Bmradio reviews

Bmradio reviews

8.9

Rigtig god service, og hurtig levering!

Ingen beklagelser herfra overhovedet.
Fik fin service og vejledning inden selve købet, og sælger holdt hvad han lovede.
Desuden hurtig forsendelse, omend varen lige tog et par dage før den var på lager.
Momsrefusion, da jeg bor uden for EU, var desuden intet problem overhovedet.

ingen svar

du skrev dette til mig søndag =Hej Tommy

GS-50 kommer på lager sidst i denne her uge vi kommer i nu.Kan du vente så
længe...

jeg svarede har du noget der ligner der er på lager, samme dag men i dag onsdag inget svar fået

God oplevelse, dog en anelse langsom forsendelse.

MB-Radio.dk har en god og gennemført hjemmeside og en godt sortiment. Den bestilte vare var ikke på lager men jeg blev meget hurtig gjort opmærksom på det pr mail og blev i samme omgang tilbudt alternativer. Rigtig god oplevelse. Der er rigtig dejligt at der bliver fulgt op på en ordre på den måde.
Tak for god behandling.

5 stjerner - God service og ordreopdatering

5 stjerner - God service og ordreopdatering
Ingen problemer da jeg ønskede at benytte retten til at sende varen retur

Altid super service

Vi har i Hjemmeværnspolitiet i Silkeborg handlet radio hos BM Radio i Odense siden 2010, såvel som andet udstyr.
Det har vi ikke et sekund fortrudt. Hos os skal det med radiokommunikation jo virke hver eneste gang og det skal være noget der er funktionelt, moderne og holdbart.
Det har BM Radio været solid leverandør af fra start af.
God support og altid hurtig levering.

Meget hurtig levering

Jeg bestilte en strømforsyning ved BM Radio, og allerede samme dag fik jeg besked om, at pakken var afsendt. Yderligere fik jeg mulighed for at spore pakken hos post Danmark. Næste dags morgen kom et flinkt postbud og afleverede pakken med et smil. Godt arbejde.

Super hurtig levering .. :)

Jeg har kun godt at sige som ny kunde her :)
super hurtig levering og enda selvom de skriver de holder ferie.
Bmradio.dk kan varmt anbefaldes... :)

DAB Antenne

BM Radio var billigst med DAB stueantennen. Varen kom 2 hverdage efter bestiling.

Hel klart 5 Stjerner

En meget seriøs virksomhed og med en service der hel klart er til 5 stjerner.JP

Service i top

Stort udvalg og super service, min varmeste anbefaling

Super service, også ved garantisag.

Jeg bestilte en Dreambox, kabler, lnb, switch m.m. til en særdeles rimelig pris. Levering var fra dag til dag, med track & trace.
Uheldigvis fik jeg efter en uges brug problemer med Dreamboxen, den var helt død. Jeg mailede til Brian Mikkelsen om problemet og han bad mig returnere Dreamboxen. 2 dage efter jeg havde returneret varen, modtog jeg den i perfekt stand, og har ikke siden haft problemer.

Fantastisk service, her vil jeg afgjort anbefale at handle.

John Jacobsen

super forhandler

har aldrig oplevet sådan en god seriøs og hurtig forhandler
bestiller man om formiddagen kommer varen allerede dagen efter
har efterhånden handlet med BM mange gange og vil fortsætte med det

der kunne nogen af de andre forhandlere virkelig lære noget
hurtig handel gir flere kunder
samtidig er servicen helt intop

Hurtig levering, gode priser, god kommunikation

Bestilte en masse dele, en af dem var ikke på lager, fik en mail hvor der stod det ville blive sendt når den kom på lager få dage senere. Dagen efter det var sendt stod posten med pakkerne herude.

super service - også ved garanti

Købte en AzBox receiver - dag til dag levering.
Desværre gik receiveren i stykker, men også under garanti/ombytning er service i top, der svares hurtig på e-mail og byttes inden for få dage.

Et sted der kan anbefales og hvor jeg vil handle igen.
Paul.F

God service og vejledning.

Har lige fået et apparat leveret af BM til største tilfredshed. Objektiv vejledning og fyldestgørende svar på spørgsmål, gør det til en positiv oplevelse at handle med Brian Mikkelsen. Kan kun anbefales. Mvh OZ1HGH

Super service og god kunde kontakt

BM radio, er ekstrem dygtige til at svare på spørgsmål og altid i en dejlig tone, selvom man er helt ny og intet kender. Jeg følte det var en meget personlig forretning vi lavede og handelen var smooth hele vejen. Dog tog det mig noget tid at bestemme mig for hvilken produkt og hvorfor, og det hjalp BM radio mig heldigvis med.

Jeg har flere gange købt varer ved BM-radio og har altid modtaget varen som bestilt.
Har lige haft en reklamation på en digital modtager (ca 5mdr. gamel), også det klarede Brian flot, han sendte en ny inden han havde modtaget den gamle, dog havde jeg afsendt den defekte retur.

***** BM-RADIO KAN VARMT ANBEFALES ******

Har lige købt div. radiogrej, alt leveret hurtigt, fint indpakket og en god kundebetjening.

Kan varmt anbefales.

73's

OZ9FB

Perfekt...!

Jeg har handlet der flere gange - har altid fået fremragende service, yderst professionel rådgivning (selv på produkter som der ikke blev forhandlet) og ikke mindst altid blevet modtaget i en munter tone.
Har afhentet varer på de mest mærkelige tidspunkter - men fordi tidspunktet passede mig bedst - alt i alt et fantastisk sted at handle.

bm radio bruger bonde fanger kneb

Jeg har d. 10/03/2010 Bestilt 1 stk DreamBox 8000 HD – til 7.399,- kr. Der stod at den var på lager – altså d. 10/03/2010.
Har betalt med mit Dankort. Mit ordre nr.: 22XX (det rigtige har trustpilot)

Her den 15/03/2010 står den stadigvæk til at være på lager. Har endnu ikke fået bekræftelse på at min ordre er slettet.
Har naturligvis taget hard copy af hans side med flere forskellige datoer, hvor man skriver, at man har DreamBox 8000 HD på lager.

Jeg fik at vide d. 10/03/2010 at BMRADIO havde udsolgt og at man først fik varen igen først i april måned.
Så man ved at varen ikke er på lager og den først kommer ca. 1 måned efter vi ordrede. Der spørges ikke engang ind
til om man vil have slettet ordren.

Varen står stadigvæk til at være på lager her d. 15/03/2010 klokken 18.06.

Det er ren bondefangeri – vi har været ude for. Det man gør, er at man sørger for at kunderne bestiller og herefter binder dem til sin webshop
ved at love at varen er på lager – men det passer ikke. Dette er ulovligt ifølge forbrugerstyrelsen og det kaldes ganske enkelt bondefangeri.

Vi har forespurgt [externt link fjernet] om BMRADIO var forhandler, og det benægtede man meget promte. Man havde aldrig haft BMRADIO som
forhandler og ønskede heller ikke at have dem som forhandler. Det er set hos [externt link fjernet] at BMRADIO skulle være forhandler, men det er
altså IKKE sandt.
Jeg troede på det, idet man kan gå ind på [externt link fjernet] og så kommer man direkte til BMRADIO. Har orienteret [externt link fjernet] om at BMRADIO
misbruger deres firmanavn.

Jeg føler mig ”bondefanget” og har haft en rigtig dårlig oplevelse. Nu håber jeg at pengene bliver frigjort på mit dankort – men mon ikke når denne sag kommer frem.

Jeg er rigtig ked af det og må advare imod sådanne en shop der bruger sådanne kneb. Har prøvet at ringe til firmaet, men man har endog ikke nogen telefon.
Jeg plejer ikke at brokke mig men syntes at det var lige dråben over al frækhed.

Mail fra BMRADIO til mig (dokumentation for min oplevelse):

Ordrenummer: 22xx (det rigtige har trustpilot)‏
Fra: BM-Radio.dk (info@bmradio.dk)

Sendt: 10. marts 2010 21:27:23
Til: xxxxxxxx@live.dk
Hej

Dreambox DM-8000S er desværre udsolgt. Den kommer ikke på lager før først i april....

Venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
Ajungitsumik inuvdluaritse/Við kvøðu/Kær Kveðja

BM-RADIO.DK
[Navn fjernet]
(Sælger / Sales representative)
bmradio@bmradio.dk
www.bmradio.dk

BM-Radio.dk Details

BM-RADIO.DK handler med vare inde for Radio kommunikation og Radio og Tv udstyr.Som fek Satellit modtager og diverse tilbehør som diseq,Parabol m.m.

Visit Bmradio

Write to: bmradio@bmradio.dk