Bladkompagniet reviews

Bladkompagniet reviews

4.9

Læser ikke på postkassen

Vi har i 3 år modtaget et blad til en tidligere beboer. De leverer bladet selvom ser står et andet navn på postkassen. Når man ringer ind og beder dem stoppe leveringen, beder de en om at åbne posten og ringe ind og afmelde bladet (hvilket man jo lovmæssigt hverken må eller kan).
En enormt dårlig kundeservice.

Ingen levering

Jeg abonnerer på flere blade, som nu skulle leveres gennem Bladkompagniet, men det sker ikke. De vil ikke levere bladene. I torsdags modtog jeg et blad med posten sendt fra Bladkompagniet. Det blad skulle jeg have modtaget i begyndelsen af maj måned. Nu må de sende dem igen med Post Danmark. Det må kunne gøres bedre.

Svarer ikke på henvendelse

Bladkompagniets avisbud bruger at kører over en græsplæne hen på en gansti, for at køre ned på en anden vej, med det resultet at vore græsplæne er fræset op af deres knallert, vi har påtalte det over for en af deres bude, men han råbte og skreg tilbage på hans for os uforståelige sprog.
Vi har flere gange skrevet til bladkompagniet pr. e-mail, men for ingen svar, det er almindelig takt og tone at man svarer uanset hvad.
Deres bude burde gå på en opdragelse skole, for at lære Dansk og takt og tone.
F.O

Bladkompagniet Details