BodyOutlet.net reviews

BodyOutlet.net reviews

9.8

Fik den forkerte smag på et produkt hjem, og straks var bodyoutlet klar med forskellige løsninger hertil. Super god service, og hurtig levering

Top service og meget hurtig levering!

Jeg har handlet hos BodyOutlet fem gange efterhånden, og hver gang er servicen i top, jeg får hurtigt svar hvis jeg har spørgsmål til produktet jeg vil købe, og det bliver sendt samme dag. Samtidig er deres hjemmeside/webshop utrolig nem og let at finde rundt i.
For mig har det altid været en super positiv oplevelse at handle hos BodyOutlet.

Super hurtig service

Super service. Handler der ofte

Bedste handel og service.. Nogensinde.

Aldrig har jeg oplevet end bedre online handel, end hos Bodyoutlet.net

Der var service i TOP
Vare i TOP
Tusinde tak!!

Alt i top!

Let og overskuelig hjemmeside, med masser af gode informationer! Endnu en gang super hurtig levering. Det er lige netop SÅDAN det skal være!

Let, overskueligt og hurtig levering!!!

Det var nemt at bestille og der var rigtig god vejledning, hvis man ringede og havde spørgsmål.
Levering kom dagen efter vi havde bestilt, så det var rigtig skønt! :)

Hurtig levering, gode priser og stort udvalg af Mutant produkter!

Alt i alt en god oplevelse hver gang! Med GLS pakkeshop ankommer pakken allerede dagen efter hver gang ved mig! De har et dejligt udvalg af Mutant produkter som man andre danske netbutikker ikke har! Virkelig lækker hjemmeside, lækkert udvalg og lækker service ! :)

Billigt!

Gode priser, gode produkter og god service!

D.A.U.D.A

der ikke grund til at give 4 stjerner, da alt er perfekt :D
fragt, vare, support og PRISERNE!

Konkurrencedygtige priser, god service

Har flere gange bestilt ved Bodyoutlet fordi de har nogle virkelig gode priser på deres produkter. God service, sidst jeg købte havde de ikke en af varerne på lager, så jeg fik en mail om at den ikke var der og at de sendte de andre produkter med det samme :o)

Super god Service og hurtig levering!!!!!!!

Jeg har handlet hos BodyOutlet i mange år nu, og jeg har kun haft god service.
Der er en fantastisk kundeservice, god og hurtig levering.
Lette at kontakte via. online chat. Super side!

Super Service!!

Er fuldt ud tilfreds! fik varerne dagene efter jeg havde bestilt, og alt svarer til min forventninger! helt klart stedet jeg handler fremover!

Kan varmt anbefale bodyoutlet, det er en rigtig god side, du får dine vare til tide, hvis der opstår problemer med varen så kan du nemt få kontakt på deres service :-)!

Kanon

Kanon hurtig bestilling og modtog varene uden problemer 2 dage senere.

En god oplevelse.

Jeg har ikke noget skidt at sige. Ingen problemer og lynhurtig levering!

Super hurtig levering

Bestilte om formiddagen og jeg modtog det formiddagen efter. Det havde jeg ikke regnet med.

Der er god service og de hjælper gerne hvis der er spørgsmål til de enkelte produkter

God service!!

Jeg bestilte en pakke om torsdagen, men da jeg ikke havde modtaget den mandag skrev jeg til dem i chat. - Den var ikke kommet ordentligt ind i systemet - det kan jo ske. Men de kompenserede med fri fragt, og pakken havde jeg dagen efter! :)

Info om BodyOutlet.net

PRIS MATCH

Finder du varen billigere på en anden DK webshop matcher vi den pris.

HURTIG LEVERING 1-3 DAGE

GRATIS FRAGT ved køb over 600,- FRAGT PRISER fra 31,- til 60,- DKK. Vælg GLS eller Post Danmark

KUNDESERVICE

ÅBEN hverdage fra kl. 10:00-17:00 Kontakt Kundeservice på vores CHAT, Telefon eller E-mail, tak.

REKLAMATION & FORTRYDELSESRET

Reklamation: Når du handler på BodyOutlet har du 24 måneders reklamationsret jf. DK købeloven. Fortrydelsesret: Når du handler på nettet, har du i langt de fleste tilfælde 14 dages fortrydelsesret jf. købeloven, hvis varen returneres i samme stand og mængde, som da du modtog den..

OM BODYOUTLET

Danmarks førende webshop indenfor topkvalitets Kosttilskud, Træningstøj & Trænings Accessories. Det er her, du finder alt, hvad hjertet kan begære og alt sammen er naturligvis produceret af anerkendte Brands og til højst konkurrence dygtige priser – priser, som vi i øvrigt har Pris Match på, der sikrer dig markedets billigste pris.

Kosttilskud der matcher dine behov
BodyOutlet.net er meget mere end en webshop der sælger Kosttilskud. For vi går rent faktisk også op i om du nu får de Kosttilskud der matcher dine behov. Se dig omkring på BodyOutlet, saml inspiration til din næste ordre.

Har du spørgsmål? -tjek vores FAQ eller kontakt Kundeservice.

Alle hverdage 10:00-17:00:

Sweden

Nutrition

Sport

Vind Gavekort til MASH

Værd at vide omkring Konkurrencen: *Vi trækker vinderen af Gavekortetet når vi har nået 750 anmeldelser. *VIGTIGT at du anmelder os på Trustpilot.dk med dit eget navn, så vi kan finde dig i vores database og sende dig Gavekortet. *Konkurrencen gælder kun for vores Webshop kunder. *Vinderen vil efter eget ønske blive offentliggjort, tak.