Blaekkongen reviews

Blaekkongen reviews

9.3

5 store stjerner

Super gode priser. God Support, samt hurtig levering. Der bestemt ikke sidste gang jeg handler der ind.

KØB BARE HOS BLÆKKONGEN!!!

Jeg har lige anmeldt Blækkongen som en god og Trustverdi firma at handle med. God service hurtig levering og gode materieler.
V.H. Torben L.

Billigst - og omgående levering

Har altid modtaget dagen efter bestilling +++

Hurtig

Bestilling formiddag og næste dag modtaget, det kan ikke være hurtigere

Dårligste oplevelse på nettet

Jeg bestilte 6 forskellige blæk patroner... og måtte rykke dem efter 3-4 dage... det var fordi de ikke havde "gul" på lager fik jeg af vide... da der var gået 7 dage fra bestilling fik jeg de 5 af patronerne... Nu er der gået 14 dage (her efter weekenden) og de svarer ikke engang på mine mails længere.... Så jeg mangler stadig en "gul" blækpatron, og aner ikke om den mon nogensinde kommer....... VIRKELIG DÅRLIG SERVICE...

God og personlig service. Udmærkede parallelprodukter til de dyre originalpatroner.

Generelt er jeg ganske godt tilfreds med Blækkongen.
Denne gang er mine varer dog lidt forsinkede i forhold til, hvad jeg var blevet lovet. Men til gengæld fik jeg en meget fin personlig betjening, da der var problemer med at komme til "kassen" på hjemmesiden. Meget fin og hjælpsom chat med Henning Lorenzen.
Alt i alt giver jeg gerne min anbefaling til Blækkongen.

Fif Beck, sprog - og kommunikationsbureau

Kan ikke være bedre

God og hurtig korrespondance via E-mail og en vare jeg havde mellem hænderne dagen efter afsendelsen.

5 stjerner herfra :)

Super hurtig levering og billige priser

Levering næste dag,selvom bestillingen først skete efter middag.
Det kan bare ikke gøres bedre.
Har handlet her flere gange, og de holder bare niveauet år efter år.
Ros til Blækkongen.

WRONG

Sender de forkerte blækpatroner og har misvisende informationer på hjemmesiden FUCKING RETARDS!!!!!!!!!

Blæk-Kongen...

Navnet siger sig selv.. Super hurtig service. betal inden kl. 15 og du har varen dagen efter(forsikret post).
Kan kun hilse og sige.. DE HAR INGEN HULLER I DERES SSL-kode system. Ikke de gange jeg har bestilt !
Så mangler du blæk-kort eller andet godt - gå til www.blaekkongen.dk

SUPER SERVICE.

Har altid fået en rigtig god service.
Min gamle printer gik i stykker. Havde nogle blækpatroner som jeg fik ombyttet til dem der passede på den nye printer.
Er rigtig glad for at handle der, de er hurtige med at få sendt de vare man bestiller der.
Så servicen er helt i top.

Super butik

Bestilte blækpatroner til min Canon printer,de blev leveret 2 dage efter,alt i skønneste orden,det er første gang jeg har købt blæk her,men helt sikkert ikke sidste gang,jeg kan klart anbefale Blækkongen.aaa+++

Alt i fineste orden

Bestilte onsdag, ordren leveret fredag. God pris, og da vi er en momsregistreret virksomhed blev varen leveret momsfrit fra Tyskland.
Ikke sidste gang vi handler der.

SD-memorykort

Fuld tilfredshed!
Altid med rettidig omhu både ordreafgivelse og afsendelse/modtagelse af bestilte varer.
Tak for god behandling!

god butik

Køber alt mit blæk her, altid været tilfreds. Og de billigste med blæk

Kvalitetsprodukter, præcis levering og god service

Jeg har gennem 4 år handlet med "Blækkongen". Jeg i den tid købt blæk til 4 forskellige printere og altid fået et produkt, som jeg har været tilfreds med. Ekspedition og kundeservice er i top.

Aldrig problemer

Jeg har efterhånden købt mine blækpatroner hos blækkongen, og der har aldrig været problemer. En enkelt gang var den ene patrol lækket i pakken, og da jeg kontaktede kundeservice beklagede de og et par dage efter havde jeg fået to nye patroner uden omkostninger. Fremragende side, og super billig.

Bestilt printerrefil til Canon IP4300

Hel utrolig hurtig ekspedition. Bestilt om eftermiddagen leveret med Postdanmark følgende formiddag. Jeg er ovenud tilfreds:-)

bedst blaekkongen.dk.. meget hurligt send pakke under 2 dag... rigtige fedt.

Skriv hvad du har købt og hvorfor du synes at oplevelsen var fremragende. Husk at skrive virksomhedens navn i din anmeldelse.

Fx min DVD kom dagen efter jeg bestilte! Deres kundeservice var meget hjælpsom og jeg fik alle de informationer jeg havde brug for. Kan kun anbefale virksomheden til andre. Super service og hurtig levering.

Billig og lynhurtig betjening

Bestilte minisdkort 8 gb hos blækkongen. Bestilte sen aften, og kom med posten 2 dage efter. Alt i orden

Is Blaekkongen your company?

www.blaekkongen.dk Details

Vi tilbyder dig et udvalgt sortiment af forbrugsmaterialer til printer så som blækpatroner/ farvepatroner, lasertoner og datamedier, CD, DVD eller flash-medier og andet EDB-tilbehør.

Visit Blaekkongen