Bliv omdeler nu reviews

Bliv omdeler nu reviews

4.0

Elendig omdeling af reklamer fra FK distribution

Overvej om i ikke lige som mig skulle framelde reklamer , de er blevet så omfattende at omdelerne ikke mener de skal dele dem i to bundter , men prøver at mase dem i postkassen på en gang med det resultat at de fleste bliver ulæselige eller våde fordi di sidder i klemme og tillige forhindrer posten i at komme breve i postkassen . Jeg ville ikke som annoncør betale for reklamer som er ulæselige på grund af manglende omdeling i forhold til postkasserne størelse .

uforskammet

uforskammet er et fattigt ord i dette tilfælde.. har prøvet og prøvet på at komme i kontakt med en herre om var i møde hvergang jeg ringede, og der blev aldrig ringet tilbage. da jeg så efter 2 måneder får fat på ham, blev jeg jordet med beskyldninger om at jeg både havde opgivet forkert tlf nr og mail i min ansøgning, og at jeg skulle tage mig sammen og få styr på mine ting..

det ende med jeg nærmest sagde undskyld, for ikke at ødelægge min egen dag.

Okay job

Det er okay for en tid, indtil andet og et mere spændende job dukker op..

Hold jer langt væk og find et andet sted

Jeg havde gået med aviser i et halvt år og var så træt af det. Så lav løn er en ting, men dem der fordeler reklamerne for det firma er så ringe.
Jeg fik ca 10 bundter med 15 i hver. Jeg syndes at det var for dårligt sådan disse bundter var sorteret. Der lå f.eks. i et bundt til bloggen 25 43 og 26. Det er for ringe, især når man så for klager om at man har givet den forkerte avis bundt til en husstand og hvor man så bliver ringet op af firmaet med deres klager. Det kan godt være at man selv kan gå ind og ændre række følgen men stadig burde det være iorden. Plus så får man en seddel om at fordi jeg havde mange bundter tilbage pga. låste dørere, disse bundter havde jeg så lagt i poser og så på denne seddel jeg fik stod der: Der er for mange aviser i poserne. Prøv at fordele det i 3 poser. (det var du fint nok men så stod der også...) Prøv selv at løfte poserne og ødelægge bunden af dem og få ondt i ryggen. Så tænkte jeg bare: ''Prøv selv at uddele reklamerne og få ondt i ryg, dårlig løn og klager over det hele pga. JER!

Så hvis du/i er 13 eller ældre og skal finde et firma at gå med aviser ved, så find et andet en dette!

Bedre end ingen ting

Har selv været omdeler engang og var udenmærket tilfreds

Motion er løn nok i sig selv, eller er det?

Overvejer du at blive Reklameomdeler hos FK Distribution via blivomdeler.nu?

Alt i alt er det en glimrende måde for unge mennesker hvorpå de kan lære at tjene deres egne penge. Det er overkommeligt og så får man motion samtidig.

Men, men, men, ingen roser uden torne og ingen reklameomdeling uden tryksværte på fingrene.

Betalingen er som de fleste nok kan regne ud, til grin. Ruterne er meget stramt lagt an, og med mindre du er en omdeler i din bedste for, evt. med en bibeskæftigelse som semiverdensmester i halvmaraton, så skal du nok regne med af FK tager dig i ”den lave del af ryggen”. Deres tidsudregning betyder reelt en løn i omegnen af 25-40,- i timen. Men kan du leve med det så er det jo også fint.

Uheldigvis har de unge mennesker også muligheden for at lære hvordan man også kan blive behandlet på arbejdsmarkedet. FK er desværre ikke så gode til at holde aftaler, det være sig aflevering af reklamer, afhentning af affald, eller hvad værre er aftaler om afregning.
Eksempelvis havde min søn fornøjelsen af at starte sin karriere lige efter sin 13 års fødselsdag i midten af juli. Her blev han i opstarten introduceret for at han hvis han valgte ikke at holde sommerferie, så kunne han blive præmieret med et par letvægts kondisko. Han skulle bare vælge størrelse og farve. Det gjorde han så. Han omdelte så henover juli/august, uden at holde ferie, også selvom familien var på camping, ja faktisk så tog han den ene uge en ekstra rute da der var en anden omdeler som ønskede ferie. Han omdelt og glædede sig til sine sko, som han jo selv havde ”tjent”.
Da en god del af september også var ved at være gået, blev han naturligvis lidt utålmodig, og vi kontaktede derfor FK.
Desværre blev det så oplyst at der var sket en fejl, og at han var blevet tilbudt skoene på grund af en fejl på hjemmesiden blivomdeler.nu
Han kunne ikke få skoene alligevel, eftersom man skulle have omdelt i perioden 29.juni til 10 august. Det beklagede de naturligvis, men ingen sko. En lang næse kunne han dog godt få.
Fint at FK erkender at de har lavet en fejl. Men det ændrer ikke på at de nu har en ansat som føler at han er blevet snydt på ”postvægten”. Når man laver en fejl, erkender man, betaler og kommer videre, i min verden vel og mærke.

Heldigvis havde han jo via sin ekstra rute i sommerferien optjent nogle bonuspoint sammen med sin løn (det er i stedet for rigtige penge, som når vi andre arbejder over).
For disse fyrstelige reklamebonuspoint kan man i den lave ende af bonusskalaen (eller i bunde af reklamestakken om man vil) vælge fede gaver som eks. et par arbejdshandsker. I min verden burde er der nok sendes sådan et par arbejdshandsker med en gang om måneden. Men det kan da godt være at vejen frem er at lade folk betale for deres værnemidler selv.
Det virker lidt som om FK lever på at dette stort set, er den eneste beskæftigelse som arbejdsomme 13årige kan få. Og det er lidt ærgerligt, da det kun er sundt at lære at tjene sine egne penge. Men det er natuligvis også sundt at lære at man kan blive taget ved næsen, og at det er vigtigt at være organiseret. Måske det var noget for fagbevægelserne at begynde at kigge lidt på lignende forhold. Det er jo forhåbentligt trods alt nogle nye kommende medlemmer, som her kunne gafles i en ung alder, hvis de kan se fidusen i at være medlem af en fagforening.

Nå nok brok herfra……
Bliv gerne omdeler, men gå endelig ikke ind til det med forventningen om at du bliver rimeligt belønnet for din indsats. Men motion uden medlemskab af et fitnesscenter er da også værd at tage med.

lavlønnet arbejde men god

arbjedet er lavlønnet. men deres support er god hvis man har spørgsmål som omdeler. Lønnen trækker ned

Dårlig løn

Alt for mange aviser, for lange ruter og FOR LAV LÅN

Mange aviser = lav løn

100kr for at dele 2500 aviser ud, sikke en go pris!

Del så lige 5000 aviser ud og få 125kr. Awesome!

Det er børnearbejde på plan med Afrika osv.

Der bliver brugt MANGE timer på at pakke og levere aviserne, og så får man en løn der er til at dø af grin over. Børn har desværre ingen krav. Udnyt udnyt udnyt!

Slap af!

Jeg syntes folk skal tage, sig sammen.
Når man er 13 år, så er det et pisse godt job!
Er selv omdeler og jeg klager overhovedet ikke over min løn!
Der er kun fordele ved at være omdeler hos blivomdeler.nu

Fordele:
Ca. hver 3. måned dumper der en spritny DVD film ind af brevsprækken.
- Du og din familie får op til 20% rabat på 22 forlystelsesparker rundt om i landet.
- Et pointsystem hvor du kan optjene point til fede gaver.
-Høj løn
-God motion

OPDATERING:

Nu har jeg taget mine 2 første ture, og det går super duper!
Elsker mit job! - Det er hyggeligt og jeg får god motion!

-Oliver

lorte arbejde

alt er dårlig, man kæmper med at få reklamer og aviser ud i alt vejr, for næsten igen penge, deres hjemmeside er svær at finde rundt i hvis man er nu. de må kan fucking selv prøve det. helt ærligt lad være med at blive omdeler, det er spild af fritid / tid.

BLIV ALDRIG OMDELER

Okay,

Det er et helt fint job, hvis man gerne vil tjene lidt lommepenge, Udover det for man også lidt motion. :-)

Dårlig løn

Man slæber et utroligt tungt læs reklamer i tung sne og regn til en ringe løn, ikke ligefrem det fedeste job.
Hvis man ringer til dem, er det ikke ligefrem den mest venlige tone man bliver mødt af

FUP!.

Vil du slæbe 250 kg reklamer i sne, regn og slud med en timeløn på 25 kr. ( Det er uden at overdrive! ), velvidene at en eller anden ligeglad idiot tjener kassen på at værre næsvis? De lever af at det er det eneste job 13 årige kan få. Har meldt til kontant.

svindel og fusk

Det gik dog fint nok til man begyndte at falde i løn fra september måned fordi de sagde at folk allerede havde fået postkasser op. Så efter nytår så bliver månedslønnen sku hele 58% lavere end da man startede. Fandme ikke i orden. De behandler en som en gang sæk lort. Skulle have 0 stjerner. Det er for unge der vil tages useriøst.

5 Stjerner

Min søn på 15 år har nu været en del af blivomdeler.nu / forbrugerkontakt i snart 3 år og det fungere bare.

Ordnede arbejdsbetingelser og fin dialog med den ansvarlige hvis der er spørgsmål / problemer.

Kan kun varmt anbefale det til andre forældre hvis deres barn mangler et fritidsjob.

Bliv omdeler nu Details

Visit Bliv omdeler nu