BMC Leasing A/S reviews

BMC Leasing A/S reviews

9.6

Meget fair og utrolig god service

Vi har været meget glade og tilfredse med vores leasede bil hos BMC auto.
Ingen ubehagelige overraskelser ved aflevering af bilen, man kan trygt og roligt lease en bil, hvor alle aftaler bliver overholdt, hos Jan Lorenzen.

I

All in All - Spotless!!

Takker Jan Lorenzen for en fin og problemfri leasingperiode.

Der var super service da bilen skulle leases, og der var ikke nogen problemer overhovede da bilen skulle afleveres igen.

Kan kun stærkt anbefale de fine priser og den gode service.

Ikke sidste gang vi leaser en bil hos Jan

Super service !!

Kan varmt anbefale BMC leasing og Jan Lorentzen. Har hele vejen igennem oplevet super service og meget konkurrencedygtige priser.
Afleveringen gik også problemfrit og uden nogen ekstra regning.
Vil uden tvivl anbefale alle bmc leasing !!

En helt igennem positiv oplevelse!

Jeg havde ikke haft egen bil før, og var meget i tvivl om hvilken bil jeg skulle lease og hvordan det hele fungerede. Jan fra BMC Leasing var virkelig sød og imødekommende og hjalp mig med at finde en fed bil til en helt i orden pris. Nu er der næsten gået tre år og jeg skal til at aflevere bilen tilbage. Det har helt igennem været en god oplevelse hvor jeg har fået råd og vejledning, og i virkeligheden også en bedre service end jeg egentlig forventede at få. For eksempel stod jeg pludselig med en bilnøgle som ikke længere kunne fjernlåse. Jeg skrev en mail til Jan og spurgte hvad jeg skulle gøre. Han svarede med det samme selvom det var i juledagene, og sagde at han nok skulle betale for reparationen af nøglerne. Han har holdt sit ord selvom det blev dyrere end han havde regnet med. Tusind tusind tak til søde Jan fra BMC. At lease hos ham har uden tvivl været det bedste for mig som førstegangsleaser :-)

Fin service

Jeg endte med ikke at lease en bil hos bmc, men det skyldes alene et andet attraktivt købstilbud, jeg fik hos en anden. Men jeg vil gerne rose den service jeg fik i forbindelse med diverse forespørgsler, hvor jeg mærkede en villighed til at gøre alt for særlige ønsker hos kunden. F.eks. i forhold til leveringstid. Så på den front kan jeg godt anbefale BMC

Super service!

Super service, godt forhold og ingen problemer i forhold til levering / aflevering af bil

Bedste leasingkoncept i DK

Jeg har igennem 5 år handlet forskellige biler med Jan Lorenzen, både biler jeg har købt og leaset. Uanset om det handler om køb eller leasing er det altid en super oplevelse at handle med ham. Senest i sidste uge afleverede jeg en leaset Corsa, som jeg byttede med en Astra.. Kan kun give Jan mine allerbedste anbefalinger.. Han er en person der absolut er i øjenhøjde med kunden.. Altid glad, kompetent og kan tale med alle store som små.. Ingen dikkedarer når du afleverer din leasede bil (min havde små skrammer her og der efter 90.000kms brug).. Alt i alt en rigtig god oplevelse.. Det er trygt at handle/lease her..

Super service, gennemskuelige (lave) priser, ingen overraskelser.

Det var én af de mest positive købsoplevelser, jeg har haft. God kommunikation fra ende til anden, og jeg følte mig personligt og godt behandlet.

Kombiner det med rigtig gode priser, og en kontrakt skrevet i menneskesprog, hvor man ikke er et øjeblik i tvivl om, hvad man får, og der er ikke er en eneste * der skjuler noget med småt.

Kender I de handler, hvor man 1 sekund efter at have set vare+sælger+biks bare véd, at alt er i orden, og man behøver sådan set ikke spørge ind til noget eller teste noget? Sådan er det her.

Varmeste anbefalinger, og jeg kan ikke forestille mig andet, end at jeg er kunde her i mange bil-skift.

- Thomas

Her er tingene bare i orden

Leasede for 3 år siden, og alt har bare være i orden fra starten.

Det meste ordnet på mail uden det mindste problem. Jeg var enda så uheldig at den bil jeg skulle aflevere i indbytning fik defekt motor i den periode jeg ventede på papirgangen.

Alt blev løst tilfredstildende.

Efter endt leasing, aflevering uden problemer. Hurtig afmelding og ingen sindsyge regninger bare OK.

Et firma man kan stole på, en aftale er en aftale.

Mvh Erik Løth

BMC svarede på mine spørgsmål på mail inden for samme dag og jeg fik svar på alle mine spørgsmål. Ved afhentning var alt også perfekt. Nu glæder vi os bare over bilen - som det har været indtil videre har vi ihvertfald ingen bekymringer om samarbejdet de næste 3 år.

Rigtig god oplevelse

Har re-leaset en VW Golf og har været yderst tilfreds med både bilen og processen da aftalen skulle laves. Jan Lorentzen er en mand du kan stole på!

Personlig betjening

Selskabet leverer hvad de lover. Meget personlig betjening. Ikke særlig formelt.

Fremragende service hos BMC

Fremragende service hos BMC - hurtig og effektiv samt ikke mindst priser der er til at leve med

Levering som aftalt

De er flinke at snakke med og leveringen foregik hurtigt til aftalte tid.

Nemt og billigt

Super service, hurtig respons på henvendelser, billig i forhold til andre leasingselskaber (lave startomkostninger, lav leasingydelse, lav pris ved ekstrakørte km). Stor fleksibilitet hvis du vil skifte til anden bil under leasingperioden. Kan kun abefales.

Kvalitetsbiler til lav pris samt fremragende og tillidsfuld kundeservice

Meget hurtig ekspedition og meget overskuelig leasingkontrakt til markedets billigste priser.
Jan Lorenzen er en meget tillidsfuld ambassadør for firmaet, og han ved hvad han snakker om. Han giver dig en super service, og til en meget fornuftig pris.
Har p.t leasingbil her, og får også min næste bil herfra.
Kan absolut anbefales

Super behandling-det fungerer :)

Jeg har fået en go behandling og er meget tilfreds. Gode betingelser og en overskuelig aftale :)

Super service og tillid til forhandler

Bmc har virkelig attraktive priser og en mand bagved som forstår hvad god service er så man føler sig i trygge og professionelle hænder. Eneste grund til den femte stjerne ikke til stede er pga nogen opstartsproblemer med bilen som indehaveren ikke kunne gøre for. Dog lidt irriterende at skulle have den på værksted med det samme. De bedste anbefalinger herfra. Lasse Schou Larsen aka Drengerøven

Super oplevelse

Jeg har leaset en Skoda Citygo ved BMC leasing. Det hele har fungeret upåklageligt, nemt med kontrakt, valg af bil, afhentningen og kommunikationen. Bilen kører upåklageligt og jeg har allerede givet BMC leasing mine bedste anbefalinger til flere.

God service og fin bil

Fin service omkring valg af bil, aftaleindgåelse og efterfølgende udlevering. Kan vamrt anbefale BMC leasing.

Support

Om virksomheden

Vi har de bedste vilkår og priser i Danmark på privatleasing på både fabriksnye og ReLeasing-biler !- Vi er klar at give dig et uforpligtende tilbud på privatleasing tilpasset netop dine behov!

Visit BMC Leasing A/S

Write to: jl@bmcleasing.dk