Bodycandy reviews

Bodycandy reviews

7.1

Super godt sted!

Jeg har købt uendeligt mange navlepiercinger derfra, og det kan kun anbefales! De har et utroligt varierende udvalg i alle kategorier. Jeg har aldrig oplevet bøvl, og er meget tilfreds. Dog er det sket, at mine piercinger er gået i stykker efter lidt tid, og i få sjældne tilfælde er låsen lidt mærkelig. Et lille tip er, at man ikke skal gå i bad med dem! Det ødelægger dem.
- 4 store stjerner, ikke 5 grundet deres piercinger enkelte gange er lidt mærkelige, og går i stykker ved kontakt med vand.

smykker til navlen

Jeg har brugt bodycandy, hver gang jeg skulle have nye smykker til min piercing i navlen. Jeg har aldrig haft problemer og har brugt dem flere gange. Man får tit gratis fragt - og det er virkelige billige priser. har aldrig fået udslæt eller lign.

Is Bodycandy your company?

Bodycandy Details

Body Candy Body Jewelry