Blingding reviews

Blingding reviews

9.4

Lækre og lidt specielle ting og gratis levering, alt i alt super.

Og Grethe er så sød når man mailer og spørger om noget 😀

Perfekt!

Super hurtig levering, rigtig flot (gratis) indpakning + en lille gave :-) Det kan ikke gøres bedre!!

Den bedste internetbutik

Jeg handler ofte på internettet, og mit køb på www.blingding.dk, er min absolut bedste handelsoplevelse indtil videre. Hele processen har været meget nem og overskuelig, og jeg har fået super god service fra start til slut. Det er fantastisk, at man bare kan ringe og få oplysninger fra indehaveren Grethe, som altid yder en fantastisk god og venlig en service.

Jeg bestilte varerne og samme aften fik jeg en mail om at varerne var sendt afsted med posten. Jeg havde fortalt over telefonen, at min bestilling var en gave, og da jeg modtog varerne, var de alle pakket super flot og sikkert ind.

Alt i alt har hele forløbet været meget hurtigt og behageligt. Det er den bedste og mest servicemindede internethandel, jeg har prøvet indtil videre, og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos www.blingding.dk.

Kan kun anbefales!

Hurtig og perfekt handel!

Jeg havde forelsket mig i et bestik fra House Doctor og kontaktede derfor Blingding.dk for at høre om jeg kunne få et godt tilbud. Allerede 10 min. efter fik jeg svar tilbage fra Grethe med, at hvis jeg bestilte samme dag ville jeg få 10 % i rabat og fri fragt! Derfor var jeg hurtig at bestille den dag og allerede næste dag fik jeg min pakke med mit helt nye og mere end fantastiske bestik! Dette er i hvert fald IKKE sidste gang jeg handler over blingding.dk !!
Sikken en fantastisk service - kun godt herfra! :-)

Hurtig ekspedition

Hurtig ekspedition - gode priser - god service! Absolut anbefalelsesværdig :-)))

Fin service trods forvirrende kommunikation

Jeg kom til at bestille en sækkestol der var for lille, men fik ændret bestillingen. Jeg fik lidt forvirrende tilbagemeldinger på mail, men endte med at få den vare jeg ønskede, endda hurtigere end Grethe fra Blingding havde varslet at hun var i stand til at levere. Så alt i alt fin service.

Den bedste service ever fra en netbutik!!

Min vare var desværre udsolgt, men der blev sammen med bestillingen sendt samme vare i anden farve og med et flot kort, hvor der stod, at jeg kunne returnere portofrit, hvis jeg ikke ønskede den valgte farve!
Derudover var der rigtig god kommunikation med butikken via mail!
Og derudover blev der sendt en lille gave pga "ulejligheden".
Fantastisk oplevelse!!!
Jeg siger tusind tak og kan kun anbefale alle at handle hos Blingding.dk :-)

Hurtig levering og fine varer.

Fin side med skønne varer. De levere lynhurtigt.

Super netbutik!!!!

Har købt bestik fra House doctor på blingding.dk - super hurtig levering, fint pakket ind - absolut kun positivt herfra!!!! En side jeg helt sikkert kommer til at holde øje med fremover.

Har handlet flere gange på denne website - varen er leveret hurtigt og som ønsket. Har kun positivt at sige om denne butik.

Perfekt netbutik

Blingding står for den bedste kundeservice, altid godt humør og hurtig levering.
Der er aldrig problemer af nogen art. Vi handler der jævnligt, og synes at det er en
fantistisk butik.
mvh Erik Nedergaard

bling ding er den 6 stjerne

Jeg kan varmt anbefale den fine butik i privaten hos Grethe. Man foler sig altid velkommen og bliver modt med et smil og kaffe paa kanden. Alt kan lade sig gore hos bling ding.jeg har varet der med Modregruppen vi fik en hyggelig snak og et smug kig i butikken,der er baade gaveideer til bornene og til veninderne. smykker toj, sko og de mest fantastiske glas!! Helt sikkert et besog hver. Altid masser af nye varer.anbefaler butikken til alle jeg kender.

Lækre og spændende ting, samt sød og venlig betjening.

En skøn netbutik, med rigtig god betjening og inspiration.
Gode og spændende tilbud. Som ofte skifter.
Gaver pakkes flot ind og man kan altid få det leveret over alt.
Hyggelige "parties" i Bling Ding huset.
Butikken får mine varmeste anbefalinger.

Blingding er skønno!

Blingding er en dejlig netbutik, med alt ligefra smykker, pyntenips, tøj til sækkestole. Vi har nærmest en af hver ting herhjemme. Kvaliteten er i top, ligeledes med servicen i hjemmet, hvor der er indrettet en lille butik, hvor der altid er plads til et lille besøg :) Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger til Blingding, BESTEMT ET BESØG HVER!

BLINGDING-VORES YNDLINGSBUTIK

BLINGDING er min og familiens favoritbutik. Jeg har købt alt fra små nipsting, billederammer, barselsgaver, sækkestole,tørklæder smykker, lamper, gaver til unge,ældre,babyer..og jeg kunne blive ved..Jeg får altid den bedste service man kan ønske sig og føler sig meget velkommen.

BLINGDING er kommet for at blive. Og jeg kan kun anbefale at købe hos BLINGDING

bling ding. Super butik

Bling ding er en fornem netbutik, med alt indenfor sækkemøbler, flotte designerting til hjemmet med blandt andet flotte krystal lysekroner, tøj, støvler sko, smarte smykker og ure, smykkeskrin smarte tørklæder. Kort sagt en velassorteret netbutik, med hurtig betjening, komplet sikkerhed, smart indpakning og hurtig levering.

Dejlig butik med smilende og personlig betjening

Jeg har efterhånden købt mange forskellige ting hos Bling-Ding - alt fra støvler, smykker, barselsgaver, tørklæder m.m.m., og har også fundet rigtigt mange gode gaveideer til jul og fødselsdage. Og så bliver allle gaver pakket så smukt ind oven i købet. Dejlig butik med en fin og overskuelig hjemmeside og rigtigt fine priser.

5 stjerner til BlingDing.dk, hvis der var flere at give af, ville jeg også give dem <3

BlingDing.dk kan kun få mine varmeste anbefalinger. Det er en butik som har alt hvad en kvindes hjerte kunne ønske sig. Man kan finde alt til fx. veninde gaver, børnefødselsdagsgaver, morsdags gaver, værtinde gaver forkælelses gaver osv. Du får den bedste vejledning af den sødeste indehaver Grethe og føler dig altid velkommen, der er altid tid til at kunne gå rundt i fred og ro og kigge på tingene og der er masser af varer til enhver smag. Du kan ikke blive skuffet ved at handle i BlingDing.dk.

Bling Ding er bare super duper

Bling ding er på alle måde en super butik både som web butik men butikken er bestemt et besøg værd - Bare at mærke den hyggelig stemning og man kan kun føle sig velkommen. Jeg har efterhånden været en flittig kunde jeg har købt alt lige fra tøj til smykker ure og ting til hjemmen men det der fylder i mit hjerte er bestemt den dag hvor vi var blevet anbefaldeten sækkestol til vores søn som han vanskeligheder på men sanse motorikken. Vores søn fik lov at prøve flere sækkestole i ro og mag uden jagen i Bling Ding butikken og han følte sig virkelig tilpas - Og sækkestolen er blevet en stor del af det trænings program i forbindelse med at hjælpe vores søn på vej det kan virkelig anbefaldes. Grethe indehaverne er bare et fantastiks varmt menneske som er god til at få en til at føle sig tilpas.
Bling Ding kan virkelig anbefaldes af hele mit hjerte

Bling Ding er bare i TOP!

Stort udvalg i brugskunst og smykker!
Super rådgivning og inspiration!
MEN stærkt vanedannende :)
Bling Ding får mine bedste anbefalinger!!

Is Blingding your company?

Blingding Details

Hos BlingDing finder du Lisbeth Dahl og House Doctor's store udvalg til dig og hjemmet. Vi forhandler unikke sækkestole fra Sit & Joy og U-S'IT, smukke smykker og søde gaveideer

Visit Blingding