Blackno1 reviews

Blackno1 reviews

5.5

"Er du faret vild?"

Først og fremmest vil jeg fastslå, at prisen for tøjet synes jeg er vanvittig. Det sælger på butiksnavnet; i hvert fald ikke kvaliteten.

Jeg havde et par bukser som gik i stykker kort efter købet af dem.
Så bestilte jeg en skjorte, og den forkerte blev leveret. Jeg tog en for at bytte den til den jeg virkelig ville have (som kostede 60 kroner mindre), men de ville ikke give mig de resterende penge tilbage. Jeg kunne få et tilgodebevis eller ingenting.

I vinters var jeg derinde med min kæreste, som ville have en læderfrakke. (Som også viste sig ikke at være læder, som jeg kan se andre har oplevet.) Han betalte 2000 kroner for den. Han fik en fin og fornem betjening, men da jeg spurgte om hjælp til noget (jeg gik ikke lige klædt i sort nok vist), blev jeg spurgt om jeg var faret vild. Der var ingen hjælp at hente.

Frakken gik i øvrigt i stykker første gang han havde den på. Knapperne røg af en efter en. Igen ingen mulighed for at få pengene tilbage. Den kunne blive repareret eller ingenting.

Til tider meget dårlig service!

Jeg skifter lidt imellem 1 og 2 stjerne, for jeg er meget i tvivl.

Jeg har ofte handlet hos black no 1, mest i selve butikken.
Jeg købte engang en jakke til 800 kr, de sagde det var læder.
Det fandt jeg hurtigt ud af at det ikke var, så den gik lyn hurtigt i stykker.
Det klagede jeg over og ejeren sagde bare at de havde sagt at det var fake læder så de kunne intet gøre.

Jeg skrev en mail til ejeren, som jeg ville videre sende til forbrugerstyrelsen, hvis hun ikke ville samarbejde.

Det endte med jeg fik et tilgode bevis på de 800 kr.
Selvom jeg nok havde haft krav på at få pengene kontant tilbage.

Derudover har jeg også købt massere af gode ting derinde, som har holdt rigtigt godt.

Men i bund og grund er der skide dårlig service, alle der arbejder i butikken er skide sure, og hjælper kun hvis man virkelig skal bruge en masse penge derinde.

Jeg undgå blackno1 hvis jeg kan.

I recommend this shop

Have not tried using their webshop, but visited their shop.

Friendly and very helpfull service. Bought some boots, but found out later they had a fault. Called the shop and very professional and helpfull, they ordered a new pair, which I am picking up later this week.

Definitely going to visit this shop again.

Only given 4 stars, due to not having tried using the webshop yet and that there is allways room for improvements :)

Is Blackno1 your company?

Visit Blackno1