boboonline.dk reviews

boboonline.dk reviews

9.4

rigtig god

Hurtig og venlig levering, nemt at overskue udvalget.

Super godt firma,der leverer gode produkter hurtigt

Vi har købt en super lækker sofa, og er yderst tilfredse med den. . De havde givet os en leveringstid hvor vi ikke var hjemme, og vi kontaktede dem og fik en ny tid der passede uden problemer.

+*+*+*+*+**+*+*

God service og levering til tiden, samt god kvalitet det er sku iorden ;0) .......

Alt gået efter planen - god kvalitet

Der var god service og kvaliteten er god

Bestilling - forsendelse - produktet -alt har fungeret fint.

Som nævnt herover har der ikke været nogen problemer , eller noget
at klage over . Handelen har fungeret fint.

Effektiv og god

Bestilte online, fik mail løbende om hvor min ordre var i systemet, og levering lige til døren. Kunne ikke være nemmere eller bedre..:). Kunne absolut godt finde på at benytte mig af boboonline igen.

Super god service, super skønne møbler😀😀😀

Jeg har købt et rigtigt lækkert spisebord og en hylde. Det er så flot. Er helt vild med møbelserien Nice. Gid jeg havde plads til nogle flere møbler fra serien. 😊😊😊

God service og lækker bord.

Fik chattet med boboonline inden jeg købte da der var nogen uddateret information som de fik lyst med det samme. Rigtig god service der.

Hæve-sænkebordet kom ubeskadet dog var selve pakken beskadet. Men bordet havde ikke taget skade selvom der var flere større huller.

Levering var som lovet.

Nemt og bekvemt, leveret gratis til døren med et smil.

Er glad for både kvalitet og service, det var meget nemt at handle hos boboonline. Skriver denne anmeldelse fra min nye sofa, som jeg er helt vild med. ;)

Alt var perfekt

Bestilling, bekræftelse og levering var til min fulde tilfredshed.

3. gang var ikke lykkens gang

Et skab med 4 låger blev bestilt og leveret. Kun den ene af lågerne var ikke beskadiget!
Efter henvendelse til firmaet blev der bestilt og leveret 3 nye låger, som alle viste sig at være beskadigede under transporten.
En ny kontakt til firmaet affødte levering at endnu 3 låger - og gæt, ja, de er også alle ubrugelige!

Fakta er, at vores nye skab kun har én låge (der skulle være 4) - og vi har 9 låger stående, som alle har fået en hård medfart under transporten, fordi producenten ikke emballerer ordentligt, og fragtfirmaet sjusker.

Det er meget utilfredsstillende.

Bobooline har som sådan behandlet os pænt, men ikke godt nok. Det er ikke i orden, at vi endnu ikke har fået intakte låger til skabet. Det kan gøres langt bedre.
BOBO

Reply from BOBO

Hej Merete

Tak for din anmeldese.

Det er ikke godt nok. Vi sørger for at ombytte med egen bil istedet for producentens fragtfirma, og tage de gamle med retur.
Jeg har sendt dig mail.

Mads Daugaard Sørensen
boboonline.dk

Godt tilfreds:

Jeg har lige handlet med boboonline,jeg er godt tilfreds og kan også anbefale andre at handle der,hurtig og dejlig Levering lige til Døren,og Varen var i orden,tak for god Service. Mvh. Karen Andersen.

Super liggekomfort

Vi har bestilt en 140x200 elevationsseng til vores datter på 12. Den er perfekt, hun ligger super godt og sover fantastisk, som hun selv siger :)

Barstole

Vi bestilte 2 barstole på boboonline.dk og det fungerede fantastisk, så vi kan kun anbefale at handle der 😄

SUPER SUPER FIN SERVICE HELE VEJEN IGENNEM - DET KAN VI LI ;)

Skrevet sammen med Bo & Mads om de kunne rykke leveringstiden lidt frem pga min vare skulle bruges som en gave. Alt kom til tiden. Rigtig godt arbejde :))

Som ventet

Fik varen som ventet og alt var ok.

Super fin sofa og levering til aftalte tid

Vi skulle modtage vores nye sofa tirsdag mellem kl. 9 - 12. På slaget 9 kører fragtbilen op foran vores hus, så det kan man da kalde absolut til tiden. Sofaen er super, og lever fuldt op til vores forventninger. Hele familien - 2 voksne, 2 børn og 1 hund - er meget tilfredse med vores køb, og vi køber gerne hos boboonline.dk en anden gang.

What you see is what you get!

Nemt og enkelt, find, bestil, få leveret, og betal - jeg havde ikke forventet andet og det var det jeg fik!

Der er kun én ting at sige: perfekt!

Sublim sovekomfort!!

Fin behandling! Til en afveksling overholder dette firma indgåede aftaler! Giver en dejlig afslappende nattesøvn!!

BOBO Details

Visit boboonline.dk