Blue Tomato reviews

Blue Tomato reviews

7.6

guter Service faire Preise

Nette und kompetente Beratung vor Ort und online. Toller Shop weiter so!

Elendig kundeservice, der forsøger at snyde sig udenom..

Jeg købte i slutning af sommeren 2013 et par skibriller fra Blue Tomato, som i uge 7 2014 blev brugt for første gang.
Efter en god ferie sad jeg med et par ødelagte skibriller, hvor elastikbundet var trevlet op. Jeg kontaktede derfor Blue Tomato, som måtte beklage mig med, at der intet var at gøre. Efter længere korrespondance fandt vi dog frem til en løsning, hvor jeg skulle sende dem retur for egen regning, hvilket jeg fandt urimeligt eftersom, der stod noget andet på deres hjemmeside. (Deres retningslinjer er meget uigennemskuelige!)

Jeg sikrede mig på forhånd, at jeg kunne få pengene tilbageført til min konto, hvis fabrikanten ikke kunne erstatte dem. Da jeg efter mange uger hører fra dem, meddeler de mig, at jeg vil få en kreditnota på varens pris. Dette fik mig op i det røde felt, selvom jeg først forsøgte høfligt at sige, at vi havde aftalt andet, ville de ikke stå ved det. Først da jeg, meget bestemt, sagde hvad de skulle gøre, fik jeg mine penge tilbageført. en service, der bare skulle være ydet fra starten..

MEGET anbefalelsesværdigt.

Jeg købte en masse forskelligt udstyr uden at se hvor meget af det de havde på lager.
Der var en enkel ting som de ikke havde på lager men så sendte de bare alt det andet udstyr først og da den sidste ting kom på lager sendte de den.
Rigtigt god kundeservice... TAK!!!

SKIDE GODT!!!

Jeg havde en super oplevelse med at handle fra Bluetomato.com
Jeg havde bestilt et snowboard med binder, støvler, en jakke og et par handsker.
Fik det 4 dage efter bestillingen. Hurtig levering og ingen dikkedarer :-)

einfach gut!

Riesige Auswahl an Snowboardjacken, Hosen etc, fairer Preis, gute Gutscheinaktionen, schnelle Lieferung! Gerne immer wieder!

Lynhurtig levering

Bestilte et par adidas bukser, der var udsolgt på de fleste hjemmesider.
Blue tomato havde dem på lager og to dage efter jeg havde bestilt, havde jeg dem i hænderne :-)!

Utrolig ringe betjening

Jeg købte et par sko som var på tilbud, sat ned med 100 kr, skoene kommer også og fejler ikke noget, men de hæver det fulde beløb for dem. Jeg tager kontakt til dem, og de starter med at tilbyder mig en 75 kr rabatkode til mit næste køb, jeg takker nej og beder om bare at få de penge de har hævet for meget refunderet, så tilbyder de mig at kan få 60 kr refunderet, og det er først da jeg knap så venligt som tidligere skriver at de bare skal refundere det de har hævet for meget, hvorefter de skriver og spørger om et konto nr, som de egentlig bare burde kunne finde via ordren. Jeg vil på ingen måde anbefale at købe noget ved dem.

perfect!

perfect, loots of stuff, new and old collections, offers. quick handling and good shipping.

Austrias Finest

En af de bedste og mest stabile snowgear butikker på nettet. Kæmpe udvalg, billige priser og hurtige leveringstider. Har lagt mange penge hos dem siden 2004, og har aldrig haft noget dårligt at sige om deres service.

Easy, Quick, Reliable

Ordered a snowboard thursday. It was shipped friday and GLS tracking information was given. Package arrived in Denmark tuesday.

Meget varierende kundeservice

Jeg har efterhånden handlet for en mindre formue hos BT siden 2008 og har været nogenlunde glad for butikken. Dog virker det som om serviceniveauet er faldet i takt med at butikkens popularitet er steget og jeg vil fraråde folk at handle hos dem hvis de kan finde varen til samme pris andre steder (Hvilket desværre ofte kan være svært).

Jeg har efterhånd oplevet en del gange at de reklamere med tilbud på en vare som de faktisk ikke har, og ikke får på lager igen. Desuden er de blevet meget langsomme til at svare på emails, hvis der overhovedet kommer et svar.

Min sidste dårlige oplevelse var da jeg bestilte Oakley goggles før jul. De ankom med en forkert farve linse som jeg naturligvis ville have byttet. Første ville de have mig til at sende linsen retur for egen regning, men de kom dog på bedre tanker og sendte GLS ud for at hente pakken.
Dernæst ville de først sende den rigtig linse, når de havde modtaget den forkerte som jeg havde sendt tilbage. Det synes jeg egentlig er ret dårlig service i sig selv, men fred være med det.

Jeg stod og skulle bruge linsen på en snarlig skiferie, hvilket jeg forklarede dem, og de lovede at sende den rigtige linse så snart de havde modtaget den forkert fra mig, men selvom jeg kontaktede dem fem!! gange fik de først afsendt linsen en uge efter de havde lovet at gøre det og jeg skulle i øvrigt også rykke dem i tre dage, bare for at få trackingnummeret på pakken...

Det betyder at jeg ikke når at modtage linsen inden jeg tager afsted på min, muligvis eneste, skiferie i år... det er sku' bare ikke i orden og jeg overvejer nu at returnere gogglen når jeg har modtaget linsen... så kan jeg købe en ny, fra en anden butik, næste år!

Stram op Blue-Tomato!

All A-OK

Product as promised, fast delivery, payment OK.

Dårlig Service

Bestilte her i tirsdags en taske fra blue-tomato.com
Der stod at de havde 2 på lager, og det hele var gennemført...
Havde så kontaktet dem på facebook for jeg ville jo vide om de var til at stole på eller ej... De skrev så dagen efter de desværre ikke havde flere på lager, og de ville komme når som helst...
Skrev så Igen i dag for at høre hvad der skete med min bestilling... de sagde så at de ikke ville få flere på lager, og har stadig ikke fået mine penge tilbage...

*NYT* De vil først give mig mine penge tilbage på mandag...

LOVE LOVE LOVE BT!

Køber rigtig tit fra BT og der er aldrig problemer. Så kan kun anbefale dem(:

Great service and delivery!

I highly recommend using www.blue-tomato.com.

I've ordered from the site 3 times, and everytime I've been extremely satisfied.
Lots of products to choose from, shipping from Austria to Denmark is working perfectly, and if some of the items you ordered isn't in stock, Blue Tomato will send them to you without adding a shipping fee.

I will defenietly be using www.blue-tomato.com several times in the future.

highly recomend

great prices.fast shipping
highly recomend

LOVE!!!

Jeg elsker virkelig den her side, køber ting herinde hele tiden, og jeg har aldrig haft problemer, rigtig professionel hjemmeside, kan klart anbefale den, også selvom man kommer fra Danmark

Disappointing Poor Information

I purchased a pair of women's DC Graffik trainers for my wife. The site did not specify if sizes were in UK or US, but I assumed sizes must be in UK. Unfortunately the size I recieved was a US, so was too small. It cost me £8 in postage to Return the trainers to Austria for the Refund. If only they had stated UK/US and EU sizes everyone would know what they were ordering.

Pas cher, rapide et efficace : allemand !!!!

achat sur leur site d'une batterie pour camera.
Très sérieux, mail de confirmation, d'envoi.....
C'est carré, y a juste à attendre le coursier
Produit impeccable, bravo
J'y retourne les yeux fermés

High customer service and fast delivery!

They follow your order to the door and write you instantly if an item is missing or delayed. Really good service and very nice items and a VERY large selection at VERY fair prices. I like that they had free freight too (a short period maybe, but still, saved money here too as it would have cost severel hundred DKK to transport 7 kilos)

Could not find the goods better or cheaper any other place!

Is Blue Tomato your company?

Blue Tomato Details

Snowboard & Surf Shop. Snowboards, Boots, Bindungen, Snowboard Bekleidung, Streetwear, Surfboards & Beachwear. Top-Marken, riesiges Sortiment & Bestpreisgarantie.

Visit Blue Tomato