BOCAjeans reviews

BOCAjeans reviews

8.8

Rigtig lækkert tøj til en fornuftig pris.

Men.... Jeg holdte et arrangement D.3/4, hvor en af mine gæster spørger konsulenten
" Nu er det vel ikke sådan at I sætter tøjet ned lige om lidt?" Og det blev der svaret prompte nej til og 3 dage senere får man nyhedsmail om, at der er 25% påskerabat. Det er dårlig stil.

Hej Ghita
Tak for dine ord.
Dejligt at du synes om vores forårskollektion.
Fra tid til anden vil vi gerne tilbyde vores kunder et godt tilbud af kort varighed. Derfor vil det også komme med kort varsel – også informations mæssigt til vores konsulenter.
Vi har naturligvis noteret os din kommentar, og du er i øvrigt også altid velkommen til at kontakte os på 75 163 163 eller info@bocajeans.com
Ønsker dig rigtig god fornøjelse med dit BOCAjeans køb.

Gennemsnitligt

Er rigtig glad for tøjet, indtil videre.
Er dog træt af I ikke informerer Jeres forhandlere om, at der er 25%udsalg mindre end en uge efter et åbent hus salg.
Især når man bruger over tusinde kroner.
På den måde bliver kunder ikke tilfredse, ej heller stam kunder.

Hej Lykke,
Dejligt at høre at du er glad for dit BOCAjeans køb.
Vi har naturligvis noteret os din kommentar, og du er også altid velkommen til at kontakte os på 75 163 163 eller info@bocajeans.com
De bedste ønsker om fortsat god fornøjelse med dit køb.

BOCAjeans

Mine varer kom 3 dage efter bestilling. SUPER. Ombytningen var nem og tog også kun 3 dage. Vil HELT klart handle med BOCA igen...

Smart i en fart

Smart børnetøj i god kvalitet. Ligner ikke alt andet børnetøj. Mange fine detaljer så man får en fornemmelse af luksus.

god kvalitet, hurtigt levering

syntes først at tøjet så lidt kedeligt ud på hjemmesiden, men blev positivt overrasket over at se det i virkeligheden ved tøjparty. mange flotte ting - især til pigerne. Dog var der en del udsolgte varer allerede nu. (de nye forårsvarer). Men fik tøjet to dage efter bestiling, så det var super hurtigt. og kvaliteten lever op til forventningerne

Hej Tine
Tak for din mening og positive tilkendegivelser.
Hvor dejligt at du deltog i et shop@home arrangement og fik lært os endnu bedre at kende :-)
Håber du har fået tilmeldt dig vores nyhedsbrev og Facebook side? - så du kan følge med omkring vores sæsonstart m.m. Ellers kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev her: http://www.bocajeans.com/da/om-bocajeans/nyhedsbrev/ Vi har en meget stor efterspørgsel på vores kollektioner fra salgsstarten hos vores konsulenter, så det KAN gå stærkt med enkelte udsolgte styles/farver. Kan derfor anbefale dig at købe fra sæsonstart, hvor du vil have det bedst mulige udvalg.
Dejligt at høre din rosende ord omkring vores kvalitet - en af de ting vi lægger meget vægt på.
Ønsker dig fortsat rigtig god fornøjelse med BOCAjeans.

BOCAjeans

God kvalitet til en god pris

Modtog levering hurtigt og tøjet er i en super god kvalitet til en god pris. Vil klart købe hos BOCAjeans igen.

Nemt, hurtigt, og god service.

Det er en super nem hjemmeside med gode billeder og nemt at få overblik. Vi valgte en pakke med både trøjer og bukser. Den blev leveret 2 dage efter. I mellemtiden havde jeg fået en mail at nu var pakken sendt. Det viste sig at buksemodellen var for bred til vores dreng, så vi valgte at bytte til en hættetrøje til samme pris. Der var en god beskrivelse af hvordan man returnerer, og det kostede ingenting, da retur slip lå i pakken. Vi modtog den nye trøje tre dage senere, SUPER. Kvaliteten ser og føles god, men nu tester vi tøjet på vores fodbold dreng på 8 år, så må vi se hvordan det går !!.

Hej Anders
Tak for dine super flotte ord om os.
Dejligt at høre at din kundeoplevelse er i top!
Vi står derudover også altid klar til at servicere dig på 75 163 163 eller info@bocajeans.com, hvis der måtte være noget yderligere vi kan være dig behjælpelig med.
Ønsker dig rigtig god fornøjelse med dit BOCAjeans køb :-)

BOCAjeans

Super service, kan klart anbefales

Mødte butiken/mærket til et tøjparty hvor sælgeren gennemførte bestillingen for os. Havde en travl dag dagen efter og fik derfor aldrig tjekket ordrebekræftelsen og grundet den meget hurtige levering nåede jeg derfor ikke at opdage at sælgeren havde noteret forkert størrelse ved det ene sæt. Men hvad gør det, når der er fri returlevering og man allerede efter to dage har modtaget den korekte størrelse.

Så ud over fedt tøj også en perfekt service...

Hej Birgit
Tak for dine rosende ord.
Dejligt at høre vi har behandlet ombytningen til din tilfredsstillelse.
Ser frem til forsat at kunne servicere dig som tilfreds BOCAjeans kunde :-)

Meget hurtig levering

Alt passede med det bestilte, super hurtig levering.

Skønt tøj, men dårlig service

Jeg var til tøjparty hos en veninde fredag aften (uge 13), hvor en af Jeres konsulenter kom og fremviste Jeres fine tøj. Hun bestilte tøjet samme aften (i mit tilfælde for ca. 700 kr. inkl. levering på de 50 kr.) og sagde vi ville have det mandag grundet jeres tre dages levering. Super - tænkte jeg. Mandag får jeg en mail om at varen er først afsendt der samtidig med jeg modtager et nyhedsbrev om at der er gratis levering i uge 14 for køb over 400 kr. Jeg synes ikke det er helt fair, at levering ikke er som lovet og at vi skal betale for det selv om det først er afsendt mandag, hvor Jeres tilbud er gældende fra. Jeg undrede mig også over den hurtige levering, men stolede på hvad konsulenten sagde.

Hej Anne,
Tak for din anmeldelse. Dejligt at høre dine positive ord omkring vores tøj.
Vores levering er 1-3 hverdage, så formoder det er der, der er sket en lille misforståelse mellem dig og konsulenten.
Tilbud - som f.eks. fragten du nævner her – vil altid være datobestemt, men du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os direkte på 75 163 163 eller info@bocajeans.com
Ønsker dig rigtig god fornøjelse med dit BOCAjeans køb :-)

Mette Frederiksen

Pris og kvalitet hænger ikke rigtig sammen

Jeg købte et par bukser og en bluse til min datter -ikke specielt billigt, men de oplyste jo, at det var fantastisk kvalitet.
Bukserne gik op i syningen allerede efter første vask (hvis ikke de allerede var det fra starten af), og blusen var så skrøbelig, at der gik hul i allerede inden første vask.
Jeg sendte begge dele til ombytning, og har nu fået et par bukser, som min datter er glad for. Men den nye bluse tabte pailletter allerede, da den blev taget i brug, så den er hurtigt sendt retur igen.
Det er ikke derfra, jeg fremover vil købe tøj, men der var bestemt ikke noget i vejen med betjeningen.

Hej Morten
Beklager at du åbenbart har været usandsynlig uheldig.
Den købte bluse har vi ikke modtaget yderligere reklamationer på - men tilbyder naturligvis altid penge i retur som ønsket – og godt at høre at din datter er glad for den byttede buks.
Vi står altid klar til at servicere dig på info@bocajeans.com eller på telefon 75 163 163 og håber naturligvis at se dig tilbage som kunde.

BOCAjeans

Fedt pigetøj, der kan mixes på kryds og tværs!

Hvis der havde været ligeså meget fedt drengetøj, så havde i fået 5 stjerner! Ærgerligt at i ikke gør noget mere i det!

Hej Sally
Tak for din mening
Dejligt at høre din begejstring.
Vi bestræber os altid på at fange tidens trends, farver og tendenser - både til pigerne og drengene.
Vil rigtig gerne høre, hvad det er du søger yderligere til drengene. Vil du ikke give os et kald på 75 163 163 :-)
Ønsker dig fortsat rigtig god fornøjelse med BOCAjeans!

BOCAjeans

BOCAjeans smart tøj og god service

Første gang jeg købte en vare ved BOCAjeans oplevede jeg en rigtig god service, varen var perfekt i kvalitet og udseende. De informerede på mail når vare kom hvad jeg skulle gøre i postbutikken og skrev en mail da varen var afhentet. Der var returseddel med hvis den skulle byttes, men det skulle den ikke.

Smarte detaljer på tøjet som lige sætter prikken over iet!!!!

Fedt tøj med mange smarte detaljer.. Fornuftige priser, seje farvesammensætninger og meget hurtig ekspedition

Hej Ulla
Tak for dine rosende ord.
Rigtig dejligt også at høre din tilkendegivelse omkring priserne, da det også er en af de ting, vi har stor fokus på.
Ønsker dig god fornøjelse med BOCAjeans fremover :-)

Supernemt

Så god en oplevelse. Købte et par jeans søndag, fik dem onsdag, returnerede for at bytte dem torsdag, og modtog de nye jeans mandag - så hurtigt og nemt.

lækkert tøj med fedt design til fornuftige priser. Altid super service hvad angår reklamation.

Jeg kan kun anbefale bocajeans. Super lækkert børnetøj med skønne design og lækker kvalitet. Priserne er meget fornuftige og er der noget af dit tøj der har en reklamation så får man altid super service. - også selvom tøjet ikke er helt nyt altid. Det får man ingen andre steder som her.
Så i kan tryg købe Bocajeans. Jeg er kunde på 4 år nu og er stadig tilfreds

Hej Louise
Tak for dine utrolig flotte ord og anbefaling af os. Det glæder os utrolig meget:-)
Ser frem til fortsat at kunne servicere dig som tilfreds BOCAjeans kunde.

Fint tøj - hurtig levering

Godt party, dejligt tøj og meget hurtig levering!

Lækkert tøj - hurtig forsendelse

Har købt superfint tøj efter en super præsentation af sælger. Bestilte tøjet onsdag aften og fik tøjet allerede fredag.

God service og gode produkter

Jeg kan kun anbefale tøjet til andre. Det er af lækker kvalitet og børnene er vilde med det.

Super lækkert tøj fra BOCAjeans.

Det er super lækkert tøj Bocajeans sælger. Tøjet er lækkert blødt og pasformen er
god. Størrelserne er gode og svarer til andre lignende størrelser. Dog måtte
vi sende et par shorts retur - de er altså små i størrelserne

Hej Annette
Tak for dine rosende ord.
Dejligt at høre, at du er tilfreds med både vores kvalitet og pasform, da det begge er ting vi ligger stor vægt på.
Formoder at vi har håndteret ombytningen til din tilfredshed.
Vi står altid klar til at servicere dig på info@bocajeans.com eller 75 163 163.

www.bocajeans.com

1-3 dages levering

Hos BOCAjeans er der max. 3 dages levering, og fri fragt på alle ordrer over DKK 1400,-.

30 dages fuld returret

Hos BOCAjeans har du altid 30 dages fuld returret, og vi står i Kundeservice altid klar til at hjælpe dig.

Hurtig svar

Skulle der opstå et problem, har du krav på hurtig behandling. Vi besvarer alle henvendelser indenfor 24 timer.

Om virksomheden

Vi laver børnetøj, der kan tåle at blive brugt. Dansk design på toppen af moden i de bedste kvaliteter. Vi sælger direkte til dig, så du kan købe dansk designet børnetøj til meget fornuftige priser. Du skal være tryg, når du handler med os. Heldigvis har vi utrolig mange glade kunder, som vælger at købe BOCAjeans tøj gang på gang.

Visit BOCAjeans

info@bocajeans.com