Bjergkaeden reviews

Bjergkaeden reviews

8.5

Alt gik som forventet.....SUPER...

Har købt et par Salomon XA Pro 3D Ultra 2 til 600 kr incl. levering.
Hvilket er en rigtig superpris.
Bestilte varen i lørdags og fik det leveret tirsdag. Pengene blev først
trukken fra min konto, da jeg havde fået varen leveret.
Alt er gået som forventet.

Jeg kan kun sige ... stay away

Helt igennem fuldstændig ignorante og arrogante mennesker der står bag.

Leveret dagen efter med PostDK . Dejligt at det er biligere at få leveret til pakkeboksen :-)
De sendte også T&T på mail :-)

Imponerende god service!!!

Jeg har nu handlet hos dem 2 gange. Begge gange har jeg købe om eftermiddagen og dagen efter er varen kommet med postdanmarks pakkepost. Sådan! Hurtigere kan det vist ikke gøres!!! Tusind tak herfra for en speedy service! :-)))

Pakket og afsendt en lørdag!

Min pakke blev pakket og afsendt en lørdag, og leveret i begyndelsen af ugen. Prisen var lige til den høje side, men servicen i top samt leveringstid gratis!

Problemfrit og hurtig levering - Anbefalesværdig!

Jeg bestilte en vare fredag aften, hvorefter den blev afsendt lørdag. Hurtigt og nemt! Bjergkaeden.dk er bestemt et sted, jeg vil handle igen!

Alt er gået strygende og hurtigt, da varen var på lager.
Og da jeg bestilte før kl 16, blev varen afsendt samme dag og modtaget dagen efter.

Valget at købe varen her, var helt og holdent fordi den var nogle hundreder kroner mindre dyr hos bjergkæden end hos lignende butikker.

Der er også indtil flere forsendelsesmåder man kan vælge imellem.
Også om det er med omdeling til modtager, eller det kan afhentes et sted.

Super hjemmeside køb

Købte som en del af deres sommerudsalg en vandrerygsæk på deres hjemmeside. 20 minutter efter bestilling er lagt, fremsendes mail med track&trace nummer på tasken. Modtog tasken dagen efter. Imponerende hurtig håndtering af ordre og pakken var forsvarligt indpakket.
Kan klart anbefale Bjergkæden.dk

Fantastisk service!

Jeg bestilte en række produkter hos Bjergkæden - modtog dem dagen efter, men en personlig håndskreven hilsen om en god sommer. Det er de små detaljer der gør at man kommer igen som kunde.
Tilmed har de nogle gode priser.
Kan kun anbefales!

for søren da en super service

havde bare bestilt en lille ting (pengekat) og valgt levering med GLS . Dagen efter jeg havde afsendt ordren ringer en flink mand fra firmaet og tilbyder at sende min vare med posten fordi den jo sagtens kan være i en alm. kuvert. Tak for det - så sparede jeg turen til GLS udleveringsstedet...

Fine varer og meget, meget fin kundebehandling

Vi skal på Caminoen her til August, og har købt en del i Bjergkæden.
Det er den type mennesker, der sørger for at man ender med den helt rigtige vare, også hvis man bestiller noget forkert - F.eks. en rygsæk i small i stedet for medium.
Og hvis man kommer fra Jylland, som min kone gjorde, henter de både kaffe & kage...
Vi har normalt haft tingene dagen efter.

Mine varmeste anbefalinger

Anbefales

Har handlet med Bjergkæden både i butikken i Køge og via nettet, og der er ikke noget at sætte en finger på, hvorfor herved kvitteres. Tilmed gratis fragt.

hurtig og præsis

Bestilte et telt en hverdag kl. 15.30.
20 minutter senere en bekræftigelse på at varen ville blive sendt samme dag.
Modtog pakken dagen efter kl. 9.15 med pakke-post - Hurtig!

Jeg har brugt Bjergkæden.dk 5 gange. Super hurtig service og der er spørgsmål, bliver man ringet op. Hurtig og billig levering.

Superb Kunderservice!

Bestilte en Platypus Hoser 1, det viste sig dog desværre at, der var sket en fejl med opdatering af lager, og jeg blev kontaktet om de måtte sende en anden vare (Platypus Hoser 2) i stedet uden ekstra omkostninger. Godt med et firma der ved at kundeservice er en meget vigtig del af et _godt_ firma. Ikke sidste gang jeg handler hos Bjergkaeden.dk.

Fragtfrit og hurtig levering

Bestilte fredag aften en rygsæk, samt andre småting, og modtager pakken allerede tirsdag morgen. Ikke nok med at pakken blev sendt fragtfrit, så fik jeg også to poser "lejr"-kaffe med, gratis, tak!
Helt sikkert et sted jeg vil handle igen, i fortjener topkarakter.

overbevisende net-shop

Jeg bestilte mine ting fra Bjergkæden online og havde det dagen efter - fragtfrit; det vil sige, Bjergkæden møjsommeligt pakker og sender uden vederlag, hvilket jo giver deres net-kunder en fin lille rabat, da prisen var akkurat magen til den fysike butiks. Tja, det fortjener top-karakter uden forbehold. Kim

SUPER!

Havde søgt længe efter en gasbrænder og faldt tilfældigvis over bjergkæden.dk. Her kunne jeg se at den var omtrent 100kr billigere end andre steder og fragten var gratis :)

Dagen efter min bestilling bliver jeg ringet op af bjergkæden der spurgte om jeg havde lagt mærke til at der var lidt lang leveringstid på den farve jeg havde valgt og om jeg ville vente eller have en anden farve? Det må jeg sige jeg ikke er vant til ved andre netbutikker.

Hurtig levering, gratis fragt og rigtig flinke folk at snakke med!

Butikken hæver penge uden at afsende varen

Søndag: Jeg bestiller en frakke i Bjergkædens netshop og modtager en automatisk ordrebekræftelse.
Mandag: Jeg modtager en e-mail med faktura, besked om at varen bliver afsendt samme dag og trackingnr. for pakken. Pengene trækkes fra min konto.
Onsdag: Da jeg endnu ikke har modtaget pakken, og det tilsendte trackingnr. ikke virker, kontakter jeg Bjergkæden. Jeg modtager nu en e-mail med besked om, at de ikke kan levere varen, samt en kreditnota.
Fredag (i dag): Jeg har stadig ikke fået mine penge retur fra Bjergkæden.

Bjergkæden.dk overholder altså hverken sine egne handelsbetingelser eller forbrugerombudsmandens retningslinjer om ikke at debitere kundens konto før varen er afsendt!

Bjergkæden Details

Shop