Bmxbutikken reviews

Bmxbutikken reviews

6.9

God butik

Super butik med stort udvalg.
Gode priser og rimelig service.

Uprofessionel service

Bestilte diverse bmx-artikler til min søn i julegave.
Fik et par dage efter en mail om at en af tingene ikke var på lager og blev spurgt om jeg ville have en anden i stedet. skrev at det ville jeg ikke, fik sms om at vedkommende var til begravelse og om jeg lige ville kontakte en anden på lageret. Dagen efter fik jeg en afsendelsesbekræftelse på alle tingene og pengene blev trukket på min konto. Uden at vide at det blev sendt med GLS fik jeg en mail om at pakke kunne hentes i GLS pakkeshop 10 km fra min bolig i et helt anden by! Og da jeg hentede pakke manglede den vare som de havde sagt ikke var på lager - men havde trukket penge for! Efter flere mails frem og tilbage får jeg at vide at de vil bestille varen hjem og at den er på lager engang i januar, det ville jeg ikke vente på og vil have mine penge tilbage. 2 dage efter beder de om mit kontonummer i stedet for bare at sætte pengene retur på kreditkortet, og 3 dage senere igen går pengene så endelig ind på min konto. Resten af varerne var fine og som de skulle være, men at man sender til en helt anden by, og at man trækker penge for noget som aldrig er sendt - det er bare ikke OK.

Is Bmxbutikken your company?

Visit Bmxbutikken