Bladkiosken.dk reviews

Bladkiosken.dk reviews

7.3

Altid gode tilbud.

Altid mulighed for at finde gode og forskellige tilbud. Dog ville det være godt hvis man kunne betale med det samme.

God og nem løsning

Jeg har flere gange købt gaveabonnementer gennem hjemmesiden, og jeg har ikke oplevet problemer hermed. Der har heller aldrig været problemer med levering af magasinerne, og jeg vil gerne købe hos dem igen, hvis det bliver aktuelt.

Ganske fint og nemt

Jeg finder hjemmesiden hurtig og let at navigere rundt i uden for mange reklamer. Som andre er jeg enig i at mulighed for at kunne betale elektronisk er en mangel. Jeg vil sog staadig kunne anbefale bladkiosken til andre som ønsker at købe blade og lign

Helt igennem fin oplevelse.

Har abonneret på The Guardian Weekly gennem bladkiosken.dk, og det er forløbet fuldstændigt uproblematisk. Kan klart anbefales.

OK, men gammeldags

Fint, men irriterende med girokort. Elektronisk betaling med det samme ville være lækkert.

Nemt og bekvemt

Nem og overskuelig hjemmeside. Hurtig ekspedition. Ville gerne kunne betale online så hele processen overstået i et hug.

Du skal bare bestille via Bladkiosken. Bekræftelse og øvrige informationer du har behov for at få kommer hurtigt og. Jeg vil bestemt ikke være "bange" for at anvende Bladkiosken igen

Bestilte for 9 dage siden har INTET hørt derefter!

Bestilte for 9 dage siden har INTET hørt derefter! Det er mit indtryk!

Reply from Bladkiosken.dk ApS

Hej Poul - tak for din anmeldelse.
Som jeg forstod på dig i telefonen, har du modtaget bestillingsbekræftelsen men mangler ordrebekræftelsen? Jeg kan hermed bekræfte, at din bestilling er behandlet og sendt videre til magasinudgiver, og beklager selvfølgelig hvis vores mail ikke er nået frem til dig.

Vupti

Nemt og bekvemt. Pænt gavekort :-)
MEN hvorfor kan man ikke betale med det samme??
Girokortet er forældet :-)

Niels

Helt i orden

Fin behandling - men ville ønske man kunne betale direkte, så man er fri for at vente på girokort.

Reply from Bladkiosken.dk ApS

Hej Susanne - tak for din anmeldelse.
Iflg. DG Media som udgiver Spis Bedre, er det vedlagte girokort til din datter på kr. 0,- og uden betalingsdato. Det girokort der skal bruges til betaling, er sendt til dig med beløb og betalingsdato på. Du har valgt julegavelevering, hvilket betyder at abonnementet starter op med 1. udgivelse i 2014. Jeg har prøvet at ringe til dig d.d. for at følge op.
Susanne, Bladkiosken

Super hurtig svar med bekræftelse

Der kommer svar med bekræftelse med det samme - så nu kan jeg bare glæde mig til at bladet dukker op;-)

Lidt useriøst

Som det første i Jeres Betingelser når man foretager købet skriver I:
Som ny abonnent på Spis Bedre DK sender vi dit første magasin så snart vi har registreret og godkendt din bestilling.

Jeg laver bestillingen på Spis Bedre d. 10/1, for en bestillingsbekræftelse med det samme hvor der står at jeg for besked fra Jer, så snart min bestilling er behandlet - d. 14/1 for jeg en mail hvori jeg bliver bedt om at bedømme Jer og min oplevelse. Da jeg endnu ikke har fået besked om hvorvidt I har behandlet min ordre og jeg ikke har hørt noget fra Jer, finder jeg det lidt useriøst I beder mig bedømme Jer - så hvis I skal forbedre noget, så vent med at sende "din mening er vigtig for os", til I har behandlet bestillingen - kan jo ikke bliver ved med at vente, nu 20 dage siden I ville "behandle" min bestilling, så venter spændt på I har godkendt min ordre. Formoder Jeres levering er 6-8 uger fra godkendelse - men hvor lang tid bruger I på at behandle en bestilling?

Men ser frem til at modtage min bestilling og vil derefter sender Jer en ny vurdering, som forhåbentlig kan resultere i en bedre bedømmelse.

Jule gave endnu ikke modtaget

Da jeg gerne ville glæde min kone med en julegave, bestilte jeg Psykologi - 12 numre - JULEGAVE TILBUD
Nu midt i Januar har min kone endnu ikke modtaget noget blad.
Så det er bare ikke godt nok, at Bladkiosken.dk gerne modtager pengene for Abonnementet uden at sender nogen deadline for modtagelse af første Blad.
Bladkiosken.dk ønsker feed back på oplevelsen af køb -oplevelsen osv. dette skulle gerne være afspejlet i ovenstående.
Ib Mortensen

Reply from Bladkiosken.dk ApS

Hej Ib - tak for din anmeldelse.
Til info kan jeg orientere dig om, at nummer 1 af Psykologi udkommer den 3.2. og her starter abonnementet til din kone også op. Leveringsbetingelserne i forhold til tilbud er hermed overholdt. Betaling er sket til magasinudgiver, der også sørger for at sende magasinerne ud.
Susanne, Bladkiosken.

Et abonnement der ikke kommer til tiden

Da Asta elsker at lave mad, gav jeg hende et abonnement til bladet MAD!, som jeg købte igennem Bladkiosken.dk. Asta har stadig ikke modtaget sit blad, selvom det blev lovet at hun fik det første blad i det nye år, som jeg kan se, kom på gaden d.2/1. Det er meget skuffende og pinligt at give en gave væk, som ikke bliver leveret til tiden. Jeg kan bestemt ikke anbefale Bladkiosken.

Reply from Bladkiosken.dk ApS

Hej Sabina - tak for din anmeldelse.
Til info kan jeg orientere dig om, at 1. nummer i 2014 af MAD! udkommer den 3.2.14 (udkommer 10 gange årligt) og her vil abonnementet til Asta også starte op. Leveringsbetingelserne i forhold til tilbud er hermed overholdt.
Susanne, Bladkiosken

super service hele vejen rundt ;o)

super service hele vejen rundt ;o)

Ingen problemer, du bestiller, der går højst 10 min. Og du har en ordrebekræftelse

Derefter bliver ordre ekspederet.
Det kan ikke være nemmere.
Har du bestilt som gave, er gavebevis vedlagt.
Det er da nemt,hurtigt

Tak for det
Helle

Nemt og hurtigt

Jeg har tidligere bestilt bladabonnement gennem Bladkiosken, og det har fungeret upåklageligt. Hjemmesiden er nem og overskuelig at finde rundt i, og bestillingen er hurtig at gennemføre. Det eneste minus jeg kan komme i tanke om er, at nogle af billederne af abonnementsgaverne er for små, så man kan ikke se detaljer på produkterne.

Det fungerer - formentligt

Sidste år bestilte jeg et abonnement til min farmor, som kom frem - og det hele fungerede! Når der ikke er fem ud af fem stjerner skyldes det, at bestillingsproceduren er utryg for mig som forbruger.

Man bestiller sit abonnement, det gjorde jeg den 20. januar 2013 - faktisk bestilte jeg to forskellige blad-abonnementer, og man får bestillingsbekræftelse, og dernæst en ordrebekræftelse. Det står mig endnu klart, hvad forskellen på disse bekræftelser er. Efter 8 timer får jeg så ét gavebevis på det ene abonnement, National Geographic, men ikke fra det andet - alt for damerne. Det har jeg her den 2. januar ikke modtaget - så har måtte fifle noget sammen selv som gave.

Jeg har stadig ikke betalt en krone til bladkiosken, og kan man så være sikker på, at gaven kommer frem? Det virker ikke automatiseret, og det er utrygt, at jeg får et girokort på et ukendt tidspunkt. Når man giver det som gave - så vil man gerne både få betalt for gaven med det samme - så man ikke skal tænke på det igen senere - og så vil man gerne kunne komme med en klar besked til modtageren om, hvornår bladet starter. Intet af disse ønsker er opfyldt.

Jeg har fortsat tillid til, at bladene nok skal komme frem - men i mellemtiden kan jeg så kigge på FAQ og skrive en anmeldelse af trustpilot for at komme i kontakt med virksomheden.

Hvorfor kan Bladkiosken ikke køre lige som alle andre nethandler?

Nemmere at forstå end Egmonts eget gavetilbud - og god rabat

Jeg løb sur i Egmonts eget gaveabonnement. Det var uvist, hvem der ville modtage hvad. Det fremgik klarere hos Bladkiosken. Måske var Egmonts julekort lidt flottere end Bladkioskens gavebevis, men i Bladkiosken var du fri for at finde på en tekst selv. Det eneste, jeg er i tvivl om er, om abonnementet nu også stopper af sig selv efter de 15 betalte numre ... God ide at kvittere med en gave, så regningen bliver betalt. Men hvad skal jeg lige med en selvbruner ... Her kan Bladkiosken måske perfektionere og individualisere mere. Jeg ville også gladeligt have betalt allerede ved bestillingen. Og så er det måske nemmere at inddrive pengene ...? Uden at skulle give kredit. Det var en klækkelig rabat. Herligt. Men så meget, at det slog mig, om bladene bliver leveret sent som kioskernes restoplag lige op til udgivelse af nyt nummer. Vel næppe ...
Undrede mig først over, at indehaveren underskriver sig som cand.oecon, men ved nærmere eftertanke styrker det dog firmaets troværdighed. Bladsalg er nok desværre på linje med brugtvognsforhandlere og det, der er værre, så jo ...
Jeg blev også selv begavet med et abonnement til jul fra Bladkiosken. En gave, man kan glæde sig over hele året. Og funker det, får man jo lyst til at købe igen - og glæde en ven.

Det er lidt sent at modtage en julesok i midten af januar.

Kommunikationen er ikke tilfredsstillende.
Fra man modtager ordrebekræftelsen til man får en opkrævning, går der næsten 3 uger.

DVS. at man indtil dette tidspunkt ikke har et kundenummer, så man kan gå ind på nettet og redigere eller blive opdateret.

Der mangler også info omkring, hvornår den første leverance kommer.

Bladkiosken.dk ApS Support

Om virksomheden

3.200 magasiner og blade - spar op til 90% i Bladkiosken.dk. Til Job, Fritid eller som Gave.

Visit Bladkiosken.dk

Call us on: 7020 4230