Blovstrodkro reviews

Blovstrodkro reviews

4.8

Føj.

Jeg har aldrig nogle sinde smag noget så forfærdeligt. Bøffen var ikke andet ind sener(staves) og betjeningen var forfærdelig. Stod i 10 min og ventede på at fortælle tjeneren at min bøf var kold. Lavede de mig ikke en ny? nej de opvarmede den i en mikroovn. Det eneste positive jeg kan skrive om den er om deres pomfritter, da de var ok. Kommer aldrig der igen og vil heller ikke opfordre andre til det.

Rædselsfuldt

Ventede over en time på hovedretten, betjeningen var hæslig, maden smagte af ingenting, og bøffen var sej. Jeg har fået bedre mad på macdonald, og det koster ikke 149 for en skosål.

Middelmådig mad til lave priser

Middelmådig mad og service, der svarer til den lave pris. Ville dog ønske et udvalg af bedre kvalitetsmad til en lidt højere pris.

Stedet appellerer mest til unge, børnefamilier og soldaterne fra Høvelte kaserne. Andre skal nok holde sig væk.

Frokostbuffet..

Frokostbuffen var rigtig fin til de 39,- kr. som det nu koster.
Udvalget var rigtig fint i forhold til prisen.

Dog havde servitricerne mere travlt med at tale om hvad der søskende godt kunne tænke sig at lave end at sørge for fadene ikke stod tomme så man måtte står og vente på at maden lige skulle varmes.

Vi var 10 personer og endte ud med at betale 665,- inkl. drikkevarer - Sådan!

Men alt i alt. god tilfreds.

Meget tilfreds

Jeg var med nogle veninder på Blovstrød Kro for at spise seafood buffet.
Jeg blev utroligt overrasket over kvaliteten på maden. Det var super lækkert. De må køre med underskud på den buffet. Den kan virkelig anbefales.
Derudover fik vi også en rigtig go oplevelse. Vores tjener var rigtig sød, og vi havde en virkelig go aften.

God hverdagsoplevelse

Min familie fik en god oplevelse i starten af august. Buffet'en så fin ud, men køen var lang, så vi fik alle bestillinger fra menukortet. Maden og portionerne var gode til prisen og servicen var rigtig god - på trods af at personalet ikke får del i drikkepengene. Udvalget af drikkevarer skal der arbejdes på (kun få ølmærker og drikkevarer til børn) og min bestilling kunne have været lidt varmere.

Det er en om'er.... Bare ikke med mig som offer

Vi var en familie på fire der skulle have et fornuftigt og billigt måltid en glad sommeraften.

Vi kom kl. 19.50 og kontaktede personalet, der med et smil pegede os uden for. So far so good.

Kl. 20.15 havde de endnu ikke taget i mod bestilling selv om vi de sidste fem minutter havde viftet med armene og kaldt efter tjeneren når hun gik forbi (hvilket ikke var tit). Jeg henvendte mig i baren og bad pænt om at der kom nogen ud og tog imod vores bestilling. 20.20 bestilte vi. 20.35 kom vores drikkevarer - glas stablet på bordet, vinen åbnet i baren, og med besked om at vandet måtte vi vente lidt på da der ikke var vasket kander op. 20.45 kom vandet. 20.50 en time efter ankomst kom vores forretter. Hurtigt spist da vi var meget sultne på dette tidspunkt. Ventetid igen. 21.15 ankom vores hovedretter - fornuftige bøffer, friske salater og gode kartofler... Men den ene bøf stegt koksgrå (bestilte medium). Salt og peber forsvandt ved afrydningen af forretterne. Og de to ekstra salat vi bestilte dukkede aldrig op. Desserter glemte vi alt om, da vi ikke turde satse på ventetiden. Det skal nævnes at der da vi kom ikke virkede travlt, der var måske max to tredjedele fyldt med gæster.

Hvis jeg skal være super positiv så havde vi det hyggeligt (men det var os selv der forstod at holde humøret højt), personalet var (trods alt) rigtig flinke, og maden var (med et par kiksere) fin. Det tjener to stjerner.

Men logistikken omkring bestilling, mad og betjening var kort fortalt en ren katastrofe for et professionelt spisested - for mig at se er der en ledelse der skal stramme gevaldigt op.

Ny strategi og portionsanretning gør Blovstrød Kro uattraktiv som spisested

Vi har tidligere været glade for at komme på Blovstrød Kro, da priserne var yderst rimelige, portionerne meget fine, og kvaliteten helt OK sat i forhold til prisen - et godt sted for os som børnefamilie. Desværre blev aftenens oplevelse én lang skuffelse; vi troede i første omgang der var tale om børneportioner, da vores mad kom ind. Aldrig har jeg set så lille en bøf, som den min partner fik, og jeg selv blev "velsignet" med en bøf i miniaturestørrelse, en lille portion pomfritter og tilbehør i form af én halv tomat. Tidligere var salaten en del af maden, der også indeholdt en større bøf og en større mængde pomfritter. Da vi spurgte ind til dette hos den iøvrigt meget venlige betjening, fik vi at vide, at vi skam kunne tilkøbe salatbuffet for 39 kr. per person. Meget smart, Blovstrød Kro: I har ikke hævet priserne, blot gjort portionerne mindre og fjernet tilbehøret....! Desværre har I også fjernet jeres største fordel: prisen. Nu kan jeg for de samme penge få den samme madoplevelse på flere spisesteder i Allerød by - og det vil jeg så gøre. Jeg kan kun anbefale andre at køre de 5 minutter ekstra til Allerød centrum og få en lignende madoplevelse i mere hyggelige rammer der.

Excellent food, great prices, professional & friendly service- highly recommended

We spent a lovely evening at Blovstrod Kro over Easter. We had the salmon and oksefillet which were delicious and cooked perfectly, and the children had the buffet which was regularly filled up with hot food. We were amazed at the quantity and quality of the food and the price was extremely reasonable. The desserts were delicious too and the portions were large. We tried the Creme Brulee, Chocolate Mousse, Pancakes and Tiramisu. Our waitress was very professional, she recommended a really good wine - Primitivo - and made us feel very welcome. We were served quickly and didn't have to wait long for our food - even though they were busy. We would definitely recommend Blovstrod kro. It’s a family-friendly restaurant with a cosy atmosphere and is good value for money. We’re looking forward to eating there again soon.

Supergod - her kommer vi gerne igen!

Vi fejret min fødselsdag d 26/3 på Blovstrød Kro og det blev en supergod aften! Jeg blev anbefalet oksemørbrad og den var 100% perfekt! Vinen var en italiener - Primitivo, supergod vin til prisen. Til dessert blev det både creme brule og chokolademousse - kæmpe portioner - lige tilpas :-) Ungerne fik kongelig behandling - kæmpe portioner, og lige efter deres smag! I det hele taget rigtig god mad til en rigtig god pris! Og med en supergod servering - og en god stemning i det hele taget, så kan jeg kun give Blovstrød Kro min bedste anbefaling! Det eneste jeg ville ændre på ville være et lidt bredere vin kort - i den lidt dyrere ende. Jeg giver gerne 4-500 kr for en god Barolo eller Amarone til en god bøf!

Hyggelig aften med god mad

Jeg var ude og spise med min familie på Blovstrød for lidt siden. jeg havde en fantastisk aften med lækker mad, og god betjening, for nærmest ingen penge.
vi fik tre retter for 199 og var kun glædeligt overaskede bøfferne var helt perfekt stegte, pommes fritterne var sprøde derudover kom maden inden for kort tid. Alt var helt som det skulle være.
kan helt klart anbefales og vi kommer helt sikkert igen:

Dejlig mad - god betjening - hyggelig kro

Jeg var oppe at spise på blovstrød kro med en veninde og det er hvertfald ikke sidste gang vi gør det! Vi havde en rigtig hyggelig aften, med den 3-retters menu de kører for kun 199 kr. Vi bestilte oksecarpaccio til forret og var meget tilfredse. Til hovedret fik vi en oksefillet, som var perfekt stegt, med en masse lækkert tilbehør. Til dessert kan chokolademoussen klart anbefales. Betjeningen var helt i top hele aftenen! Alt i alt havde vi en rigtig god oplevelse!

Laila

Steaks kom aldrig efter 50 minutters venten

Søndag 24/3 kl. 18.20.
Vores to børn valgte buffet og vi to voksne bestilte to Ladysteaks, da det endelig var lykkedes os at fange en tjener. De kom ikke selv - man måtte hente en i baren.
Bordet ved siden af vores, der ankom efter os, fik mad bestilt fra menuen, men vores kom aldrig.
Efter 35 minutters venten, da børnene havde spist, rykkede vi for de to steaks og fik at vide, at der var travlt.
Efter 45 minutter - stadig ingen steaks - sagde vi, at hvis de ikke var kommet inden 5 minutter, ville vi gå og blot betale børnenes mad.
Steaks'ene kom aldrig!!!!
Pigerne i baren burde selv efter max 20-25 minutter have sikret sig, at to bøffer og pommes frites var klart. Det tager ikke mange minutter at stege.
Elendig service....

Steaks kom aldrig efter 50 minutter

Søndag 24/3 kl. 18.20.
Steaks'ene kom aldrig!!!!
Elendig service....

God mad - perfekt service - en god oplevelse.

Vi havde en rigtig god middag på jeres kro. Det er ikke sidste gang.

Det var dejlig mad og en god betjening.. Ikke sidste gang vi er der.. Et hyggeligt sted.

God mad til prisen

Vi spiser nogle gange om året på Bloustrød Kro og er tilfreds med maden. Hvad kan man forlange til den pris?? Det er jo ikke gourmetkokke der laver maden, men den smager godt og der er masser af den. Og en perfekt børnerestaurant. Og som regel er det søde piger der betjener folket :0) Vi vender altid tilbage.

Legendarisk dårlig mad.

Kolde grill spyd og spareribs med bløde lunke pommes...

Husker stedet og maden som meget bedre men kan absolut ikke anbefales.

skuffet

Skulle ud en torsdag og ha Spareribs som de har til 69 kr. ad libitum. Vi var 3 gutter som landede på kroen kl 18.30 og fik af vide der var 45 minutters ventetid på Spareribs, Ikke optimalt når det er det man gerne vil ha og ikk kan bestille bord. Syntes også servicen er faldet i forhold til før i tiden desværre..........

Fin bøf, men god plads til forbedring

Var der her i nov. 2011 med et selskab på 10 pers. Selve bøfferne (forskellige typer) var helt i orden og det samme gælder egentlig fritter og sovs.

Men salaten var virkelig ringe og serveringen var heller ikke for god, de var ikke gode til at holde øje med os så man kunne bestille drikkevare osv. de glemte flere af de ting vi bestilte osv. osv.

Har givet en rimelig karakter alligevel fordi bøfferne som sagt var fine og det betyder nu meget for mig :)

Men kom nu, det sidste er sjusk

Is Blovstrodkro your company?

Visit Blovstrodkro