøre noget, jeg sendte også en mail igår aftes omkring dette og at det ikke kunne være rigtigt. Og at de måtte løse det, da det er dem som har en aftale med GLS, og de ikke fulgte de anvisninger som de havde sendt til kunden. Nu fik jeg så idag mail fra dem, at det kan de ikke gøre noget ved, og det ikke er deres ansvar. Det har jeg lige svaret til dem, at det er simpelthen for dårligt, så 1 stjerne, super dårlig service, forkert info på hjemmesiden og ingen besked vedrørende vare ikke værende på lager ligepludselig, og at de havde det som fejl at der stod den var. Kan ikke anbefales!

Intet at sætte en finger på

Problemfri købsoplevelse. God mail-advisering og levering indenfor den overholdte tid. Varerne var i orden.

Hurtig levering!

Bestilte nogle blækpatroner og modtog dem allerede dagen efter.

Deres hjemmeside kunne godt tåle en kærlig hånd.

Is BJ Trading your company?

www.bj-trading.dk Details

bj-trading.dk - De bedste priser og den bedste service på hardware, software, computere, el-artikler - nu med nye åbningstider

Visit BJ Trading