bodyman.dk reviews

bodyman.dk reviews

9.2

Nemt og hurtigt.

Vi har flere gange bestilt fra Bodyman, og hver gang leveres alt som bestilt og til tiden. Vi er meget tilfredse!
Godt og stort udvalg.

Altid fantastisk

Ordren flyver igennem og man har varerne få dage efter. Gode priser på fantastiske produkter :)

Okay

På hjemmesiden stod der, at min pakke vil blive sendt indenfor 30 minutter.
Pakken blev først sendt dagen efter. Derfor 4 stjerner.

Hurtig og korrekt levering

Som mange gange tidligere, har jeg fået leveret de bestilte varer hurtigt. Altid oplevet god service, så jeg kan varmt anbefale Bodyman.dk.

Helt igennem perfekt!!!

Jeg bestilte nogle varer fra bodyman.dk igår ved middagstid, og under et døgn efter får jeg en sms om, at de står klar til afhentning! Virkelig lækkert, at det går så hurtigt, når det på andre hjemmesider tager meget længere tid!
Glæder mig til at få brugt mine varer, og det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg handler hos bodyman!

Reply from Bodyman.dk

Hej Rasmine.

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er altid interesseret i at få tilbagemeldinger.
Både når vi gør det godt, men også når der er ting vi kan forbedre.

En anmeldelse som din giver os lyst til at kæmpe endnu hårdere for at kunne tilbyde vores kunder endnu federe varer, endnu bedre bestillingsbetingelser, bedre leveringsmuligheder etc.

Det er dejligt at høre at du er så tilfreds med både leveringen og varerne.

Vi ser frem til at handle med dig igen. :)

Thomas
Bodyman.dk

Handler der ALDRIG igen! Defekte varer, tåbelig returforsendelse, useriøs reklmationsbehandling, løgn på løgn på løgn.

Bestilte et par sko, som desværre blev levet med fejl i syningen. Altså en defekt vare. Jeg skulle selv betale for returnering, hvilket kostede 110,- med Bodyman's foretrukne fragtmand GLS. Sendte det derfor retur med Post Danmark for 58,-. Tåbeligt at Bodyman.dk ikke har gratis returnering (som du fleste andre). Direkte idiotisk at det koster det halve med en anden transportør.

Skrev til Bodyman.dk og fik d. 3./1. en mail at Bodyman at de naturligvis ville kreditere mig fragten. D. 9./1. har de overført pengene for den defelte varer til mit betalingskort (har ingen info modtaget overhovedet, kan se det i netbanken), MEN IKKE FRAGTEN. Det er nu d. 15./1. og jeg har IGEN skrevet til Bodyman.dk. Det er simpelthen for useriøst og for amatøragtigt.

Har d. 16./1. fået svar at de ikke vil kreditere mig fragten selv om de har lovet dette pr. mail. Løgn på løgn på løgn, tidsspilde og direkte ulovligt.

Jeg kommer aldrig til at handle der igen. Defekte varer, tåbelig returforsendelse og useriøs og amatøragtig reklamationsbehandling. Løgn på løgn på løgn. En stjerne fordi jeg ikke kan give nul.

KØB DINE VARER ET ANDET STED!!!

Reply from Bodyman.dk

Hej Kim.

Vi er kede af den meget dårlige anmeldelse som du har givet os.
Jeg vil gerne lige gennemgå, og beskrive forløbet set fra vores side.

Skoene som du modtog havde desværre en fejl i syningen på indersiden. Det er ikke noget som vi har mulighed for at opdage da det vil være umuligt for os at tjekke samtlige syninger o.l. på alle de produkter vi sender afsted. Dog fanger vi en ret stor procentdel af vores reklamationer, inden vi når at få dem sendt ud til kunden.

En situation som denne bliver normalvis klaret ved at kunden sender os en mail, og vi kvitterer med en returlabel, således at returfragten er gratis for kunden. Vi modtog først en mail efter at din pakke var sendt retur for din egen regning, hvorved vi desværre ikke havde mulighed for at følge ovenstående procedure

Jeg kan ikke helt følge det du skriver med at GLS skulle være vores foretrukne "fragtmand". Vi tilbyder både forsendelse med Postdanmark og GLS, men ingen af dem betegner vi som foretrukken. Jeg synes du får det til at lyde som om at vi vinder noget ved at du bruger GLS fremfor Postdanmark?! Det er bestemt ikke tilfældet. Vi er fuldstændig ligeglade med om du bruger det ene eller andet firma, så længe varen kommer frem til os, så vi kan få den byttet.

At du ikke i første omgang modtog pengene retur for fragten skyldes at vi ved en betalingskort-refundering, ikke kan refundere mere end den oprindelige ordres beløb.

Episoden som du beskriver d. 16/1 kan jeg slet ikke nikke genkendende til. Jeg har en mailkorrespondance mellem os, hvor jeg beder dig om dit registrerings- og kontonummer med henblik på en tilbageførsel. Det vil du dog ikke udlevere da du skriver: "Jeg har NUL tillid til bodyman.dk, så I får ikke yderligere oplysninger såsom kontonr. m.m. af mig. Du har mit Mastercard-nummrer. Der kan du indsætte pengene, men det har du formodentlig også en undskyldning for ikke kan lade sig høre."
Som jeg tidligere har beskrevet i dette svar samt i mails til dig, så kan det systemmæssigt ikke lade sig gøre at refundere et større beløb til dit kort, end det beløb som ordren lød på. Derfor er vi altså nødt til at bruge dine kontooplysninger hvis vi skal tilbagebetale dig de 58kr for returfragten.
Så det at du skriver at vi lyver overfor dig, synes jeg er meget groft at beskylde os for. Vi vil bare gerne refundere det beløb til dig, få lukket sagen og så komme videre.

Alt i alt har jeg meget svært ved at få dit syn på sagen til at stemme overens med vores.
Hvis vi var så løgnagtige og havde en så useriøs og amatøragtig behandling, som du beskriver den, så har jeg meget svært ved at se hvordan vi overhovedet ville kunne eksistere, og ovenikøbet også have en trustpilotbedømmelse der lyder på 9.3 fordelt på +1700 anmeldelser.

Thomas Jensen

Perfekt!!!

Jeg kan stadig undre mig over, at nethandel kan gå så glat. Absolut en af de bedste steder for nethandel. Gode priser, god oversigt, nem bestilling & hurtig levering. Endda meget hurtig levering. Handler her igen og igen og igen...

Super fin handel

God service og hurtig levering :)

meget hurtig og informationsrig varebestilling

Rigtig god og hurtig ekspedition. Og man får mails hver gang der sker et nyt skridt med éns pakke..

God service og hurtig levering!

Hej,
Vil bare lige sige, at jeg er rigtig glad for at handle hos jer. Servicen er i top. Jeres medarbejdere i telefonen er utrolige venlige, og priserne er heller ikke dårlige ;).
Kh. Natasha

God service og kvalitet som sædvanlig

De smager virkelig godt. Nogle af de bedste jeg har smagt.

Super duper

Bestilte lige inden nytår, og det kom et par dage efter. Fine varer - intet beklageligt herfra

Hurtig levering, fair pris!

Som altid i orden! Kan klart anbefales!

Kan anbefales!!

Jeg købte noget tøj til mig og konen, og leveringen og kvaliteten er bare i top.

Altid nye og spændende produkter

Bodylab er mit favoritsted for kosttilskud.

Nemt og lækkert. :D

De har de bedste bar på nettet, det eneste minus ved dem, er at man har svært ved at stoppe med at spise dem igen :)

Hurtig og god betjening.. Super Kundeservice

Imponeret

Jeg er imponeret over at I var så hurtige til at sende min ordre til trods for at det er jul..

God og hurtig service

Jeg bestilte en trøje på deres hjemmeside - valgte levering i butik, da det ville spare mig for portoen. Efter 1 dag, ankom trøjen til døgnboksen istedet, hvilket egentlig passede mig fint - dog undrede det mig lidt, når nu afhentning i butik var valgt.

Men kort leveringstid som lovet.

Hurtig levering op til jul.

Har aldrig oplevet problemer med bodymans levering og denne gang var ingen undtagelse på trods af juletiden, da kom min pakke indenfor 1 dag.

Bodyman.dk Details

Bodyman.dk er en dansk, privatejet virksomhed. Vi er markedsledende inden for salg af velsmagende og funktionelle sportsprodukter og kosttilskud. Bodyman blev grundlagt d.18 september 2003 og har hovedkontor i Nørresundby. Hos Bodyman arbejder vi intenst på at sikre, at kvalitet og service er i top – Selv om vi har lave priser, går vi ikke på kompromis – hverken med kravene til kvaliteten eller den service, som kunderne ydes. Alle produkterne på Bodyman.dk er godkendte af de danske fødevaremyndigheder. Af populære produkter på bodyman.dk kan nævnes: proteinpulver, kreatin, weight gainer m.m. Vi fører kosttilskud fra Bodylab, Nutramino, Nutripower, Superfruit, Funksjonell Mat etc. Derudover fører vi også et bredt udvalg af træningstøj fra Gasp, Better Bodies, Dcore, Adidas, Nike, Reebok etc.

Visit bodyman.dk

Write to: info@bodyman.dk