bodyman.dk reviews

bodyman.dk reviews

9.2

Super god kvalitet!

Jeg synes det er nogle rigtig gode produkter virkelig god kvalitet

Nem og overskuelig webshop, hurtig levering uden problemer

Jeg har kun positivt at sige om Bodyman.dk
Det er nemt at bestille, rimelige priser og hurtig levering uden problemer!

Gode produkter og venlig service

Har handlet hos dem i mange år - intet at sætte en finger på - god info og stabil levering.
Keep up the good work

Super hurtig levering og effektiv service.

Med en dejlig overskuelig hjemmeside samt hurtig levering med god service undervejs er Bodyman.dk helt klart et sted, jeg vil anbefale andre træningsfreaks at handle. Jeg har ingen dårlige erfaringer overhovedet.

Priserne er blandt de allerbedste i landet og udvalget tillige rigtig stort. Ikke mindst er produkterne af rigtig god kvalitet, og især Bodylabs produkter vil jeg klart fremhæve.

14 dage efter bestilling, stadig ingen pulver!

1. april bestilte jeg protein pulver + shaker. Kontaktede bodyman og de ville finde ud af noget. Der er stadig ikke sket noget, og det er den 11. april nu. Har ikke haft protein pulver, i 1 uge nu, da jeg løb tør for mit pulver. Utilfredsstillende, at man ikke kan få sin vare til tiden.

Hej Elias.

Vi beklager at du endnu ikke har fået dit proteinpulver.

Vi har dog 100% levet op til vores leveringstid.

Det er bestilt 1. april og er kommet frem til pakkeboks d. 2. april.
Da du har valgt Uden omdeling, men ikke har valgt et specifikt afhentningssted, vælger Postdanmark en pakkeboks/postbutik i dit lokalområde.

Du skulle gerne være underrettet omkring leveringen.

Bodyman.dk

Hurtig levering, bredt udvalg!

Skulle bruge et nyt sæt Gasp bukser og Bodyman lå inde med et cool par :-) Så der var jo ikke så meget at rafle om. De ankom hurtigt og hjemmesiden er super nem at betjene.

Pas på gamle produkter - tjek udløbsdatoen!

Modtog større leverance med proteinpulver der viste sig at være helt tæt på udløbsdato. Firmaet insisterer på returnering (man får en grim mistanke om at det bliver gensolgt til andre...). Utroligt mange mails og bøvleri om sagen. Har endnu ikke fået betalingen retur (der er gået 3 mdr). Æv.

Opdateret den 9/4

Jeg har talt 10(!) emails der omhandler returneringen af varen. Efter anmeldesen på Trustpilot har firmaet endelig fremsendt returlabel med posten (modtaget idag). Desværre har firmaet stadig ikke tilbagebetalt mit tilgodehavende.... :-(

Hej Marius.

Vi beklager selvfølgelig at du har modtaget en vare der har været så tæt på udløbsdato, det sker desværre nogle gange, og så er vi selvfølgelig villige til at ombytte. At vi skal have varerne tilbage er ved reklamationer, ganske normal rutine for de fleste virksomheder. Det er bestemt ikke med henblik på at de skal gensælges.

Dagen efter du skrev til os, sendte vi dig en mail med returlabel vedhæftet. Der var dog problemer med at åbne denne PDF-fil og vi gensendte den derfor.
Derfra hørte vi ikke fra dig før nu. Der sendte vi dig så en kuvert med returmateriale i.
Herefter har vi så ikke hørt fra dig eller modtaget noget.

Send endelig gerne varerne, så vi kan få ført pengene retur.

---Update 10/4---

Selvom der har været en masse skriveri frem og tilbage, så ændrer det ikke det faktum at vi stadig ikke hørte fra dig efter vi skrev til dig at vi sendte dig en returlabel med post.

Samtidig vil jeg godt understrege at vi ikke sendte dig en returlabel efter at du havde lavet din anmeldelse. Jeg skrev til dig d. 3. april kl 11.53 at jeg nu ville prøve at sende dig en returlabel med post, hvor du så ca. 10 minutter efter svarer tilbage at du har kvitteret med en anmeldelse på Trustpilot.

Slutteligt skal det siges at vi tre gange for inden har sendt dig mails hvori returlabels var vedhæftet. Det kan jeg sagtens dokumentere.

Bottom line er at vi på intet tidspunkt har prøvet at forhindre dig i at returnere din vare, for du kan selvfølgelig ikke være tjent med at modtage 6kg proteinpulver der kun har 1 måned tilbage før de overskrider udløbsdato. Det håber jeg også du er klar over.

Bodyman

Uvurderlig service!!

Jeg har længe været forelsket i et par fitness tights og da de hurtigt bliver revet væk i min størrelse, blev jeg lykkelig (og det lyder endda som en overdrivelse!) da bodyman.dk havde fået dem på lager. Jeg havde derfor løbende kontakt med Thomas i håb om at kunne få dem bestilt på lønningsdag - og med den dybeste taknemmelighed sendt i hans retning, bliver jeg "fit for fight" når min bestilling lander. Jeg er SÅ positivt overrasket over shoppens service og her kommer jeg absolut til at bruge mine penge, når der fremover skal handles ind til min foretrukne livsstil!! Er det ikke indlysende: jeg anbefaler klart at du tager et kig på deres udvalg :) God dag - det blev min!!

Hej Vibeke.

Mange tak for din pæne anmeldelse.
Lad os endelig høre fra dig hvis du igen skulle have spørgsmål til produkter, en ordre el. lign. :)

Bodyman.dk

Problemfrit hver gang, men har heller ikke haft brug for kundeservice

Man kender først ordentlig en virksomhed, hvis man får brug for kundeservice, men det at jeg ikke har haft brug for kundeservice de 3 gange jeg har købt noget hos dem er 4 stjerner i sig selv.

Super!

Tak for hurtig respons. Kunne dog have været rart med en mail omkring en evt. forsinkelse.

God hjemmeside med et bredt udvalg og super service.

Hej Patrick.

Vi beklager forsinkelsen.
Der var en voldsom stor efterspørgsel på den nye Whey 100 med Hasselnød/Chokolade. Dét kombineret med et problem med en levering fra vores leverandør, gjorde desværre at nogle ordrer blev forsinket.

Dog kan jeg se at du har bestilt 2 poser og fået begge leveret (max antal på denne limited version er 1 stk. pr. ordre).
Det håber vi kan gøre lidt op for den dårlige oplevelse med leveringstiden.

Bodyman.dk

Favorit butik for indkøb af kosttilskud

De rigtige varer til den rigtige pris. Nem, hurtig og sikker levering.

Nemt!

Bodyman.dk er en brugervenlig og overskuelig hjemmeside med fine produkter og hurtig levering.
Jeg bestilte min ordre d. 24/2 kl. halv ni og d. 26/2 om formiddagen fik jeg en mail om, at mine varer var ankommet og klar til afhentning. Hurtigt og effektivt!
Jeg kan varmt anbefale bodyman.dk og jeg vil helt sikkert benytte mig af webshoppen en anden gang!

Varer ikke afsendt til tiden

Jeg bestilte i går nogle varer inden kl. 14.00, hvor de skulle have haft afsendt dem samme dag, som de selv oplyser på deres side. Men det viser sig således, at de først har sendt varerne af sted i dag.
Da jeg har betalt 59 kr. i porto for at få leveret til døren i dag, og ikke er hjemme i morgen til at tage imod, har jeg smidt de penge ud ad vinduet, som absolut ikke er i orden.
Havde jeg vidst at de først ville sende varerne til mig dagen efter, på trods af hvad der står på deres side, så havde jeg så sandelig aldrig betalt for portoen, men selv valgt at hente dem.
Så desværre ikke så meget ros herfra.

Hej Britt.

Vi beklager. Der var desværre nogle varer der blev forsinket fra vores leverandør, hvorfor din pakke ikke kom afsted samme dag.

Vil du lige sende os en mail på info@bodyman.dk, så finder vi ud af noget med den fragt du har betalt, uden egentlig at få noget ud af det.

Bodyman.dk

Absolut favoritleverandør af kosttilskud.

Bodyman er min absolutte favoritleverandør af kosttilskud. Får oftest varerne dagen efter bestilling og kvaliteten er aldrig til at klage over. Kan klart anbefales!

Go overskuelig website, og venlig betjening i butikken i Aalborg!!

Da jeg var forholdsvis ny og skulle igang med kosttilskud/protein pulver fik jeg RIGTIG gode råd og vejledning i deres fysiske butik i Aalborg og på websitet var det utrolig nemt at bestille efterfølgende!! Eneste minus var at der var et lille hul på en på proteinpulver poserne, men det kunne klares med en lap tape ;-) kan klart anbefales!! Køb deres peach/lemon proteinpulver smag hvis du blander op med vand!!

Lidt skuffet men det er okay

Er lidt skuffet over at der på hjemmeside stå
1 dags levering, jeg ved godt at jeg bestilte det fredag den 07-02-2014 kl 18:49.
Så jeg ved godt at det var weekend og de højst sandsynligvist ikke har åbent i weekenden men at der så ikke sker noget mandag, tirsdag, onsdag og først trækker pengene torsdag og jeg så ikke høre noget fredag den 14-2-2014 kl 13:11, er sgu lidt irriterende,så nu for jeg nok først mine ting mandag den 17 eller tirsdag den 18-2-2014. så kan godt mærke at jeg skal overveje om jeg skal købe noget der inde fra igen...
MVH Oliver
Mac Maggy found this review useful

Reply from Bodyman.dk

Hej Oliver. Vi beklager meget. Jeg har sendt dig en mail her til morgen, men vil gerne lige beskrive herinde også, hvad der er gået galt.

Det ene par bukser du havde bestilt var desværre i restordre. Derfor havde vi sendt dig en mail vedr. dette. Din mail starter med stort "O" og det havde vi set som et "0" idet vi skrev din mailadresse.

Endnu en gang beklager vi.
Hvis du endnu ikke har tjekket din mail, så må du meget gerne gøre det og vende tilbage til os.

Bodyman.dk

Fantastisk produkt og service!!

Produktet lever op til mine forventninger! Lækker proteinpulver, der holder det det lover! Kan klart anbefale dig at købe det. :-)

Pas på med hvad I køber!

Som overskriften siger, så pas på med hvad I køber og propper i munden fra bodyman.dk. Deres ingredienslister på deres hjemmeside, passer ikke overens med hvad de propper i, i virkeligheden. Du kan derfor ikke stole på hvad de skriver på deres hjemmeside under produkterne. Så hvis du vil være helt sikker, så køb dine varer et andet sted, hvor de har mere styr på det!

Hej Jonas.

Update 17/02-14: Efter gennemgang af alle vores varekort på webshoppen har vi kunne konstatere at det drejede sig om tre varekort som var blevet opdateret, uden at vores webshop havde opdateret dem. Det er selvfølgelig tre for mange og det er noget vi har taget meget alvorligt. I fremtiden vil vi sikre os at det ikke kan ske, ved at indføre en række kontroller af vores oprettede varer + forbedret feed til vores hjemmeside.

Jeg beklager meget den fejl der er sket.

Vi kører et automatisk opdateret feed på vores produkter, men desværre var der sket en teknisk fejl så dette ikke var opdateret.
Når det kommer til computere, og teknik generelt, kan der desværre forekomme fejl. Vi arbejder lige nu på højtryk på at få gennemtjekket alle produkter på vores hjemmeside. Samtidig har vi vores bedste teknikere til at kigge på vores produktfeed således at det bliver rettet.

Vi har været i dialog med dig og har sendt dig en returlabel således at du kan returnere de varer du ikke er 100% tilfreds med, med henblik på en refundering. Vi har også sørget for at holde dig opdateret via mail, da ikke alle de produkter du henviste til, var berørt af ovennævnte fejl.
Desværre har vi ikke hørt fra dig siden den første mail, men vi håber selvfølgelig du vil vende tilbage, samt sende varerne retur så vi kan få ført pengene retur, og få løst denne sag.

Slutteligt vil jeg gerne sige at vi hele tiden er i tæt samarbejde med både leverandører, men også fødevarestyrelsen da vi ingen intentioner har om hverken at skjule ingredienser for vores kunder, eller mislede dem.

Vi vil og kan 100% stå inde for alle de produkter som vi fører på webshoppen. Derfor er denne sag noget som vi tager dybt alvorligt.

Bodyman.dk

Hurtig levering og god service

Ingenting at påpege, alt er i skønneste orden, bestiller helt sikkert derfra igen.

Bodyman.dk Details

Bodyman.dk er en dansk, privatejet virksomhed. Vi er markedsledende inden for salg af velsmagende og funktionelle sportsprodukter og kosttilskud. Bodyman blev grundlagt d.18 september 2003 og har hovedkontor i Nørresundby. Hos Bodyman arbejder vi intenst på at sikre, at kvalitet og service er i top – Selv om vi har lave priser, går vi ikke på kompromis – hverken med kravene til kvaliteten eller den service, som kunderne ydes. Alle produkterne på Bodyman.dk er godkendte af de danske fødevaremyndigheder. Af populære produkter på bodyman.dk kan nævnes: proteinpulver, kreatin, weight gainer m.m. Vi fører kosttilskud fra Bodylab, Nutramino, Nutripower, Superfruit, Funksjonell Mat etc. Derudover fører vi også et bredt udvalg af træningstøj fra Gasp, Better Bodies, Dcore, Adidas, Nike, Reebok etc.

Visit bodyman.dk

Write to: info@bodyman.dk