BM Fitness reviewed by

Dårlig fragt-politik men godt produkt!

Produktet (bodybar) er fuldstændig som forventet og på det punkt er jeg meget tilfreds.
Men jeg betalte 70kr for levering, men blev ikke informeret om, hvilken dag min vare ville blive leveret. Vi havde derfor ikke mulighed for at sørge for at være hjemme ved levering og fik i stedet et papir i postkassen vedr. at de for 75kr ville forsøge at levere varen igen eller vi kunne hente den i Taastrup 25,5 km væk. Vi forsøgte at ringe til både BM Fitness og Danske Fragtmænd, da vi ikke mener, det kan være rigtig, at skulle betale yderligere fragt, når vi ikke var blevet adviseret om, hvornår varen ville blive afleveret. Men ingen af dem ville gøre noget og det var heller ikke muligt at få en dato for en ny leveringsdag, vi måtte bare satse på, at vi var hjemme - så vi endte med at låne en bil og kører de 51 km for at hente vores vare. Det synes jeg ikke er i orden!
    BM Fitness
    TrustScore 9.3 / 10

Reply from BM Fitness

Hej Helle,

Vi er glade for at du er tilfreds med vores produkt samt, at det lever op til dine forventninger.

Ang. fragten så er vi lidt uforstående overfor din anmeldelse. Leveringen af din varer er foregået som oplyst på vores webshop under levering. Din ordre er lavet lørdag, afsendt mandag og forsøgt leveret tirsdag uden du var hjemme. Her et udpluk fra levering på vores webshop.

”Bestillinger i weekenden samt helligdage bliver afsendt næste hverdag med levering den efterfølgende dag. Er du bosiddende på Bornholm skal du forvente 1 ekstra leveringsdag. Leveringen sker normal mellem kl. 8.00 og kl. 16.00 hvor der skal være en person hjemme til at kvitterer for at det rigtige antal colli er modtaget. Hvis der ingen er hjemme i dette tidsrum, kan varerne evt. stilles i carport eller lignende. Dette kan noteres på bestillingsskemaet. Det er også muligt at få fragtmanden til at ringe f.eks. 1 time før han er på adressen”.

Når leveringen er foregået som oplyst på vores webshop og der ikke har været nogen hjemme til at tage imod varen, vil du som kunde blive opkrævet en ekstra udkørsel. Omvendt, var leveringen ikke foregået som oplyst på vores webshop ville vi selvfølgelig betale for den ekstra udkørsel.

Ved en ekstra udkørsel vil der altid kunne aftales en dato med Danske Fragtmænd for levering. Er du blevet oplyst om andet af Danske Fragtmænd vil vi gerne hører fra dig så vi kan gå videre med sagen.

Vi bestræber os altid på at yde den bedste service overfor vores kunder, og da leveringen er sket som beskrevet på vores webshop, håber vi, at du vil revurdere din anmeldelse af vores webshop.

BM Fitness