boboonline.dk reviews

boboonline.dk reviews

9.4

fedt køb

Det er nok den bedste internet handel jeg har gjort

Nå nå nåååå

Denne form for anmeldelse trækker så absolut ned!!!!! Vi er ikke nødvendigvis smashtekstekst forfattere. Og så mit navn på kun tre bogstaver.

Jeg har kun svare fordi jeg blev vrissen af formen

Super god service og fleksibilitet

Levering i top, produkt i top, service i top!!! Meget tilfreds med mit køb af madrasser hos Bobo online!!

Fungerede perfekt

effektiv og præcis service. Ingen fejl velindpakket.

God til prisen

Fin skammel. Hurtig levering.

Alletiders

Jeg er yderst tilfreds med både produkt, levering og handel.

Ekstrem hurtig ekspedition og en drøm at have med at gøre med hensyn til reklamation. Simpelthen perfekt!

Bestiller varer en søndag aften.... 20 minutter efter modtages bekræftigelse og at varen forventes leveret 2 dage senere, hvilket sker uden problemer.
Varen transportskadet og ved henvendelse til firmaet med billeddokumentation er bestilles der omgående nye varer og disse ankommer 3 dage senere. Perfekt service!

Flot information - levering til tiden- finkvalitet af produktet

Leveringen kom til aftalte tid , og leveret efter beskrivelse . Kvalitet på produktet var inden for forventet.

Super flotte reoler til en god pris og fornuftig leveringstid

Vi er super tilfredse med de reoler, vi har købt hos Boboonline.dk. Rigtig god pris ift. kvaliteten og fantastisk med fri levering.

Kan ikke blive meget bedre

varen kom til aftalt dag og tid med en flink chaufør, det er absolut ikke sidste gang
vi handler hos boboonline.dk
Palle Hübsch

Helt fantastisk handle!

Det var så nemt, at gå ind på hjemmeside og bestille.. Samt var der på hjemmeside hjælp at hente fx ang vægt, så sengen kom til at passe både til mig og min mand.
Jeg modtog mails når der var ny info ang min bestilling. Det bedste var, at sengende var forventet at ankomme i starten af uge 11, men ankom fredag i uge 9, var pakket forsvarligt ind, uden skader, alt var med. Vi sover helt fantastisk i dem og det lader til at være en god kvalitet til fornuftige penge.. Alt i alt - en helt fantastisk handle og dejlige senge :)

alt gik som lovet

dem ville jeg gerne bruge en anden gang

Nemt

Det er nemt at bestille på hjemmesiden og det bliver leveret som aftalt så det er dejligt.

God start på en skilsmisse:-)

Ny lejlighed og næsten ingen ting at starte med, så økonomien blev sat på en prøve...
Kiggede og kiggede på nettet efter en sofa som jeg kunne se mig selv i, faldt over Bobo online og så efter sofa på deres hjemmeside, faldt over en som så lækker ud men til en pris af kun 3.999 kr tænkte ja ok en billig sofa til at starte op med... Men må indrømme at jeg blev MEGET positiv overrasket både over kvaliteten men også selve udseende i virkeligheden, ikke nok med at jeg er ovenud tilfreds med MIN sofa så var leveringen også perfekt og til tiden som jeg fik mail om en dag efter jeg bestilte;-)
Vil helt sikkert se efter på Bobo næste gang der skal handles møbler...
Flemming

Nemt

Hurtigt og nemt at bestille vare dejligt at man ikke skal betale fragt .. Når man ringer for at
ændre varen er det en super betjening
man for
Hilsen Anette

Helt tilfreds

Venlig og imødekommende betjening. Varen lever fult ud op til forventningerne

super betjening

jeg var på nettet og fandt noget jeg gerne ville have, men vidste ikke lige om det præcis var det jeg ønskede. Ringede til firmaet, de svarede øjeblikkeligt, og gav en udførlig vejledning. Bestilte, og ventede på varen. Da jeg ligesom mente at den skulle være kommet, ringede jeg til firmaet, endnu engang var der hurtig svar, og personen jeg talte med vidste hvad jeg snakkede om næsten før jeg fik forklaret, og kunne sige at varen kom den og den dato kl. det og det, og det gjorde den. Samlingsvejledningen var let at følge selv for mig der ikke har prøvet det før.
super service, og fin pris.

Super service, god kvalitet, fin levering

Absolut ingen problemer, god vejledning ved køb. Vil absolut handle der igen.

Kan så absolut anbefales at handle hos boboonline.

Fortrinlig og venlig betjening, da jeg var lidt i tidsnød. Og varen kom 2-3 før lovet. Kan varmt anbefale dem.;-)

Super, ingen problemer

Skrivebord og skuffesektion kom som aftalt. Intet manglede. Produkterne levede til fulde op til det forventede.

BOBO Details

Visit boboonline.dk