Bjcomputers reviews

Bjcomputers reviews

8.8

prof og reel

hos bj com får du altid prof rådgivning og fair behandling har handlet med bj com fra start og har altid fået super behandling og til den rigtige pris kan varmt anbefales kim fallesen

Ny PC og skik på kontornetværket

Jeg mødte BJ Computers igennem netværk og han har leveret både udstyr og overblik og mit IT. Jeg er glad for at kunne henvende mig til BJ Computers med mange udfordringer på mit eget sprog, og vide at jeg er i trygge hænder

Gode oplevelser

Jeg kan anbefale BJ Computers til enhver tid. Jeg har nu oplevet kundeservicen flere gange - både med udfordringer klaret på e-mail og telefon, samt udfordringer løst online. Altid hurtigt løst og altid kompetent hjælp.

Køb af bærbar

Bj computers giver hurtig og nem handel. Brian fandt hurtig ud af mit behov i valg af ny pc. Efterfølgende levering var pc'en klar i løbet af få dage og køreklar da jeg modtog denne.
Selv da jeg havde problemer senere hen, kunne jeg hurtig og nemt få vejledning i opsætning af enkelte programmer.
Jeg vil helt klar anbefale Bj Computers til andre.

Dorthe

forbedret vores trådløse net, kører optimalt nu, hvor vi har fået en ekstra router.

Min harddisk gik død...

Min gamle harddisk gik i stykker et par uger siden og jeg fik en super god tilbud hos Brian, hvor jeg kunne få en SSD fra Intel og den køre fantastisk hurtig! Takket været Brian kunne jeg få den næste dag efter han havde bestilt den. Brian fortale mig også hvordan man skal bruge en SSD og hvordan man undgår fejl med den. Han har hjulpet mig en del med mine IT spørgsmål og har altid kunne give et svar. Super rar fyr og forklar alt IT nemt.

Min computer var død...

og jeg havde ikke lavet backup... Brian fik reddet mine billeder, video af ungerne og genskabt mine arbejdsmapper. Siden har han stået for opdateringer, service og opsætning af netværk - Når man er et "fjols" til computersprog, er det rart at blive mødt af en fagmand, der ikke snakker hen over hovedet på én, men forklarer så man forstår det. Sådan er jeg blevet mødt af BJ computers.

Reetablering af slettede filer

Fik god og proffessionel hjælp, da der var sket det, der bare ikke måtte ske, nemlig at en del af harddisken blev slettet.
Det meste blev gendannet. Og prisen var overkommelig.
BJ Computers kan varmt anbefales til andre.

Super service og kvalificeret rådgivning

BJComputers har ydet en super service og kvalificeret rådgivning i forbindelse med køb af en ny pc. Brian satte sig hurtigt ind i mit behov og leverede en pc, som fuldt ud dækker mine krav til pc'ens ydeevne. Selvom vi bor i hver sin ende af landet. Hvis jeg har haft nogle pc udfordringer, har Brian hurtigt ydet en god hjælp. Jeg har den største tillid til BJComputers og kan varmt anbefale firmaet, som ikke prøver at sælge dig mere, end du har brug for.

Majbrith

Køb af ram - blæk - mus osv.

Fedt at handle med Bj computers. Brian er altid ærlig og betjeningen er i top.

Salg og support

BJ computers har nyligt opdateret vores IT udstyr og ydet efterfølgende support. Aftaler og leverencer er til fulde overholdt. Brian er en sympatisk samarbejdspartner og jeg kan varmt anbefale BJ computers, når der er brug for faglig support samt brug for nyt IT.

En god oplevelse

man kunne mærke at B. J. virkelig vidste noget om emnet man spurgte om
varerne var på lager, så det var en god oplevelse at handle her

BJ Computers Details

BJ Computers Total leverandør af it-løsninger til private & erhverv. Salg Service & Support

Visit Bjcomputers

Call us on: 60802060