Bodylab reviews

Bodylab reviews

9.6

Nemt, og så alligevel ikke!

Selve sitet er brugervenligt, da det er forholdsvist nemt at navigere rundt i. Jeg havde dog en smule problemer med at finde de Bodylab Shakes, som jeg købte. Jeg synes ikke at 'træningsudstyr' er en passende overskrift for dette produkt.
Endvidere havde jeg udfordringer ved betalingen. Da jeg har handlet hos jer tidligere, tænkte jeg, at mine oplysninger var gemt - det var de ikke. Derfor tastede jeg mine oplysninger ind, blot for at blive gjort opmærksom på, at mit telefonnummer allerede var tilknyttet en anden bruger. Jeg forsøgte igen at hente min oplysninger frem øverst på sitet, men igen uden held. Derefter gentog jeg min indtastning, med samme negative resultat. Det var først da jeg opdaterede sitet, at det lykkedes mig at komme videre til den egentlige betaling, da det nu viste sig, at mine oplysninger alligevel var gemt.

Bodylab det eneste sted jeg stoler på

God service , levering til tiden . Bodylab min favorit sted og bestil !!

INTET MINDRE END PERFEKT

Gode rene produkter til gode priser og hurtig levering!

God og hurtig service

Varen blev afsendt samme dag og var hos mig dagen efter-dejligt.

Fejlfrit

Der er intet at komme efter, det fungerer som smurt. Deres priser er en kende høj, men deres kvalitet er langt højere end en kende!

Nemt og hurtigt og ikke mindst et super produkt.

fremragende

Super god service og hurtig levering så kan det ikke blive meget bedre

Nem, hurtig og serviceminded

Nemt at finde rundt på siden, gode beskrivelser af produkterne. Jeg har aldrig købt en produkt, som jeg har fortrudt! Hurtigt levering

fantastisk pris, service, pris og produkter

Jeg har tidligere prøvet produkterne fra Bodylab og var godt tilfreds. Så forsøgte jeg mig andre steder, men jeg vendte hver gang tilbage. Deres produkter er bare de bedste. Stort udvalg, bedste smag (i mine øjne) nem og overskuelig hjemmeside. Og så tiltaler det mig meget at de går så højt op i kvaliteten af produktionen bag deres produkter.

Fik pakken dagen efter, helt perfekt

100% iorden

Afgav ordre og modtog varen i fejlfri tilstand i løbet af 2 dage

Danni Coelet

Super service - og hurtig :))

Super service og meget hurtig levering......

Nemt at bestille, hurtig levering og fin service

Super fede produkter til fair priser...
Det er nemt at navigere rundt på hjemmesiden, finde de produkter man ønsker, bestille og enda få gratis smagsprøver.

Hurtig levering og ingen fejl !
Kan helt klart anbefales!

Nemt og hurtigt

Havde givet 5/5 hvis ik det var fordi cookie Dough varianten smager mere af kaffe end kage, lidt surt og købe 2-3 kg når man ikke er til kaffe:D

Ingen klagepunkter

Jeg har bestilt fra dem et par gange, og har aldrig haft nogen problemer. Hurtig levering og gode produkter! (:

God service - selv hvis de ikke får noget ud af det

Jeg har for nyligt bestilt én prøve på deres stevia proteinpulver med æblesmag, en gratis prøve der kun "kostede" fragten på 10 kr. Jeg fik leveret prøven tre dage efter jeg havde bestilt dem, i en fin lille indpakning der passede fint til størrelsen af prøverne. Kvaliteten på produkterne er fantastiske og jeg er godt og grundigt tilfreds med dette første besøg hos Bodylab, som absolut ikke bliver det sidste.

God service, lækre produkter og stort udvalg

Bodylab har et stort varesortiment, jeg kan godt lide, at de har valgt at have økologiske produkter med inde over. Det er fedt at man har valget. Jeg bestilte for nyligt smagsprøver på de forskellige protein pulver de har, og blev virkelig positiv overrasket over deres gode smag. Ift kundeservice har jeg ingen erfaringer da jeg aldrig har haft nogen problemer. Ganske ubeklageligt :)

Super fantastisk service, man får hvad man bestiller

Er super glad for mit handl , og er meget tilfreds. Og jeg er sikker på at handle derfra igen . Jeg syntes også at det er super fedt med alle de go råd man får pr mail løbene . . Fantastisk online side .

Kunne ikke gøres meget bedre

Jeg synes Bodylab.dk er en fremragende producent af diverse produkter. Synes at kvaliteten er fin og prisen er til at tale med lige så.
Hurtig levering er også en dejlig ting.
I øvrigt er deres artikler også gode, og videnskabelige.

Nutrinord Import ApS Details

Bodylab er Danmarks førende specialist i proteinpulver. Bodylab Nutrition er både registreret og godkendt som fødevaregrossist, -importør og -producent. Resultatet er, at proteinpulver og andre produkter som weight gainer eller kreatin fra Bodylab bliver kvalitets- og sikkerhedstestet af verdens strengeste kontrolsystemer.

Visit Bodylab

Write to: mail@bodylab.dk