Blomsterhuset Herning reviews

Blomsterhuset Herning reviews

7.4

Overgik alle mine forventninger!! :)

Jeg blev så positivt overrasket. Jeg havde forventet at brudebuketten ville være smuk og yndig, men Blomsterhuset i Herning overgik alle mine forventninger.
Prisen var lige tilpas i forhold til hvor flot arbejde og de eksotiske blomster som skulle i den.
Alt kontakt forgik pr. mail, som var professionelt og ubeklageligt.

Blomsterhuset Herning, mange tak for en fantastisk kundeservice og for en perfekt resultat.

Jeg giver Jer mine varmeste anbefalinger.

Is Blomsterhuset Herning your company?

BLOMSTERHUSET ApS Details

BLOMSTERHUSET Online blomster salg Danmark, køb online i Herning - Send en blomst til en du holder af, online-salg-24 timer i døgnet. Bestilling af dekorationer, vin og blomster - Blomsterhuset sender ud hver dag til fest, brylllup, begravelse mm.

Visit Blomsterhuset Herning

We live here: Vestergade 4