Bodyjewelleryshop reviewed by

KBH, DK

Standarden er faldet drastisk

Jeg har benyttet siden flere gange. Og i starten var der ingen problemer. Mine ordrer blev leveret hurtigt, og det var gode første oplevelser. Efterfølgende er standarden mht. ALT faldet drastisk. Jeg ved ikke om sitet har fået ny ledelse, eller er blevet for uoverskueligt, at drive. Men mine sidste ordrer var MEGET lang tid undervejs. I stedet for, at samle mine ordrer i én pakke, var det fordelt på 3 pakker. De to ankom over 1 måned efter, at jeg havde betalt for dem. Og den sidste pakke ankom endnu senere. Sitet kører desuden med et regelsæt, der siger at de intet kan gøre for, at hjælpe før end der er gået 21 arbejdsdage. Har man ikke modtaget sine ordrer efter dét. Ja, så kan de begynde, at kigge ind på ens sag. Jeg har dog haft en nogenlunde email korrespondance med en servicemedarbejder. Og nu er alle mine 3 pakker ankommet. Desværre var ét af smykkerne beskadiget, hvilket også er noget sjusk, men jeg har valgt selv at lime det sammen. Selvom jeg fik muligheden for, at sende et billede af det ødelagte smykke.

Jeg vil ikke handle via. sitet mere. Synes simpelthen, at det er for dårlig service. Ærgerligt, da deres udvalg af smykker er ganske glimrende.