Blokhusfiskerestaurant reviews

Blokhusfiskerestaurant reviews

7.4

Dejlig mad i dejlige omgivelser

Min kone og jeg bestilte hver, hvad der skulle vise sig at være en velvoksen burger, som var udstyret med en rigtig steak i stedet for en hakkedreng.

Måltidet var udsøgt. Bøffen var lækker, burgerbollen var hjemmelavet og ligeså mums, alt tilbehør igen super indbydende og den sprødstegte bacon var baseret på lufttørret skinke, og var som alt det andet superlækker.

Da vi skulle gå, så var vi lige på en kigger forbi deres aftenbuffet, og hold da op den så også utrolig indbydende ud.

Dette er helt klart et sted vi vender tilbage til en anden gang.

Is Blokhusfiskerestaurant your company?

blokhusfiskerestaurant.dk Details

Visit Blokhusfiskerestaurant